BMW M-Performance Power Kittiä on nyt siis saatavilla vihdoin myös X3 ja X4 30d moottoriin, eli tehot kasvaa 190kW (258hp) ->210kW (286hp) ja vääntö lukemaan 600Nm.
Suorituskyky 0-100kmh paranee lukemaan 5.5s (X4)
Etuhan tuossa on se, että kaikki takuut säilyy, kun on BMW tehdas tuote.
Täytyypä siis vahvasti harkita
EDIT: viralliset specsit päivitetty
X3/X4 30d M-Performance Power Kit
Nyt tuli virallista tietoa:
The M Performance catalog also includes a power boost for the xDrive30d version bumping output 27 HP (20 kW) to 286 HP (210 kW) and a maximum torque of up to 600 Nm (442 lb-ft). As a result, the 0-62 mph (0-100 km/h) sprint of the X3 xDrive30d is done in 5.6 seconds (0.3s faster) while the X4 xDrive30d does it in 5.5 seconds (0.3s faster).
The M Performance catalog also includes a power boost for the xDrive30d version bumping output 27 HP (20 kW) to 286 HP (210 kW) and a maximum torque of up to 600 Nm (442 lb-ft). As a result, the 0-62 mph (0-100 km/h) sprint of the X3 xDrive30d is done in 5.6 seconds (0.3s faster) while the X4 xDrive30d does it in 5.5 seconds (0.3s faster).
- Liitteet
-
- mppkit30d-13618576553.jpg (25.92 KiB) Katsottu 18104 kertaa
Sain Powerkit tarjouksen Autokeskuksesta X4 30d malliin, svh. 1265€, eli hinta näyttää olevan linjassa 5-sarjan powerkitin kanssa.
Viralliset vääntö/teho käyrät vielä puuttuu.
Lisätehon hintahan on naurettavan halpa jos vertaa siihen, että 35d (313hp) malli maksaa +10280€ lisää vrt. 30d malli ja powerkitin (286hp) kanssa kiihtyvyydessä ei persdynolla varmaan paljon eroa enää ole.
Viralliset vääntö/teho käyrät vielä puuttuu.
Lisätehon hintahan on naurettavan halpa jos vertaa siihen, että 35d (313hp) malli maksaa +10280€ lisää vrt. 30d malli ja powerkitin (286hp) kanssa kiihtyvyydessä ei persdynolla varmaan paljon eroa enää ole.
Halpaa tuo on, mutta kyllä uskoisin että tuon 30 heppaa vielä huomaa niin oikealla- kuin persdynollakin. Jos minulla olisi 30d, niin ehdottomasti ostaisin tuon paketin.Turbo kirjoitti:Lisätehon hintahan on naurettavan halpa jos vertaa siihen, että 35d (313hp) malli maksaa +10280€ lisää vrt. 30d malli ja powerkitin (286hp) kanssa kiihtyvyydessä ei persdynolla varmaan paljon eroa enää ole.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Myyjä selvitteli hieman lisää saatavuutta maahantuojalta ja kertoi, että vuoden vaihteeseen saakka pitäisi odotella ennenkuin tilauksen voisi tehdä. Kyllä siinä varmaan niin käy, että tuon joutuu tilaamaan, kun täältä foorumilta tuli vielä vertaistukeasalmol kirjoitti: Halpaa tuo on, mutta kyllä uskoisin että tuon 30 heppaa vielä huomaa niin oikealla- kuin persdynollakin. Jos minulla olisi 30d, niin ehdottomasti ostaisin tuon paketin.
Laitetaas päivitystä tähänkin aiheeseen.
Tein tilauksen tuosta 30d powerkitistä joulukuussa.
Autoliike tiesi nyt kertoa, että tehdas on ilmoittanut powerkitin toimitusajankohdan siirtyneen ja uusi arvio on tällä hetkellä huhtikuu. Katostaan jospa kitin saisi sopivasti kesäksi.
Tein tilauksen tuosta 30d powerkitistä joulukuussa.
Autoliike tiesi nyt kertoa, että tehdas on ilmoittanut powerkitin toimitusajankohdan siirtyneen ja uusi arvio on tällä hetkellä huhtikuu. Katostaan jospa kitin saisi sopivasti kesäksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Jäikö tämä ottamatta?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Pitäis olla nuokin provikka-palkalla, kiinnostaisi myynti hieman enemmän :D