Uusi BMW X5 G05

jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

JP X-Driver kirjoitti: 14 Kesä 2018, 22:09 Hieno auto! Omaan ostokäyttäytymiseen vaikuttaa jatkossa paljon se, millainen on hybridimalli ja mikä on sen hinta. Nykyinen 40e on ollut niin mainio auto kaikin puolin, että perinteisiin polttomoottorimalleihin ei huvita enää palata. Toki X3:n tuleva täyssähkömalli myös kiinnostaa. Hyvältä näyttää, BMW!
Aika samat fiilikset, tosin kilpailukin on aika kova. Range Sportissa on omat vahvuutensa ja Cayennella omansa - Mersun GLE odottaa vielä julkistamistaan, mutta tuskin sekään paljon huonommaksi jää ja Q7:kin on uudistumassa.
atha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 20
Liittynyt: 23 Heinä 2016, 09:20

Hybridissä kutoskone ja 80 km ajomatka sähköllä.

https://www.bmwblog.com/2018/09/06/bmw- ... -ev-range/
lnaukkar
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1202
Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023

No jopas, nyt on hyvä paketti kasassa! Kutoskoneella :thup:

Saas nähdä miten hinnoitellaan suomessa. Muissa moottoreissa on vähintään 35k eur autoveroa, mutta tuohon sitä jää vain muutamia tuhansia. Joten on ainakin mahdollista, että tuo maksaa vähemmän kuin halvin diiseli.
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Taitaa hinta olla satkun paikkeilla, jos nyt spektejä verrataan vastaavaan Possuun.
Tuo voimalinja sitten face vitoseen? Kun kerran Seiskaankin on tulossa.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Janisema
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 88
Liittynyt: 31 Touko 2016, 14:29
Auto: BMW 330e M-Sport -16 *myyty*

Ja vielä kun tulisi kolmoseen :love:
545e M-Sport -21
ex: 330e M-Sport -16
JP X-Driver
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:12
Auto: Bmw X5 45e

Varmasti hieno ja harkittu kokonaisuus on uusi X5 45e. Mutta Mercedes-Benz kyllä heitti pari päivää sitten kovasti kiinnostavan haasteen, esiteltyään uuden täyssähköautonsa. Ja tuleva GLE on myös houkutteleva vaihtoehto, hybridinä toki sekin. Mutta kuten aina, hinnoittelu ja nykyisestä autosta loppupeleissä saatava hyvitys uuteen vaihdettaessa ratkaisee tulevankin kaupan.

Jokin aika sitten herätti kovasti kiinnostusta myös X3:n tuleva täyssähköversio. Ja edelleenkin sitä odottaa. Vähään aikaan siitä ei ole mitään uutta kuulunut. Liekö mennyt muotoilu uusiksi? Kun kilpailijoiden tuotteet ovat nyt suoraan sanottua aika tavalla houkuttelevamman näköisiä!
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

JP X-Driver kirjoitti: 07 Syys 2018, 23:26 Varmasti hieno ja harkittu kokonaisuus on uusi X5 45e. Mutta Mercedes-Benz kyllä heitti pari päivää sitten kovasti kiinnostavan haasteen, esiteltyään uuden täyssähköautonsa. Ja tuleva GLE on myös houkutteleva vaihtoehto, hybridinä toki sekin. Mutta kuten aina, hinnoittelu ja nykyisestä autosta loppupeleissä saatava hyvitys uuteen vaihdettaessa ratkaisee tulevankin kaupan.

Jokin aika sitten herätti kovasti kiinnostusta myös X3:n tuleva täyssähköversio. Ja edelleenkin sitä odottaa. Vähään aikaan siitä ei ole mitään uutta kuulunut. Liekö mennyt muotoilu uusiksi? Kun kilpailijoiden tuotteet ovat nyt suoraan sanottua aika tavalla houkuttelevamman näköisiä!
Aika samat fiilikset.. ainoastaan sillä erolla että täyssähkö ei ainakaan tämän hetkisen käyttötarpeen mukaan ole vielä plug-in hybridiä toimivampi vaihtoehto. Mersu kuitenkin heitti haasteen myös tähän suuntaan uuden GLE:n muodossa. Uuden muotoilu miellyttää edeltäjäänsä enemmän, tarkempia speksejä odotellessa.
Uusi X5 45e vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kuutoskone reilun 400hv:n yhteisteholla ja sen mukaisella suorituskyvyllä nostaa X5:n näiltäkin osin samaan sarjaan mm. Cayennen kanssa. Hinnoittelu on myös mielenkiintoista nähdä. Joissakin ulkolaisissa lähteissä arveltiin vain hyvin maltillista hinnannousua = X5 olisi entistä kilpailukykyisempi suhteessa ominaisuuksiinsa verrattuna kilpailijoihinsa. Päästötkin ovat laskeneet, joten autoveronkaan ei pitäisi merkittävästi rasittaa hintaa Suomessa.

Tosin sitten on myös se puoli että olen ollut ja olen todella tyytyväinen 40e:hen. Erittäin toimiva kokonaisuus tarpeisiini nähden, tällä hetkellä mittarissa vasta 30tkm = uudenveroinen peli, miksi sellaista lähtisi vaihtamaan??

Näin ollen täsmälleen sama on tilanne: Tarjouksia tulen pyytämään, se on selvä, mutta hinnoittelu ja nykyisestä saatava hyvitys tulee näyttelemään merkittävää osaa siinä onko seuraava kulkupeli X5, GLE, Range Sport, joku muu, vai jatkuuko matka nykyisellä X5:lla. Ihan hirveästi en ole valmis euroja käyttämään tilanteessa jossa vanha kulkupeli on hyväksi ja toimivaksi osoittautunut. Toki tässä on käytännössä vielä varmaan lähemmäs vuoden päivät aikaa, ennen kuin uusi auto käytännössä voisi olla ajankohtainen. Rangen toimitusajat ovat tolkuttomat, jos edes pystyvät toimittamaan. X5 on vielä hinnoittelematta, GLE virallisesti esittelemättä, joten meneehän tässä väkisin vielä aikaa.

Ja lopuksi on todettava että koska meikäläiselle autoilu on aina tunteen ja järjen ristiriitaa, niin kyllähän myös Ford heitti oman lusikkansa soppaan vahvistaessaan että Ranger Raptor tulee Eurooppaan ja Suomeen ensi syksynä :)
Siinä tosin autovero sotii rankasti meikäläisen ajatusmaailmaa vastaan. 50t euron rauta on 50t euron rautaa, noin 30t veroa siihen päälle ei tee 50t euron raudasta 80t euron rautaa, 30t euroa "ylimääräistä" ei houkuta pätkääkään mistään autosta. Josta päästäänkin siihen että jos se +30t pitää Raptorista maksaa, niin miksi ei sitten F-150 Raptor, jossa kulutus on jotenkin kurissa uuden V6:sen ansiosta ja kuorma-autona sen autoveron voi unohtaa :)

No, nämä ovat näitä pohdintoja, mitä on kiva mielessä pyöritellä. Todennäköisyys voi olla aika suuri sille että nykyisellä jatketaan vielä useampikin vuosi, toki tarjouspyyntöjä siis tulee lähtemään ja hintapuoli ratkaisee asian hyvin pitkälle, kovin suurella välirahabudjetilla en tässä vaiheessa ole liikkeellä kun on muita, paljon tärkeämpiä rautoja tulessa.
JP X-Driver
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:12
Auto: Bmw X5 45e

Samoin minäkin ajattelen. Nykyinen 40e on ollut meneen reilun parin vuoden aikana erittäin hyvä auto ja tuskin sitä ihan heti vaihdan pois. Tietysti uusi malli on edistyneempi monin tavoin, mutta jäitä kannattaa pitää hatussa mahdollisen vaihdon suhteen. Korkeatasoinen auto kestää aikaa ja ajoa pidempäänkin. Kun vielä pitää siitä itse hyvää huolta eikä revittele turhaan.
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Mitä nyt ulkomailta hinta-arvioita 45e:lle katsoo, niin vaikuttaisi hinta säilyvän edelleen mukavan kilpailukykyisenä esimerkiksi Cayenne hybridiin verrattuna. Jos Suomen autoverosta nyt ikinä kenellekään mitään ilonaihetta voi katsoa olevan, niin parhaimmillaan käy Suomessa jopa niin että alentunut CO2 + uusi verotaulukko saa aikaiseksi sen että 45e on kutakuinkin saman hintainen kuin oli edeltäjänsäkin verottoman hinnan hienoisesta noususta huolimatta, jolloin hinta erityisesti Suomessa olisi varsin kilpailukykyinen.
No, eiköhän tuo syksyn mittaan selviä kun saavat tuotteen Suomessa hinnoiteltua.
ausdauersportler
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 56
Liittynyt: 12 Heinä 2015, 21:56

lnaukkar kirjoitti: 12 Tammi 2018, 08:59
Ludwig kirjoitti:Samalla sitten polttomoottori veke ja näitä superakkuja auto täyteen, jotta sähkörange on vaikka 500 km.
Joo, näin minunkin ajatus menee. 100 km sähkökantaman jälkeen polttis on turhaa painolastia, joten sähköllä loppuun asti.

Vertailun vuoksi, Audi Q7 akku on 17 kWh ja sähköajoa 55 kilsaa. BMW X5 sähköakku 9 kWh ja sähköajoa 30 kilsaa. Jolloin jotta autolla pääsee 100 kilsaa, niin se tarttee i3 ajoakun sinne konttiin. Sähköisen voimalinjan hyötysuhde on niin korkea, että auton kWh / 100 km kulutuksen parantamiseen ei ole mitään taikatemppua.
Audi Q7 ei kulje akulla 55 km vaan vähemmän
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

Saksasta kantautuu huolestuttavia tietoja, että nelipyöräohjaus on erittäin levoton jopa vaarallinen sivutuulessa autobaanalla ~140km/h nopeuksissa. Olettaisin, että renkaat on keskieuroopankitkat tähän aikaan vuodesta. Kyseinen nelipyöräohjaus optiohan on kaikissa ilmajousitetuissa malleissa.

Ei ollenkaan hyvä uutinen, sillä eikös tulevassa hybridissä ole tämä alustaoptio (ilma&4-p ohjaus) vakiona. Tähän kun lisää kotimaamme uraiset tiet, niin mikähän on lopputulos, vaikka nopeudet ei nyt noin korkeita olekaan. Onko joku käynyt jo koeajolla diesel versioilla? Näyttäsi useammassa esittelyautossa olevan ilmajousitus.

Tosin eipä 45e:stä ole enää kuulunut pihaustakaan, taitaa olla 2020 vuosimallin asioita (eli loppuvuosi 2019)? Tullee olemaan suosittu joka tapauksessa. Jos vuoden 2019 puolella 45e:llä haluisi ajella, aika sokkona pitäisi tilata kai samoin tein. Tuleekohan 45e myös X7:aan, jossa kuitenkin 7-paikkaisuus on se juttu, minne akut laitetaan? Ei tässä itsellä ole vielä useampaan vuoteen suunnitelmia vaihtaa ellei nyt jostain X-kuumeeseen sairastu. Nykyinen hoitaa vielä hommansa ainakin seuraavat 3 vuotta...
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

tiko kirjoitti: 09 Joulu 2018, 22:46 Tosin eipä 45e:stä ole enää kuulunut pihaustakaan, taitaa olla 2020 vuosimallin asioita (eli loppuvuosi 2019)? Tullee olemaan suosittu joka tapauksessa. Jos vuoden 2019 puolella 45e:llä haluisi ajella, aika sokkona pitäisi tilata kai samoin tein. Tuleekohan 45e myös X7:aan, jossa kuitenkin 7-paikkaisuus on se juttu, minne akut laitetaan? Ei tässä itsellä ole vielä useampaan vuoteen suunnitelmia vaihtaa ellei nyt jostain X-kuumeeseen sairastu. Nykyinen hoitaa vielä hommansa ainakin seuraavat 3 vuotta...
Eiköhän se 45e sieltä ajallaan tule. Esiteltyhän se jo on, hinnoittelu vielä antaa odottaa itseään. 2019 sen on luvattu myyntiin tulevan ja eiköhän se silloin tulekin. Onko se sitten loppu- vai alkuvuotta? Nähtäväksi jää, mutta eiköhän se 2019 kuitenkin myyntiin tule.
Sokkona tilasin 40e:n ja sokkona uskallan 45e:nkin tilata, jos sellaiseen päädyn. 40e on kuitenkin palvellut moitteetta ja kilsojakin on vasta noin 35tkm, joten hienoinen epäilys on mielessä että onko 45e NIIN paljon parempi että sitä haluaisi lähteä tilaamaan heti kun se on tilattavissa. Toisaalta olisi myös helppoa ja jopa järkevää (jos autonhankinnassa sellaista sanaa voi edes käyttää) olisi odotella vielä vuosi tai pari. Verotuskin tullee muuttumaan ja kyllähän se X5 hintaisessa autossa tuntuu, jos autovero vaikka poistuisi kokonaan hybrideiltä seuraavan hallituksen toimesta. Paljon on kysymyksiä vailla vastausta ilmassa ja 40e on palvellut moitteetta = ei aiheuta isoa päänsärkyä jos vaikka odotelee vastauksia avoimiin kysymyksiin.
Myös X3 hybridi, joka tullee sekin 2019 kiinnostaa. Siinä tilat riittävät meikäläisen tarpeisiin, hybridi vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hinta on kuitenkin selvästi X5:sta alemmalla tasolla, joka on tietysti hyvä juttu sekin.
Muutenkin markkinoille pukkaa paljon monenlaista mielenkiintoista autoa - taidan katsella ainakin toistaiseksi, kunnes joku malli kunnolla sytyttää palon mieleen.
JP X-Driver
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:12
Auto: Bmw X5 45e

Täysin samaa mieltä. Oma 40e on myös vasta nyt sisäänajettu ja auto toimii minullakin oikein hyvin. Kyllä tällä vielä pärjää pitkäänkin, kun uudesta asti on itsellä ollut ja pitänyt sitä hyvin. Muutenkin laatu on ollut kohdallaan.

Kun sitten aika tulee mennä autokauppaan uudelleen, valitaan taas se omiin käyttötarpeisiin paras malli. Nyt 40e on ollut sellainen, ehkä ix3 voisi olla se seuraava. Tai aikanaan sitä seuraava vastaava malli. Jos se vaan saadaan muotoiltua omaan makuun sopivaksi. Nyt tuo proto näyttää omaan silmään vielä pikkuisen vieraalta. No, makuasioita nämäkin, Hyvä peli siitä varmasti muuten on tulossa!
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

JP X-Driver kirjoitti: 14 Joulu 2018, 20:58 Täysin samaa mieltä. Oma 40e on myös vasta nyt sisäänajettu ja auto toimii minullakin oikein hyvin. Kyllä tällä vielä pärjää pitkäänkin, kun uudesta asti on itsellä ollut ja pitänyt sitä hyvin. Muutenkin laatu on ollut kohdallaan.

Kun sitten aika tulee mennä autokauppaan uudelleen, valitaan taas se omiin käyttötarpeisiin paras malli. Nyt 40e on ollut sellainen, ehkä ix3 voisi olla se seuraava. Tai aikanaan sitä seuraava vastaava malli. Jos se vaan saadaan muotoiltua omaan makuun sopivaksi. Nyt tuo proto näyttää omaan silmään vielä pikkuisen vieraalta. No, makuasioita nämäkin, Hyvä peli siitä varmasti muuten on tulossa!
Joo, sinänsä poikkeuksellinen piirre meikäläisessä tämä ettei uusi malli aiheuta kovin suuria värinöitä. No, se on toki myönnettävä että uutta X5:sta en ole vielä livenä nähnyt, joten voihan se olla että mieli muuttuu. Kuvista tutustuen fiilis on kuitenkin vähän kuten yleensä ehkä facelift-mallien kanssa: "no, onhan se joo....mutta.."
No, hieno peli tuo uusi X5 varmasti on. Ehkä tämä normaalia laimeampi into on ihmisen ikääntymisen merkkejä tai jotakin :)
Sod-3
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 16 Joulu 2010, 16:17
Auto: G30 530e Msport

Kävin tänään tyypittämässä launch edition 30d-mallia ilmajousituksilla. Olipas julmasti parempi auto kun f15. Ei nyöki, ei "kaadu" ja todella hiljainen. Myös potkua tuossa 30d:ssä on ihan riittävästi. Menee niinkun juna, eikä vierasta myöskään mutkikkaampaa tietä.

Myös tuo uusi idrive7 ja mittaristo on mielestäni todella hyvä ja selkolukuinen. Kokeilin myös uutta puheohjausta, joka toimi myös loogisemmin, kun nykyinen idrive6.

Ihmettelen, jos näitä ei myydä paljon!
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

Sod-3 kirjoitti: 15 Joulu 2018, 15:31
Ihmettelen, jos näitä ei myydä paljon!
Tuote on varmaan kunnossa, mutta hinta tehnee autosta harvojen herkkua Suomessa, ilman lisävarusteita diesel alk 108keur ja bensa alk 125keur, autovero on näissä posketon 35-50 000€. Jä tähän päälle vielä 'pakolliset' varusteet 15-30keur. Hybridin hinta ratkaisee paljon, miten paljon G05:tä myydään täällä härmässä.

Toki itse joudun joka tapauksessa odottelmaan pidempään, sillä rajoitin on, että hinnan pitää alkaa kutosella. En ole valmis maksamaan ensimmäisten vuosien huimia arvonalennuksia. Nykyisestä F15:stä oli kahdessa vuodessä hävinnyt hinnasta 50keur ensimmäisen 30tkm matkalla. Toki edelleen vuosittain tonneja hinnasta häipyy, mutta luku on enää nelinumeroinen, jotenkin kestettävissä varsinkin kun tälläisella autolla haluaa ajaa. Mutta toivottavasti maailmalla kauppa käy, niin on sitten käytettyjä mistä valita. Jos 3-4 vuoden kuluttua alkaisi löytymään speksin täyttäviä vaihtoehtoja, jos ei niin sitten matka jatkuu nykyisellä, kunnes G05 on hinnaltaan sopiva. Vaikka LR osastolle tuleekin pälyiltyä, uskoisin, ainakin historian perusteella, että merkki ja malli saa jatkoa :)
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
JP X-Driver
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:12
Auto: Bmw X5 45e

Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän, että uuden X5:n korkea hinta on suurin syy siihen, että oma hattu on nyt jäitä täynnä. Kun vuonna 2016 ostin oman 40e:n, on sen arvo tippunut jo nyt noin 35 tuhatta euroa. Tämä ja uuden vastaavan auton kohtuullisen korkea hinta varusteineen pistää harkitsemaan vaihtoasioita aika tavalla. Ei näitä ihan lennosta osteta kuitenkaan.

Mutta uusi X5 on varmasti hyvä tuote. Hienoa kuulla, jos uusi auto on vakaampi ajaa kuin tämä edeltävä F15. Sillä onhan se totta, että pientä ohjailua ja paimentamista ainakin tuo 40e on kuitenkin vaatinut. Rengaspaineita säätämällä asia on toki ollut jonkin verran korjattavissa, mutta muutaman hetken vaati ainakin itsellä totuttautua 40e:n maantieominaisuuksiin. Ei se ole huono, ei missään nimessä, mutta parempikin se voisi toki olla. Toisaalta ei siltä voi odottaa mitään M3:n tai vastaavan ajo-ominaisuuksia muutenkaan. Onhan x5 kuitenkin iso kaupunkimaasturi, Mutta jos kuitenkin tällä ajo-ominaisuuksien rintamalla on päästy eteenpäin, on se erittäin tervetullutta. Ja se houkuttelee kyllä tutustumaan tuotteeseen. Vaikka uuden hinta hirvittää jonkin verran juuri nyt.
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

JP X-Driver kirjoitti: 16 Joulu 2018, 16:08 Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän, että uuden X5:n korkea hinta on suurin syy siihen, että oma hattu on nyt jäitä täynnä. Kun vuonna 2016 ostin oman 40e:n, on sen arvo tippunut jo nyt noin 35 tuhatta euroa.
Ihan mielenkiinnosta - miten olet määrittänyt auton nykyhinnan/arvonlaskun? Perustuuko vaihtotarjoukseen vai mikä on ollut perusteena? Uskon että luku on oikeansuuntainen, mutta mielenkiinnosta vain kysyn.
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

[YouTube][/YouTube]
jva kirjoitti: 17 Joulu 2018, 14:33
JP X-Driver kirjoitti: 16 Joulu 2018, 16:08 Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän, että uuden X5:n korkea hinta on suurin syy siihen, että oma hattu on nyt jäitä täynnä. Kun vuonna 2016 ostin oman 40e:n, on sen arvo tippunut jo nyt noin 35 tuhatta euroa.
Ihan mielenkiinnosta - miten olet määrittänyt auton nykyhinnan/arvonlaskun? Perustuuko vaihtotarjoukseen vai mikä on ollut perusteena? Uskon että luku on oikeansuuntainen, mutta mielenkiinnosta vain kysyn.
Meniskö 40e:n arvo jotakuinkin seuraavasti:
vm ajomäärä arvo
'18 <10tkm 80keur
'17 15~49tkm 65-75keur
'16 30-60tkm 54-60keur
'16 +100tkm <50keur
(Arvo = auton voi ostaa/myydä ilman vaihtoautoa eli käytännössä hinta Ruotsi/Saksa + verot&haku)
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

tiko kirjoitti: 17 Joulu 2018, 17:00 [YouTube][/YouTube]
jva kirjoitti: 17 Joulu 2018, 14:33
JP X-Driver kirjoitti: 16 Joulu 2018, 16:08 Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän, että uuden X5:n korkea hinta on suurin syy siihen, että oma hattu on nyt jäitä täynnä. Kun vuonna 2016 ostin oman 40e:n, on sen arvo tippunut jo nyt noin 35 tuhatta euroa.
Ihan mielenkiinnosta - miten olet määrittänyt auton nykyhinnan/arvonlaskun? Perustuuko vaihtotarjoukseen vai mikä on ollut perusteena? Uskon että luku on oikeansuuntainen, mutta mielenkiinnosta vain kysyn.
Meniskö 40e:n arvo jotakuinkin seuraavasti:
vm ajomäärä arvo
'18 <10tkm 80keur
'17 15~49tkm 65-75keur
'16 30-60tkm 54-60keur
'16 +100tkm <50keur
(Arvo = auton voi ostaa/myydä ilman vaihtoautoa eli käytännössä hinta Ruotsi/Saksa + verot&haku)
Kovin on matillista tuo. Kuten muissa ketjuissa olen maininnut niin oman (edesmenneen) F10:n arvo tippui reiluun 1/3.aan neljässä vuodessa. n. 85 000:sta n. 30 000:een. Eli helpompaa on isoveljen kanssa näköjään. Tosin mulla oli rajusti varusteltu yksilö ja sehän tuossa kanssa näkyy
Vastaa Viestiin