Sivu 4/13

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 03 Marras 2018, 12:56
Kirjoittaja LuZiaN0
No vihdoin vissiin tajuttu että moni vieroksuu uuden mallin ostamista ja jää odottelemaan kampanjoita:

Näyttäisi olevan julkaistu Launch Edition, erittäin kivoilla kikkareilla :thup:

Säilytystilapaketti
Automaattisesti himmentyvä taustapeili
Kolmialue-ilmastointiautomatiikka
Nahkainen urheiluohjauspyörä
Murtohälytin
Vernasca-nahkaverhoilu
Hifi-kaiutinjärjestelmä
Live Cockpit Professional
Connected Professional
Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging
Ohjauspyörän lämmitys
Istuinlämmitys edessä ja takana
Seisontalämmitys / -tuuletus kaukokäytöllä

Bmw:n sivut on mun mielestä kaamea käyttää, liikaa liikkuvia kikkareita jne jne :sneak:

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 03 Marras 2018, 16:01
Kirjoittaja gestapo
Hyvät varusteet siedettävään hintaan.
Nyt kun vielä tulisi plugarin hinta selville :thuup:

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 03 Marras 2018, 22:34
Kirjoittaja Petteri75
Oho, ihan HiFitkin (676) mukana?? Jos joku on ostellut uusia baijerilaisia ennenkin voi muistaa paremmin, mutta itsellä ei kyllä tule mieleen kampanjaa, jossa olisi saanut paremman autoradion mukana? Tuo nimittäin alkaisi olemaan omaan tarpeeseen jo varsin riittävä, ehkä ne tehdastummennetut lasit ja urheiluistuimet (joissa on vai ei ole ristiselän tukea?) mukaan. Olisi varsin mukava tietää, saavatko jo tilauksensa suorittaneet tuon automaattisesti, vai täytyykö ns. keskustella jälleenmyyjän kanssa aiheesta pitkäänkin.

Kun F30 on vielä tilattavissa, niin autokaupassahan on varmasti aika ainutkertainen tilanne niillä, jotka ovat ostohousut päällä liikenteessä. On tarjolla viimeisiä esittelyautoja yms diilerikappaleita, viimeisiä F3x-tehdastilauksia sekä jollain toimitusajalla uusia G20-autoja.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 03 Marras 2018, 22:53
Kirjoittaja Havis
Nyt vasta hokasin että tässähän ei ole enää ilmanpoisto aukkoa etulokasuojassa heti eturenkaan takana.

Jospa se aukko ei olekaan dramaattisen tarpeellinen ajo-ominaisuuksien takia, vaan olikin ajan henkeen tehty trendi pelleily josta nyt uskallettiin luopua.

Samoin puuttuu krominen jääkeikkomailan näköinen koristelista helmasta.

KIITOS NÄISTÄ MUUTOKSISTA!

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 04 Marras 2018, 08:54
Kirjoittaja TJJ
Havis kirjoitti: 03 Marras 2018, 22:53Nyt vasta hokasin että tässähän ei ole enää ilmanpoisto aukkoa etulokasuojassa heti eturenkaan takana. Jospa se aukko ei olekaan dramaattisen tarpeellinen ajo-ominaisuuksien takia, vaan olikin ajan henkeen tehty trendi pelleily josta nyt uskallettiin luopua. Samoin puuttuu krominen jääkeikkomailan näköinen koristelista helmasta.
Eihän sitä aukkoa ja "jääkiekkomailaa" ollut F30:ssäkään.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 04 Marras 2018, 09:08
Kirjoittaja lnaukkar
Havis kirjoitti: 03 Marras 2018, 22:53 Nyt vasta hokasin että tässähän ei ole enää ilmanpoisto aukkoa etulokasuojassa heti eturenkaan takana.
Kyllä sillä aukolla ihan oikea tarkoitus on, mutta halvempi auto on halvempi ja jostain sitä rahaa täytyy säästää ;) Suurin motivaattori tommosille on kuitenkin näissä päästöjen hallinta.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 08 Marras 2018, 07:01
Kirjoittaja gestapo

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 08 Marras 2018, 11:24
Kirjoittaja BMW e90
On kyllä niin syvältä tämä bemarin konfiguraattori! 320d kun yrittää rakentaa ja vaihtaa mallivaihtoehtoja esim busines tai busines sport niin aina tulee herja konfiguraationne keskeneräisyydestä ja aloita uusi konfigurointi :curse:
Tai sitten en vain osaa...

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 08 Marras 2018, 14:38
Kirjoittaja Jokerdef
Vähän esimakua Auto 2018...

Jännä yksityiskohta nuo tuulilasin pesimien suuttimet integroituna pyyhkimien sulkiin. :thuup:

Luonnossa kyllä komea peli. Musta väri tosin ei oikein tee oikeutta muodoille.
Erityisesti sisätilojen laatuvaikutelma parantunut. Ja sporttipenkit muhkeat ja mukavat.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 08 Marras 2018, 15:34
Kirjoittaja Wonderi
Pissapojan suuttimethan ei ole sulissa (kuten uusissa Mersuissa), vaan pyyhkijänvarsissa niin kuin on ollut kuormureissa, busseissa ja muissa lyhytnokkaisissa autoissa jo vuosikymmenet. Silmään pistää toisiinsa osuvat sulat. :conf:

Ajovalonuppi ja kaksi sumarinappia on näköjään korvattu kahdeksalla(!) nappulalla. Silloin harvoin kun niihin tarvitsee koskea, menee hetkeksi sormi suuhun ja miettimiseksi. Lumipyryssä sumarin nappia etsiessä ei hyvä juttu. Kai se nuppi ja kaksi nappia oli vaan kaikelle kansalle liian helppo käyttää.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 07:22
Kirjoittaja Jokerdef
Wonderi kirjoitti: 08 Marras 2018, 15:34 Pissapojan suuttimethan ei ole sulissa (kuten uusissa Mersuissa), vaan pyyhkijänvarsissa niin kuin on ollut kuormureissa, busseissa ja muissa lyhytnokkaisissa autoissa jo vuosikymmenet. Silmään pistää toisiinsa osuvat sulat. :conf:

Ajovalonuppi ja kaksi sumarinappia on näköjään korvattu kahdeksalla(!) nappulalla. Silloin harvoin kun niihin tarvitsee koskea, menee hetkeksi sormi suuhun ja miettimiseksi. Lumipyryssä sumarin nappia etsiessä ei hyvä juttu. Kai se nuppi ja kaksi nappia oli vaan kaikelle kansalle liian helppo käyttää.
No juu totta, artikulointivirhe osaltani. Pahoittelut.
Nappeja tosiaan melkoisesti ja ainakin allekirjoittaneella se AUTO nappi on käytännössä aina päällä joten ehkä tuon olisi voinut toteuttaa toisinkin.
Kyseinen yksilö on vielä esisarjan peli joten saattaa olla että sulkien yhtenäinen elämä liittyy siihen. Sisälläkin muutama paneeli osittain auki yms.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 08:34
Kirjoittaja masaf1
Jokerdef kirjoitti: 08 Marras 2018, 14:38 Jännä yksityiskohta nuo tuulilasin pesimien suuttimet integroituna pyyhkimien sulkiin. :thuup:
Toivottavasti noissa pyyhinvarsissa on sisällä myös lämmitysvastukset...

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 09:03
Kirjoittaja wsaarja
Wonderi kirjoitti: 08 Marras 2018, 15:34
Ajovalonuppi ja kaksi sumarinappia on näköjään korvattu kahdeksalla(!) nappulalla. Silloin harvoin kun niihin tarvitsee koskea, menee hetkeksi sormi suuhun ja miettimiseksi. Lumipyryssä sumarin nappia etsiessä ei hyvä juttu. Kai se nuppi ja kaksi nappia oli vaan kaikelle kansalle liian helppo käyttää.
Mikä noiden kaikkien nappien tehtävä edes on? Vasemmalla sumarit päällekkäin, OFF ja AUTO selkeitä. Mitä nuo kolme alimmaista on (liittyykö kaikki eri parkkimoodeihin?) ja mikä on AUTO-napin oikealla puolella oleva?

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 10:03
Kirjoittaja Jokerdef
Muutama esittelykuntoinen kuva lisää.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 10:11
Kirjoittaja Jokerdef
wsaarja kirjoitti: 09 Marras 2018, 09:03
Wonderi kirjoitti: 08 Marras 2018, 15:34
Ajovalonuppi ja kaksi sumarinappia on näköjään korvattu kahdeksalla(!) nappulalla. Silloin harvoin kun niihin tarvitsee koskea, menee hetkeksi sormi suuhun ja miettimiseksi. Lumipyryssä sumarin nappia etsiessä ei hyvä juttu. Kai se nuppi ja kaksi nappia oli vaan kaikelle kansalle liian helppo käyttää.
Mikä noiden kaikkien nappien tehtävä edes on? Vasemmalla sumarit päällekkäin, OFF ja AUTO selkeitä. Mitä nuo kolme alimmaista on (liittyykö kaikki eri parkkimoodeihin?) ja mikä on AUTO-napin oikealla puolella oleva?
Alimman rivin parkit vasen, molemmat päällä ja oikea. Euroopassa tykkäävät laittaa kadun puolen parkit päälle pimeällä. Muistaakseni ihan lakisääteistäkin joissan maissa.
AUTO napin oikealla puolella manuaalinen valot päälle nappi (eli automaattisen ohjelman ohitus).

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 11:11
Kirjoittaja gestapo
Sammuttaakohan tuo Off-nappi oikeasti kaikki valot pois?
Nythän 0-asennossa päiväajovalot palavat.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 12:45
Kirjoittaja Jokerdef
gestapo kirjoitti: 09 Marras 2018, 11:11 Sammuttaakohan tuo Off-nappi oikeasti kaikki valot pois?
Nythän 0-asennossa päiväajovalot palavat.
No nyt en osaa sanoa. Jää nähtäväksi...

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 09 Marras 2018, 15:28
Kirjoittaja lnaukkar
gestapo kirjoitti: 09 Marras 2018, 11:11 Sammuttaakohan tuo Off-nappi oikeasti kaikki valot pois?
Nythän 0-asennossa päiväajovalot palavat.
G-sarjan autoissa palaa pimeällä ajovalot myös 0-asennossa. Ainakin tässä vitosessa.

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 12 Marras 2018, 08:39
Kirjoittaja hege
lnaukkar kirjoitti: 09 Marras 2018, 15:28
gestapo kirjoitti: 09 Marras 2018, 11:11 Sammuttaakohan tuo Off-nappi oikeasti kaikki valot pois?
Nythän 0-asennossa päiväajovalot palavat.
G-sarjan autoissa palaa pimeällä ajovalot myös 0-asennossa. Ainakin tässä vitosessa.
Tätä samaa olen ihmetellyt nyt omani kanssa. F10:ssä 0-asennossa paloi päiväajovalot tai ei valoja ollenkaan (riippuen miten iDrivestä valoasetukset oli konfiguroitu). Nyt tosiaan G30:n kanssa 0-asennossa valoisalla palaa päiväajovalot ja pimeällä ajovalot, eli mitenkä tämä edes eroaa Auto-asennosta enää nykyään? Oman kokemukseni perusteella ei mitenkään. :conf:

Re: Uusi G20 3-sarja esitelty

Lähetetty: 12 Marras 2018, 09:23
Kirjoittaja salmol
hege kirjoitti: 12 Marras 2018, 08:39
lnaukkar kirjoitti: 09 Marras 2018, 15:28
gestapo kirjoitti: 09 Marras 2018, 11:11 Sammuttaakohan tuo Off-nappi oikeasti kaikki valot pois?
Nythän 0-asennossa päiväajovalot palavat.
G-sarjan autoissa palaa pimeällä ajovalot myös 0-asennossa. Ainakin tässä vitosessa.
Tätä samaa olen ihmetellyt nyt omani kanssa. F10:ssä 0-asennossa paloi päiväajovalot tai ei valoja ollenkaan (riippuen miten iDrivestä valoasetukset oli konfiguroitu). Nyt tosiaan G30:n kanssa 0-asennossa valoisalla palaa päiväajovalot ja pimeällä ajovalot, eli mitenkä tämä edes eroaa Auto-asennosta enää nykyään? Oman kokemukseni perusteella ei mitenkään. :conf:
Palaako molemmissa tai toisessa tapauksessa takavalot?