Niin siis tulossahan on M340i
Uusi G20 3-sarja esitelty
Ajoin eilen tämän uutuuden pikaisesti. Herranjestas, mikä parannus verrattuna f30:n eritoten kahdella oaa-alueella:ohjaus ja äänettömyys.
Auto oli sportline 18" kitkoilla. Ajo on niinkun mikroautoa ajaisi. Ohjaus on aika nopea ja minun mielestä todella tunnokas sekä sopivasti tehistettu. Suuntavakaus on hyvä.
Ja se äänettömyys. Melkein uskaltaisin sanoa, että 18" kitkoilla yhtä hiljainen kun g30 18" nastoilla. Kooltaan tuntuu tietenkin aika kompaktilta tuohon maantielaivaan verrattuna.
Myös tuo ulkonäkö toimii luonnossa todella hyvin ja laatuvaikutelma oli jees. Ei tietenkään ihan vitosen tasolla
Uskallan väittää, että tämä myy todella hyvin. On niin vakuuttava auto. Aiheutti kyllä pienimuotoisen 330e-kuumeen
Auto oli sportline 18" kitkoilla. Ajo on niinkun mikroautoa ajaisi. Ohjaus on aika nopea ja minun mielestä todella tunnokas sekä sopivasti tehistettu. Suuntavakaus on hyvä.
Ja se äänettömyys. Melkein uskaltaisin sanoa, että 18" kitkoilla yhtä hiljainen kun g30 18" nastoilla. Kooltaan tuntuu tietenkin aika kompaktilta tuohon maantielaivaan verrattuna.
Myös tuo ulkonäkö toimii luonnossa todella hyvin ja laatuvaikutelma oli jees. Ei tietenkään ihan vitosen tasolla
Uskallan väittää, että tämä myy todella hyvin. On niin vakuuttava auto. Aiheutti kyllä pienimuotoisen 330e-kuumeen
Niin tätä siis tarkoitin
Sod-3, huomasitko taajamanopeudessa ei ohjauksen palautus toiminut ainakaan niin hyvin kuin omassa. Piti ihan testata sitä kun omalla pirssillä lähdin liikkeen pihasta. Koeajamani auto oli 330d, m-sport ja kitkat alla. Itselläkin on kitkat, mutta vain 17 tuumaset. Koeajoautossa tais olla 18 tuumaset. Muuten mainio peli. Nuo elektroniset mittarit vaatii totuttelua, mutta kun on HUD, ei sitä mittaristoa tarvi niin kauheesti tuijotella.
Missä 315 olet päässyt koeajamaan 330d:n?
330i sportline testattu ja mielestäni ohjaustuntuma on yksi parhaimpia ellei paras ajamistani. Tarkka, nopea ja yllättävänkin tunnokas. Ymmärtääkseni keinotekoista ylipalauttamista on nimenomaan pienennetty G20:ssä. Omaan makuun kehityssuunta on juuri oikea ja tuo analogista tunnetta ajamiseen.
330i sportline testattu ja mielestäni ohjaustuntuma on yksi parhaimpia ellei paras ajamistani. Tarkka, nopea ja yllättävänkin tunnokas. Ymmärtääkseni keinotekoista ylipalauttamista on nimenomaan pienennetty G20:ssä. Omaan makuun kehityssuunta on juuri oikea ja tuo analogista tunnetta ajamiseen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
No tuon eron kyllä huomaa äänestä...
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Ei 330d pitäisi olla vielä maassa. Kaikki obat 320d toi 330i
En kyllä huomannut tuota palautuksettomuutta. Minusta ohjaus on sellainen, niinkun sen pitääkin olla, eikä sellainen epämääräinen ja kevyt kuten f30 oli..
En kyllä huomannut tuota palautuksettomuutta. Minusta ohjaus on sellainen, niinkun sen pitääkin olla, eikä sellainen epämääräinen ja kevyt kuten f30 oli..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Kävin istumassa ja hypistelemässä uutta kolmosta. Edestä ahtaan oloinen vrt vitonen, ei ole tilaa ympärillä samalla tavalla. Kompakti paketti. Laatuvaikutelma kabiinissa todella mainio, esim uudet rullat saa 5-sarjalaisen kateelliseksi. Loistavaa että kiiltomustaa on käytetty harkiten. Varsinainen yllätys koettiin vasta takapenkillä, jossa paljon enemmän tilaa kuin vanhassa. Ei siellä siltikään kolme istu rinnan mitenkään, mutta nyt kaksi ihan mainiosti.
Siitä sitten kun siirryin seuraavaksi F31 320ix sijaisautoon, niin vanha on paljon enemmän työkalun oloinen.
Siitä sitten kun siirryin seuraavaksi F31 320ix sijaisautoon, niin vanha on paljon enemmän työkalun oloinen.
Onko tuo(kin) sitten muuttunut uudemmissa, sillä F10 oli ahdas edestä/jalkatilasta (keskikonsoli liian iso) ja F30 taas tuntui avaralta. Toki luulisi asian olevan toisinpäin, mutta noin se vaan oli. G30/G20:tä en ole testannut.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Ehkä enemmänkin tuulilasi lähempänä, katto lähempänä, sivulasi lähempänä, appari lähempänä. Tuon kyllä tunnustan, että varsinkin vanhan vitosen keskikonsoli toi erilaista istun poterossa turvassa -- panssarivaunufiilistä.
Kokemukset molemmista n. 50k kilometriä. Minulla on ollut prelci F31 320i, jossa ohjaus oli suorastaan surkea ja F30 LCI 330e, jossa oli jo hieman parempi tuntuma, mutta järkyttävä ylitehostus.
Tämän uuden ohjaus on todella hyvä, mutta joku saattaisi moittia sitä jopa liian nopeaksi. Minun käteen sopi kyllä todella hienosti.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 71
- Liittynyt: 27 Joulu 2016, 13:19
- Auto: G30 520da xdrive -18
Jännä juttu kuinka ohjauksesta voi olla niin montaa mieltä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä Omasta mielestäni prelci F31 320i servotronic ohjauksella on varsin onnistunut, vaikka vertailukohtana pitäisi esim. legendaarista e39:iä. Ohjaus ei tietenkään ole ihan yhtä tarkka tai palautetta antava, mutta ihan riittävä siltä osin. Lisäksi F31 ohjaus on nopeampi, kevyempi (ei liian) ja palauttaa mukavasti. Mielestäni vähintään yhtä hyvä kuin esim. Volkkarilla tai Skoodalla. Sorry tämä offropic. Yritän kirjoittaa jotain itse aiheeseen kun käyn ajamassa G20.
Se on kun toisten mielestä pitää tuntea joka kivi renkaan alla ja toisten mielestä parempi kuin urat ja rypyt ei tunnu ollenkaan. Yksi haluaa yhdellä sormella pyöritettävän, toinen haluaa ottaa kaksin käsin rystyset valkoisena otteen. Nämä tietysti vähän liioiteltuna. Mutta renkailla saa pilattua hyvänkin ohjauksen, varsinkin talvirengaskaudella. Joskus oli tilaisuus päästä kokeilemaan hienoa autoa, mutta totesin että aivan turha edes koeajaa ääriliukkaalla kelillä, mielummin istun vaan kylmät tyypit hallissa sisällä.pedro78 kirjoitti: ↑14 Maalis 2019, 11:51 Jännä juttu kuinka ohjauksesta voi olla niin montaa mieltä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä Omasta mielestäni prelci F31 320i servotronic ohjauksella on varsin onnistunut, vaikka vertailukohtana pitäisi esim. legendaarista e39:iä. Ohjaus ei tietenkään ole ihan yhtä tarkka tai palautetta antava, mutta ihan riittävä siltä osin. Lisäksi F31 ohjaus on nopeampi, kevyempi (ei liian) ja palauttaa mukavasti. Mielestäni vähintään yhtä hyvä kuin esim. Volkkarilla tai Skoodalla. Sorry tämä offropic. Yritän kirjoittaa jotain itse aiheeseen kun käyn ajamassa G20.
Ei minun mielestäni E39:n ohjaus mitenkään legendaarinen ole. Hidas, raskas, eikä keskitä kunnolla. E60 aktiiviohjauksella tuntui paljon paremmalta. Toki E39:n ohjaus vauhdin kasvaessa paranee merkittävästi, mutta en minä yli 100km/h nopeutta aina haluaisi ajaa...pedro78 kirjoitti: ↑14 Maalis 2019, 11:51 Jännä juttu kuinka ohjauksesta voi olla niin montaa mieltä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä Omasta mielestäni prelci F31 320i servotronic ohjauksella on varsin onnistunut, vaikka vertailukohtana pitäisi esim. legendaarista e39:iä. Ohjaus ei tietenkään ole ihan yhtä tarkka tai palautetta antava, mutta ihan riittävä siltä osin. Lisäksi F31 ohjaus on nopeampi, kevyempi (ei liian) ja palauttaa mukavasti. Mielestäni vähintään yhtä hyvä kuin esim. Volkkarilla tai Skoodalla. Sorry tämä offropic. Yritän kirjoittaa jotain itse aiheeseen kun käyn ajamassa G20.
Minusta lci F30 oli ihan hyvä ajaa, kun taas ensimmäiset F30:t olivat aika erikoisia. Tarttis käydä G20 testaamassa, voisi sitten 4-5 vuoden päästä suunnitella ostoa...
Onko uuden 330e:n takakontista olemassa kuvaa tai tietoa? Onko samanlainen "patti" kuin 530e:ssä?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Varmasti syö konttitilaa. Alustassa ei ole vakiona mitään ylimääräistä tilaa akuille. Akut todennäköisesti takapenkin alla ja polttoainetankki siirtyy konttitilaa syömään, kuten muissakin bemarin uudemmissa plugareissa. Vanhassa kolmosessa oli toisin päin.