G20 viat ja ominaisuudet

HaraldK
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 16
Liittynyt: 24 Syys 2019, 21:54
Auto: G20 330e M Sport

Re: G20 viat ja ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja HaraldK » 06 Marras 2019, 00:07

Bemul13. Ihan vaan henkilökohtaisesti haluaisin saada toimimaan systeemit joista on jotain maksettukin.

Voi toki ostaa sellaisen auton jolla liikutaan tyyliin paikasta A paikkaan B ja ihan sama jos haluaa esim. pelkästään radiota kuunnella.
On itselle tullut kanssa sen verran kilometrejä, että haluasi tehdä nuo matkat hyvässä autossa missä hyviä lisäominaisuuksia.

ConnectedDrivella on hieman helpompi esim. laittaa sisältä lämmitys päälle pakkaspäivisin.
Tämä tietysti toimii netin kautta kuten Spotifykin :tong:

VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: F11 530d xDrive 2015
Nissan Juke Nismo RS 4wd 2015

Re: G20 viat ja ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja VolvostaBemariin » 08 Marras 2019, 12:12

bemul13 kirjoitti:
05 Marras 2019, 23:37
Alkaa tuo auton perustarkoitus hämärtymään, kun jampat vinkuu, ettei pääse nettiin autolla. Hoh hoijaa.
Pelihän on jo aikaa sitten menetetty ja perusasiat ovat hukassa. Mm. sytytyksen ajoitus säätyy automaattisesti, jäähdytysneste kiertää itsestään. Toista se oli kun kuljettaja tunsi itse hallitsevansa ajoneuvoa ja sai nuokin tehdä manuaalisesti ajon aikana.......

Markku J
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1227
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
Auto: 330e G20 ja VW Polo
Paikkakunta: Tuusula

Re: G20 viat ja ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja Markku J » 10 Marras 2019, 17:56

Mistähän johtuu, että meidän G20:n liikennemerkkien tunnistus ei enää lue 100 kmh merkkiä Tuusulantiellä? Se toimi alkuun ihan normaalisti, ja oli helppo asettaa vakkari merkkien mukaan, kun auto tarjoaa HUDissa "set- moodia". Jokin aika sitten se lakkasi tunnistamasta 100 kmh alueen alkua. Voisiko johtua siitä, että navi syöttää oletuksena talvinopeusrajoitusta (jota tuolla pätkällä ei kuitenkaan ole)?

Volvon kanssahan minulla meni luottamus liikennemerkkitunnistukseen, kun ei koskaan voinut olla varma tuleeko nopeus navilta vai aidoista merkeistä. Huono homma, jos BMW on pilannut systeeminsä samalla tavoin. Kyllä nuo oikeat merkit pitäisi aina priorisoida.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017

juntta
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 05 Elo 2010, 10:37
Auto: BMW X5 xDrive40e M-Sport -17,
BMW 330e M-Sport -19

Re: G20 viat ja ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja juntta » 10 Marras 2019, 18:09

Markku J kirjoitti:
10 Marras 2019, 17:56
Mistähän johtuu, että meidän G20:n liikennemerkkien tunnistus ei enää lue 100 kmh merkkiä Tuusulantiellä? Se toimi alkuun ihan normaalisti, ja oli helppo asettaa vakkari merkkien mukaan, kun auto tarjoaa HUDissa "set- moodia". Jokin aika sitten se lakkasi tunnistamasta 100 kmh alueen alkua. Voisiko johtua siitä, että navi syöttää oletuksena talvinopeusrajoitusta (jota tuolla pätkällä ei kuitenkaan ole)?

Volvon kanssahan minulla meni luottamus liikennemerkkitunnistukseen, kun ei koskaan voinut olla varma tuleeko nopeus navilta vai aidoista merkeistä. Huono homma, jos BMW on pilannut systeeminsä samalla tavoin. Kyllä nuo oikeat merkit pitäisi aina priorisoida.
Olen huomannut saman ja alkoi tosiaan heti kun siirryttiin talvirajoituksiin. Motarin rampeissa lukee vielä oikein 80 ja 100 mutta heti kun vaihtaa kaistaa, tulee mittaristoon 80 ja sen jälkeen ei lueta enää 100 merkkejä. Alkaa taas toimimaan kun poistuu valtateiltä.