Ajatuksissa laittaa tilaukseen G20 Launch Edition Sport Line Alpine white.
Launch Edition varusteet ovat:
- Säilytystilapaketti
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Kolmialue-ilmastointiautomatiikka
- Nahkainen urheiluohjauspyörä
- Murtohälytin
- Vernasca-nahkaverhoilu
- Hifi-kaiutinjärjestelmä
- Live Cockpit Professional
- Connected Professional
- Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging
- Ohjauspyörän lämmitys
- Istuinlämmitys edessä ja takana
- Seisontalämmitys / -tuuletus kaukokäytöllä
Lisäksi ajattelin:
- Musta sisäkatto
- Aktiivivakkari
- Akustiikkalasit
JOS saisi vielä raapaistua 1000-1500€ yhteen varusteeseen, onko suosituksia?
- Harman & Kardon
- Kattoluukku
- Head Up display
- Sähköpenkit muistilla
- Parking assistant Plus
Mietiskellyt mistähän noista olisi eniten iloa, kyseisistä varusteista ei ole omakohtaisia kokemuksia
G20 tilaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
H/K hifit ilman muuta.LuZiaN0 kirjoitti: ↑07 Joulu 2018, 20:14 Ajatuksissa laittaa tilaukseen G20 Launch Edition Sport Line Alpine white.
Launch Edition varusteet ovat:
- Säilytystilapaketti
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Kolmialue-ilmastointiautomatiikka
- Nahkainen urheiluohjauspyörä
- Murtohälytin
- Vernasca-nahkaverhoilu
- Hifi-kaiutinjärjestelmä
- Live Cockpit Professional
- Connected Professional
- Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging
- Ohjauspyörän lämmitys
- Istuinlämmitys edessä ja takana
- Seisontalämmitys / -tuuletus kaukokäytöllä
Lisäksi ajattelin:
- Musta sisäkatto
- Aktiivivakkari
- Akustiikkalasit
JOS saisi vielä raapaistua 1000-1500€ yhteen varusteeseen, onko suosituksia?
- Harman & Kardon
- Kattoluukku
- Head Up display
- Sähköpenkit muistilla
- Parking assistant Plus
Mietiskellyt mistähän noista olisi eniten iloa, kyseisistä varusteista ei ole omakohtaisia kokemuksia
HUD seuraavaksi
Kattoluukku ei tarpeellinen
Sähköpenkit kätevät, jos on koko ajan 2 tai enemmän kuskeja. Muuten ei.
Auton saa hyvin parkkiin ilman assareitakin...
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
HUD ja H/KLuZiaN0 kirjoitti: ↑07 Joulu 2018, 20:14 Ajatuksissa laittaa tilaukseen G20 Launch Edition Sport Line Alpine white.
Launch Edition varusteet ovat:
- Säilytystilapaketti
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Kolmialue-ilmastointiautomatiikka
- Nahkainen urheiluohjauspyörä
- Murtohälytin
- Vernasca-nahkaverhoilu
- Hifi-kaiutinjärjestelmä
- Live Cockpit Professional
- Connected Professional
- Puhelinvarustus, jossa Wireless Charging
- Ohjauspyörän lämmitys
- Istuinlämmitys edessä ja takana
- Seisontalämmitys / -tuuletus kaukokäytöllä
Lisäksi ajattelin:
- Musta sisäkatto
- Aktiivivakkari
- Akustiikkalasit
JOS saisi vielä raapaistua 1000-1500€ yhteen varusteeseen, onko suosituksia?
- Harman & Kardon
- Kattoluukku
- Head Up display
- Sähköpenkit muistilla
- Parking assistant Plus
Mietiskellyt mistähän noista olisi eniten iloa, kyseisistä varusteista ei ole omakohtaisia kokemuksia
Pitäs vissiin ruveta käyttään assaria joskus, kun omaanki sellaasen ruksittelin vaan eipä oo kyl tarvinu ikinä vaikka ties mihin persreikiin autoa änkeny. Uutena kerran parkitin duunipaikan parkkiin ja kaks kertaa sen jälkeen leikin, sit unohtui ja vetäny aina manuaalisesti ja pari kertaa ihmetelly wtf miks pysäköi ite kun hyväksyny ruudun/paikan vahingossa ja sit menee ihan vituiks kun ite puuttuu siihen vahingossa :D
Ihan turhia...
Oliks G20 sähkönen ristiseläntuen säätö vakiona? F30 ei ainakaan ja just tänään ajoin sellasella jossa ei ollu, aika karsee näin koukkuselälle
Sporttipenkkejä en näe listalla, onko G20:n vakiopenkissä jo enemmän säätöjä kuin F30:n vakiopenkissä, jossa säätömahdollisuudet loppuu kesken about jokaisella? Tuoko sähkösäätö peruspenkkiin istuinosan kallistusmahdollisuuden?
Sporttijakkarat kuuluu oletettavasti Sport Lineen myös G20:ssä. Mulle lisäksi ristiselän tuet on yksi pakollisista varusteista.
H/K:t ilman muuta, jos ei ole tarkoitus rakentaa heti hifejä uusiin puihin.
HUDista sellainen huomio, että jos olet pärjännyt tähänkin asti ilman, et välttämättä tarvitse sitä, mutta jos otat sen, et pärjää jatkossa ilman sitä.
H/K:t ilman muuta, jos ei ole tarkoitus rakentaa heti hifejä uusiin puihin.
HUDista sellainen huomio, että jos olet pärjännyt tähänkin asti ilman, et välttämättä tarvitse sitä, mutta jos otat sen, et pärjää jatkossa ilman sitä.
- LuZiaN0
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Heinä 2012, 18:47
- Auto: X3 30e M-Sport 2022
Sporttipenkit kuuluu Sport Lineen, ja Sport -penkit ovat mielestäni ensimmäisiä jotka pitää ruksata nähtyään F3x/F1x vakiopenkit. Ainakaan itsellä vaikka pitkä olenkin, ei aikanaan F31 sporttipenkeissä ollut mitään valittamissa, oikein hyvät.
Muistaakseni jo F31 Sport -penkeissä oli istuinosan kallistuksensäätö. Empä ole ajatellutkaan että millaiset ovat sähkösäätöiset vakiopenkit, näköjään hinnaston mukaan sekin onnistuu.
X3 30e M-Sport 2022
Minulle pitäisi maksaa, että autoon tulisi adaptiivinen vakkari. Tai jos sen saa helposti pois päältä, niin ei kait se kovin hirveästi haittaa. Lisähintaa en maksaisi varusteesta, joka on yksi ärsyttävimmistä.
Jos aktiivivakkari toimii kuten pitää, niin sehän on ihan loistava varuste. Itse ajoin juuri Kia Stingerillä jossa tuo kyseinen varuste oli ja täytyy kyllä sanoa että seuraavaan autoon (jos sellainen joskus vielä tulee), tulee tuollainen varuste ehdottomasti.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 75
- Liittynyt: 17 Elo 2011, 10:27
- Auto: F30 LCI 320i xDrive 2018
F25 LCI 2.0D 2014 - Paikkakunta: Tampere
Aktiivinen vakkari ensin, sitten HUD ja viimeksi penkit. Toki nuo kaikki kannattaisi ruksata, on hyödyllisiä ja toimivia (paitsi penkit tietty vain jos on pari kuskia).
Aktiivinen vakkari on muuten siitä hyvä, että se lisää turvallisuutta sekä normi, että epänormikeleissä. Ajoin kerran Hki-Kou ja tuosta 7:ltä poistuttua oli rekka edessä. Keli oli se viime syksyn "eniten pöllyä ja lunta" -tiellä keli, ja auto "näki" koko ajan rekan edessä, vaikken minä nähnyt. Sen saa tosi helpoisti pois ja pikasäädöllä voi säätää etäisyyttä edellä ajavaan. Tuossa talvikelissä vetelin nelosella, alhaisilla nopeuksilla laitan sen yhdelle viivalle.
(Ajoin kerran Imatra-Tampere välin koskematta kaasupolkimeen, meni Lahden ohitus sen verran sujuvasti, ettei pidempiä liikennevalopysähdyksiä ollut (sehän "putoaa pois päältä", jos on yli 1-2 sekuntia pysähdyksissä ja sitten pitää hiukan kaasulla herätellä). No joo, toki ohitin pari kertaa kaasulla kiihdyttäen, muttei niitä tartte laskea.
Aktiivinen vakkari on muuten siitä hyvä, että se lisää turvallisuutta sekä normi, että epänormikeleissä. Ajoin kerran Hki-Kou ja tuosta 7:ltä poistuttua oli rekka edessä. Keli oli se viime syksyn "eniten pöllyä ja lunta" -tiellä keli, ja auto "näki" koko ajan rekan edessä, vaikken minä nähnyt. Sen saa tosi helpoisti pois ja pikasäädöllä voi säätää etäisyyttä edellä ajavaan. Tuossa talvikelissä vetelin nelosella, alhaisilla nopeuksilla laitan sen yhdelle viivalle.
(Ajoin kerran Imatra-Tampere välin koskematta kaasupolkimeen, meni Lahden ohitus sen verran sujuvasti, ettei pidempiä liikennevalopysähdyksiä ollut (sehän "putoaa pois päältä", jos on yli 1-2 sekuntia pysähdyksissä ja sitten pitää hiukan kaasulla herätellä). No joo, toki ohitin pari kertaa kaasulla kiihdyttäen, muttei niitä tartte laskea.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 75
- Liittynyt: 17 Elo 2011, 10:27
- Auto: F30 LCI 320i xDrive 2018
F25 LCI 2.0D 2014 - Paikkakunta: Tampere
Oikolukukurssilla kävin ja huomasin, että tuo aktiivivakkari oli jo listalla, joten sen Parkinging laittaisin ihan hännille. Muutaman kerran sitä olen testaillut, enkä oikein päässyt sinuiksi sen kanssa. Pitäisi varmaan harjoitella lisää. Kakkoskuski ei ole varmaan käyttänyt sitä kertaakaan (taisi tulla tähän autoon jossain paketissa "ilmaiseksi").
- LuZiaN0
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Heinä 2012, 18:47
- Auto: X3 30e M-Sport 2022
Viime hetkellä katumapäälle G20 suhteen, vaihtui G20 -> G30.
Muutama tonni lisää ja pienempi kone, mutta tuntui liian isolta riskiltä siirtyä F10 -> G20 kun auto ei ole ajettavissa. Edellinen F31 jätti F10 verrattuna liian karut muistot.
Muutama tonni lisää ja pienempi kone, mutta tuntui liian isolta riskiltä siirtyä F10 -> G20 kun auto ei ole ajettavissa. Edellinen F31 jätti F10 verrattuna liian karut muistot.
X3 30e M-Sport 2022
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 25
- Liittynyt: 16 Tammi 2019, 15:19
- Auto: BMW M340i xDrive G20
ex 330i M Sport G20
Edellistä BMV:stä on vierähtänyt kohta 10 vuotta. Tein paluun takas baijerilaiseen ja tilaus tehty.
330i M Sport Launch Edition valikoitui kulkineksi Portmaon sinisenä. Herttoniemen liikkeessä on näytillä tuon värisenä ja teki kyllä vaikutuksen. Toki sisävalaistus on eri asia kun luonnonvalo ulkona.
Niin, kuten LuZiaNo totesi niin riskihän se tietty on ilman koeajoa tilata. Toisaalta kun on lukenut mitä tähän G 20:iin on panostettu kaikkineen ajotuntumasta lähtien niin otin mielelläni riskin. Sitte ei muuta kuin odotellaan kevättä.
330i M Sport Launch Edition valikoitui kulkineksi Portmaon sinisenä. Herttoniemen liikkeessä on näytillä tuon värisenä ja teki kyllä vaikutuksen. Toki sisävalaistus on eri asia kun luonnonvalo ulkona.
Niin, kuten LuZiaNo totesi niin riskihän se tietty on ilman koeajoa tilata. Toisaalta kun on lukenut mitä tähän G 20:iin on panostettu kaikkineen ajotuntumasta lähtien niin otin mielelläni riskin. Sitte ei muuta kuin odotellaan kevättä.
Itselläni oli hiljattain koeajossa G30 518da. Täytyy sanoa, että harvoin on perusmalli tarjonnut niin paljon ajamisen iloa ja mukavuutta. Eleetön ja hiljainen matkakumppani. Talvirengastuksellakin tunnokas ohjaus ja erinomainen alusta. Välitön luottamus mutkaisellakin tiellä huonossa kelissä. Itse hain kuitenkin astetta dynaamisempaa ajotuntumaa. Uskoakseni G20 yhdistää F30:n ja G30:n parhaat puolet. Lupaus kokoluokan urheilullisemmasta sedanista näyttää lunastetun ainakin ensimmäisten autojournalistien arvioissa.
Herttoniemessä kävin itsekin katsomassa uutuutta ja todella hyvältä näytti. Maahantuoja ja liike oli luonut hienot puitteet uuden mallin esittelylle.
Herttoniemessä kävin itsekin katsomassa uutuutta ja todella hyvältä näytti. Maahantuoja ja liike oli luonut hienot puitteet uuden mallin esittelylle.
Ainakin vaihdokin hinnoittelusta päätellen G20 Launch Edition kauppa käy hyvin. Kysyin vaihtotarjousta kohtuullisesti varusteltuun (hinnaksi tuli 68000 eur) 330i Launch Editioniin 25000 ajetusta 530e Msportista lähes kaikilla varusteilla (käyttöönotto 2/2018, ovh lähes 80 kiloa), hyvitys olisi ollut tasan 50 tuhatta. Ei tullut kauppoja.