Tehdäänpäs uusi tilausketju myös X4 mallille, kun sellainen on tapana foorumilla ollut.
Eli nyt on sitten pistetty tilaukseen otsikon mukainen auto, tarkemmin tällainen:
BMW X4 F26 xDrive30d Business Automatic
Kangas/nahka verhoilu
Sophisto Grey
Comfort Access
Vetokoukku
Peruutuskamera
Tummennetut takalasit
Urheiluistuimet
Driving Assistant Plus
HiFi
Toimitusaika arvio elokuu 2014.
Nyt sitten vain piiitkä odottelu edessä
BMW X4 F26 tilaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
No jopas, onneksi olkoon!
Hienoa että näitä järkivalintojakin tehdään.
Onko driving assistantissa aktiivivakkari? Hieno värikin valikoitui.
Hienoa että näitä järkivalintojakin tehdään.
Onko driving assistantissa aktiivivakkari? Hieno värikin valikoitui.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Onnea hienosta autosta!
Juu kiitoksia ja hyvä, että täältä saa järkivalinnoille vertaistukea
Lisävarusteissa pääsi kerrankin maltillisella linjalla, kun vakiona tuossa on jo melkoinen määrä ns. muutoin pakollisia varusteita. Ja aivan viime hetken keksintö olikin tuo comfort access, kun kaveri pari päivää sitten esitteli uudessa autossaan tuota järjestelmää, vaikutti aivan loistavalta varusteelta. Samoin tuo peruutuskamera tuli myyjän neuvokkuuden ansiosta lisättyä, kun kerroin nykyisellään koukun ja kärryn vetopään tähtäyksen haasteellisuudesta...
Driving Assistant Plus tosiaan sisältää myös aktiivicruisen, se on oiva mukavuus varuste aamun/illan ruuhkissa, helpottaa liikennestressiä mukavasti jo tämän nykyisen ja edellisen auton kokemuksella.
Asiakastilaus lienee ensimmäisten joukossa, liikkeen ensimmäinen oli kuulema.
Lisävarusteissa pääsi kerrankin maltillisella linjalla, kun vakiona tuossa on jo melkoinen määrä ns. muutoin pakollisia varusteita. Ja aivan viime hetken keksintö olikin tuo comfort access, kun kaveri pari päivää sitten esitteli uudessa autossaan tuota järjestelmää, vaikutti aivan loistavalta varusteelta. Samoin tuo peruutuskamera tuli myyjän neuvokkuuden ansiosta lisättyä, kun kerroin nykyisellään koukun ja kärryn vetopään tähtäyksen haasteellisuudesta...
Driving Assistant Plus tosiaan sisältää myös aktiivicruisen, se on oiva mukavuus varuste aamun/illan ruuhkissa, helpottaa liikennestressiä mukavasti jo tämän nykyisen ja edellisen auton kokemuksella.
Asiakastilaus lienee ensimmäisten joukossa, liikkeen ensimmäinen oli kuulema.
Tässä minun X4 30 DA TwinTurbo Busines Automatic maltillinen lisävarustelista..
Kangas/nahka verhoilu PearlPoint
Climate comfort tuulilasi
Dynamic Damper Control
Harman Kardon Surround syst.
Murtohälytin
Vetokoukku
Peruutuskamera
Tummennetut takalasit
Urheiluistuimet ristiseläntuella
Auto tulee tammikuun 2015 alussa kilpiin. Nyt eikun pyörittelemään peukaloita ja raapimaan aamukammasta piikkejä pois. Tiedän kokemuksesta että tässä vaiheessa odottajan aika on toooosiii pitkäää...
Kangas/nahka verhoilu PearlPoint
Climate comfort tuulilasi
Dynamic Damper Control
Harman Kardon Surround syst.
Murtohälytin
Vetokoukku
Peruutuskamera
Tummennetut takalasit
Urheiluistuimet ristiseläntuella
Auto tulee tammikuun 2015 alussa kilpiin. Nyt eikun pyörittelemään peukaloita ja raapimaan aamukammasta piikkejä pois. Tiedän kokemuksesta että tässä vaiheessa odottajan aika on toooosiii pitkäää...
Ex: BMW E60 520DA -09, BMW F28 X3 2.0DA -12, BMW F29 X4 3.0DA-15, BMW G30 30dA -17, BMW X5 M Performance 45e -21
Hieno moottorivalinta Tässä mallissa on tosiaan jo vakiona todella paljon varustetta, niin lisävarusteissa pääsee hyvinkin maltillisella linjalla. Väriä lukuunottamatta meillehän on näköjään melkein identtiset autot tulossa
Vakiovarusteiden määrä on lisääntynyt kiinnostavalla tavalla ja oli yksi tekijä päätöstä tehtäessä. Lisäksi tuo uusi moottori konstruktio herättää suuria odotuksia suorituskyvyltään suhteessa kulutukseen , uskallan luottaa tämän Baijerilaisen suunnittelupajan kykyyn tässä asiassa. Edelliset moottoriversiot mielestäni tukevat tätä odotusarvoa. Aivan huikeita moottoreita ja "liikumisvälineitä" yleisesti , Olet Turbo onnenpekka kun saat pelin alle elokuun aikanaTurbo kirjoitti:Hieno moottorivalinta Tässä mallissa on tosiaan jo vakiona todella paljon varustetta, niin lisävarusteissa pääsee hyvinkin maltillisella linjalla. Väriä lukuunottamatta meillehän on näköjään melkein identtiset autot tulossa
.........................................................................................................
Aiemmat liikkumisvälineet: kolme mersua ja yksi volvo ja sitten E60 520DA 2009; F25 X3 20DA 2012
Ex: BMW E60 520DA -09, BMW F28 X3 2.0DA -12, BMW F29 X4 3.0DA-15, BMW G30 30dA -17, BMW X5 M Performance 45e -21
Koko alkuvuoden kyttäsin, että milloin ennakkohinnasto julkaistaan ja sitten kun se huhtikuussa tuli, niin muutaman päivän päästä kauppoja hieromaan. Eniten ehkä edelleen jännittää se, että autoon ei päässyt tutustumaan, eli miltä se näyttää sisältä ja ulkoa. Varustepuoli oli helppo, koska tiesin mitä nykyisessä kaipasin (comfort access, peruutuskamera), joten lähinnä ne vain lisää nykyisten varusteiden päälle.Donald60 kirjoitti: Vakiovarusteiden määrä on lisääntynyt kiinnostavalla tavalla ja oli yksi tekijä päätöstä tehtäessä. Lisäksi tuo uusi moottori konstruktio herättää suuria odotuksia suorituskyvyltään suhteessa kulutukseen , uskallan luottaa tämän Baijerilaisen suunnittelupajan kykyyn tässä asiassa. Edelliset moottoriversiot mielestäni tukevat tätä odotusarvoa. Aivan huikeita moottoreita ja "liikumisvälineitä" yleisesti , Olet Turbo onnenpekka kun saat pelin alle elokuun aikana
Miten päädyit X4:ään ?
Minulla oli pitkään vaihtoehtona Macan, mutta lopulta vahva vag peräisyys ja tiettyjen varusteiden hinnoittelu olisi saanut paketin hinnan nousemaan suhteessa kalliimmaksi kuin X4. Toki hyvät kokemukset nykyisestä bmw:stä oli yksi iso syy merkissä pysymiseen sekä bmw:n hyvä voimalinja (suorituskyky, taloudellisuus, vaihteisto).
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Olen nyt päässyt kokeilemaan molemmat autot. Ensin vuorossa oli X4 3.0d M-sport ja seuraavaksi Macan 3.0d.Turbo kirjoitti:Minulla oli pitkään vaihtoehtona Macan, mutta lopulta vahva vag peräisyys ja tiettyjen varusteiden hinnoittelu olisi saanut paketin hinnan nousemaan suhteessa kalliimmaksi kuin X4. Toki hyvät kokemukset nykyisestä bmw:stä oli yksi iso syy merkissä pysymiseen sekä bmw:n hyvä voimalinja (suorituskyky, taloudellisuus, vaihteisto).
Bemari tuntui jostain syystä tehokkaammalta vaikka moottorit on samantehoiset. Varusteiden hinnoittelu on BMW:ssä järkevämpää, Porschessa maksat jopa xenoneista extraa. Vakionopeudensäädin on tulossa vakiovarusteeksi Macaniin 11/2014 alkaen.
Porschen navi oli kankea i-driveen tottuneena ja vakkaria erillisellä viiksellä en edes osannut käyttää. BMW:ssä oli professional navi joka on mielestäni parasta mitä markkinoilla on tähän hetkeen tarjota, sekä M-sport paketti nahkaverhoilulla.
Macanin ulkomuoto miellyttää silmää enemmän ja ajamassani autossa oli PASM, panoraama kattoluukku, BOSE sound system, sport chrono-paketti ja 18-suuntaan säätyvät nahkapenkit.
Laiskana miehenä heitän molemmista plussat ja miinukset:
Macan
+ Onnistunut muotoilu
+ Hiljaisuus (todella hiljainen auto myös moottoritiellä)
+ Penkit (oli tosin kalleimmat mitä lisähintaan saa)
+ Ajettavuus
- Ilmeisesti hiljaisuudesta johtuva tehottomuuden tunne
- Nappulaviidakko keskikonsolissa ja katossa mistä ei ainakaan lyhyellä koeajolla saa riittävästi tolkkua
- Navi kosketusnäytöllä todella kankea joka toi mieleen passatin ja tomtomin
- Bose joka ei ainakaan radiosta musiikkia kuunnellessa tehnyt vaikutusta
- Lisävarusteiden hinnoittelu (maksat kaikesta extraa, tällä hetkellä vakionopeudensäätimestäkin)
- Ohutkehäinen ratti vaikka silti on tyylikkään näköinen
X4
+ Helppo kulkea pitkänkin kuljettajan sisään ja ulos kuskin paikalle
+ M-sport ratti oli aivan loistava
+ Professional navi myös parasta mitä rahalla saa
+ Helppokäyttöisyys (kaikki toiminnot löytyy helposti vaikkei Bemarit olisi tuttuja entuudestaan)
+ Tehon tunne (3 litran diesel liikutti isoa möhköä todella vaivattomasti)
- Peräosan muotoilu (koskee vain minua, en tykkää viistoperästä)
Vaikka haluaisin niin en keksi muuta moitittavaa
Kummanko ottaisin? No Macanin tietty Porschen omalla 340hp bensakoneella, sillä en koskaan osta autojani järjellä.
Totuuden nimessä X4 35d voi olla jo aika lähellä täydellistä autoa, siis monilapsiselle perheelliselle miehelle.
Mukava kuulla koeajokokemuksia, nuo oli juuri ne joista itsekin olin kiinnostunut. Erittäin hyvä vertailu, tänks!///Marko kirjoitti:Olen nyt päässyt kokeilemaan molemmat autot. Ensin vuorossa oli X4 3.0d M-sport ja seuraavaksi Macan 3.0d.
Vaikuttaa siltä, että tunneostaja valitsee noista kahdesta Macanin ja järkiostaja X4:n.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
kävin tänään airportissa katsomassa X4:ää ja teki kyllä vaikutuksen - ei varmasti ole pettymys. Usein noiden maastureiden ongelma on liiallinen möhkömäisyys, minulle siis ja siksi en ole koskaan oikein tykännyt niistä. X4 on hieno, sopusuhtainen ja sistusta oli hieno, nahkaa, m-sporttia jne, joskin uberhintainen Suomessa - mielestäni. Köyhiähän tuo vaan vituttaa...
Hienot autot tulossa teille!
Hienot autot tulossa teille!
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Juu, kylläTurbo kirjoitti:Tehdäänpäs uusi tilausketju myös X4 mallille, kun sellainen on tapana foorumilla ollut.
Tosin annan Donald60 lisäpisteen siitä, että hoksasi valita kunnon stereot. Tosin murtohälyttimellä ei tee mitään!
Helvetin hienot autot teille tulossa, onneksi olkaat
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Noniin, tänään sain sitten X4 30d:n kotiin, onhan tuo moottori huikea vrt. entisen autoni 20d.
Hiljainen ja vääntävä 6-syl, tosin en nyt vielä sillä sen enempää revitellyt, kunhan makustelen ensimmäiset 2000km sisäänajoa.
Launch Control löytyy ohjekirjan mukaan, sitä mielenkiinnolla odotan, että pääsen kokeilemaan sisäänajoan jälkeen.
Takatilat oli yllättävän tilavat, hieman sitä pelkäsin, että miten sinne mahtuu, mutta hyvin mahtuu normaalikokonen henkilö. Takanäkyvyys on rajoitettua, mutta se ei sinänsä yllättänyt, peruutuskamera on oiva varuste.
Driving Assistant Plus ei yllättäen sisältänytkään kaistanvaihdonvalvontaa vaikka näin oletin, olisi pitänyt lukea lisävarustelista tarkemmin, oma moka. Kaistavahti toimii yllättävän sivistyneesti, moottoritie ajossa reagoi viivoihin juuri sopivasti ennen ylitystä rattia täristämällä, tunne hyvin pitkälti sama jos ajaisi asfaltin tärinäraidan yli. Uskoisin, että hyödyllinen varuste varsinkin pitkällä ajomatkalla.
Istuinkorkeus oli odotusten mukaisesti mukavan korkea vrt. 5-sarjan mataluus.
Comfort accessia käytäessä tuli heti mieleen, miksi tällaista varustetta en ollut älynnyt aiemmin, sehän on todella loistava varuste!
Sisätiloista tykkään, on sopivan kompakti.
Älyluuri Lumia 800 synkronoitui hyvin.
Maavaraa on mukavasti, että ei heti ensimmäiseen kinokseen pitäisi jäädä kiinni.
Siinä nyt ensituntumia
Hiljainen ja vääntävä 6-syl, tosin en nyt vielä sillä sen enempää revitellyt, kunhan makustelen ensimmäiset 2000km sisäänajoa.
Launch Control löytyy ohjekirjan mukaan, sitä mielenkiinnolla odotan, että pääsen kokeilemaan sisäänajoan jälkeen.
Takatilat oli yllättävän tilavat, hieman sitä pelkäsin, että miten sinne mahtuu, mutta hyvin mahtuu normaalikokonen henkilö. Takanäkyvyys on rajoitettua, mutta se ei sinänsä yllättänyt, peruutuskamera on oiva varuste.
Driving Assistant Plus ei yllättäen sisältänytkään kaistanvaihdonvalvontaa vaikka näin oletin, olisi pitänyt lukea lisävarustelista tarkemmin, oma moka. Kaistavahti toimii yllättävän sivistyneesti, moottoritie ajossa reagoi viivoihin juuri sopivasti ennen ylitystä rattia täristämällä, tunne hyvin pitkälti sama jos ajaisi asfaltin tärinäraidan yli. Uskoisin, että hyödyllinen varuste varsinkin pitkällä ajomatkalla.
Istuinkorkeus oli odotusten mukaisesti mukavan korkea vrt. 5-sarjan mataluus.
Comfort accessia käytäessä tuli heti mieleen, miksi tällaista varustetta en ollut älynnyt aiemmin, sehän on todella loistava varuste!
Sisätiloista tykkään, on sopivan kompakti.
Älyluuri Lumia 800 synkronoitui hyvin.
Maavaraa on mukavasti, että ei heti ensimmäiseen kinokseen pitäisi jäädä kiinni.
Siinä nyt ensituntumia
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Onnittelut "mageesta" kulkineesta. Kaksi sylinteriä tekee ihmeitä. Et tule kyllästymään. Laita kuvia, kunhan kerkiät.Turbo kirjoitti:Hiljainen ja vääntävä 6-syl, tosin en nyt vielä sillä sen enempää revitellyt, kunhan makustelen ensimmäiset 2000km sisäänajoa.
Kiitos, juu tein autotalliin oman topicin:fifty kirjoitti:Onnittelut "mageesta" kulkineesta. Kaksi sylinteriä tekee ihmeitä. Et tule kyllästymään. Laita kuvia, kunhan kerkiät.
http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=32&t=7511" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.whatcar.com/car-news/video-b ... ew/1308054" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä kiinnostuneille brittilehden tekemä koeajovideo, ja vieläpä hyvällä kuvanlaadulla. Britanniassa X4:n vakiovarustelu vaikuttaa olevan laajempi kuin Suomessa. Itse yllätyin koeistuessani autoa, että taaksekin mahtuu 2 täysimittaista ihmistä. Pääntila taitaa olla jopa parempi kuin vanhassa X6:ssa. Jalat toki täytyy laittaa ristiin, jos haluaa, että reidet eivät ole ilmassa. Eli ei siellä ylellisesti istuta, mutta harvoin auton maksaja takana istuu.
X4 on sangen onnistunut, vaikka kukaan ei sellaista tarvitsekaan. Mutta eihän kukaan nainen tarvitse 1000 euron käsilaukkujakaan. Ainoa iso miinus on penkit, on se kumma, kun tehtaalla ei ollut varaa muotoilla uusia etupenkkejä, vaan piti ottaa ne E90:sta.
Tässä kiinnostuneille brittilehden tekemä koeajovideo, ja vieläpä hyvällä kuvanlaadulla. Britanniassa X4:n vakiovarustelu vaikuttaa olevan laajempi kuin Suomessa. Itse yllätyin koeistuessani autoa, että taaksekin mahtuu 2 täysimittaista ihmistä. Pääntila taitaa olla jopa parempi kuin vanhassa X6:ssa. Jalat toki täytyy laittaa ristiin, jos haluaa, että reidet eivät ole ilmassa. Eli ei siellä ylellisesti istuta, mutta harvoin auton maksaja takana istuu.
X4 on sangen onnistunut, vaikka kukaan ei sellaista tarvitsekaan. Mutta eihän kukaan nainen tarvitse 1000 euron käsilaukkujakaan. Ainoa iso miinus on penkit, on se kumma, kun tehtaalla ei ollut varaa muotoilla uusia etupenkkejä, vaan piti ottaa ne E90:sta.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Mun mielestä jakkarat on samat kuin F25-mallissakin. Toki ehkä nekin on sitten apinoitu siihenkin E90:stä.Frank H kirjoitti:http://www.whatcar.com/car-news/video-b ... ew/1308054
Tässä kiinnostuneille brittilehden tekemä koeajovideo, ja vieläpä hyvällä kuvanlaadulla. Britanniassa X4:n vakiovarustelu vaikuttaa olevan laajempi kuin Suomessa. Itse yllätyin koeistuessani autoa, että taaksekin mahtuu 2 täysimittaista ihmistä. Pääntila taitaa olla jopa parempi kuin vanhassa X6:ssa. Jalat toki täytyy laittaa ristiin, jos haluaa, että reidet eivät ole ilmassa. Eli ei siellä ylellisesti istuta, mutta harvoin auton maksaja takana istuu.
X4 on sangen onnistunut, vaikka kukaan ei sellaista tarvitsekaan. Mutta eihän kukaan nainen tarvitse 1000 euron käsilaukkujakaan. Ainoa iso miinus on penkit, on se kumma, kun tehtaalla ei ollut varaa muotoilla uusia etupenkkejä, vaan piti ottaa ne E90:sta.