
Ja mullekin ilmestyi tuo 2001 vuonna vanhentunut jarruneste ilmo autoon

Viesti Kirjoittaja juntta » 09 Loka 2019, 20:46
Viesti Kirjoittaja AjamisenIloa » 10 Loka 2019, 16:02
Appi toimii hyvin. Käskyt ovat menneet perille viime päivinä.juntta kirjoitti: ↑09 Loka 2019, 20:46Onkos muilla g20 kuskeilla toiminut viime päivinä esilämmityksen tai muiden etätoimintojen käyttö Connected Drive appin kautta? Mulla menny ~15 kertaa ”Epäonnistui” tilaan yritettyään lähettää toimintoa autoon!![]()
Ja mullekin ilmestyi tuo 2001 vuonna vanhentunut jarruneste ilmo autoon![]()
Viesti Kirjoittaja juntta » 10 Loka 2019, 16:10
Kehveli, mulla appi pimeenä nyt jo toista vuorokautta eli ei näytä olevan laajempi ongelma. Nyt ei päivity mikään, ei lataustiedot eikä sijainti. Nytkin auto on muka 150km päässä - pitäsköhän tarkistaa onko se tuolla tallissa kuitenkaan...AjamisenIloa kirjoitti: ↑10 Loka 2019, 16:02Appi toimii hyvin. Käskyt ovat menneet perille viime päivinä.
Sen sijaan Connect Drive portaalissa ei edelleenkään näy Viimeisen ajon tiedot/Taloudellisuus. Pelkät viivat -- arvojen kohdalla.
No ilmeisesti tämä ominaisuus ei toimi muillakaan G20 kuskeilla?
Viesti Kirjoittaja HaraldK » 11 Loka 2019, 00:01
Viesti Kirjoittaja AjamisenIloa » 11 Loka 2019, 10:31
Viesti Kirjoittaja juntta » 11 Loka 2019, 10:40
Joo, totta, nää ConnectedDrive palvelun ongelmat nyt on tällaisia first world problem's. Toki noistakin palveluista maksetaan ja pitäisi olla 24/7 käytettävissä tai sitten niistä pitäisi hyvittää. Myönnän, en ole lukenut että luvataanko näille millaisia palveluvasteita mutta saisi vähintäänkin ongelmatiedotus pelata paremmin. Automaailma tietty opettelee näiden palveluiden tuottamista vielä mutta eiköhän BMW tasoisella organisaatiolla näihinkin ole paukkuja laitettu. Tosin ne paukut voi kohdistua tärkeämmille markkina-alueille...AjamisenIloa kirjoitti: ↑11 Loka 2019, 10:31Juntta ja HaraldK, teillä sentään toimii autotMulla siis uudessa autossa vika päällä, ensi viikolla 2 vko:a ajettu viallisella autolla.
Luulisi, että n. 60 k€ premium autossa, korjaaminenkin olisi premium tasoa, eli että asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä virheistä, ainakaan kauhean kauan..
Viesti Kirjoittaja HaraldK » 11 Loka 2019, 18:46
Viesti Kirjoittaja HaraldK » 15 Loka 2019, 10:38
Viesti Kirjoittaja juntta » 15 Loka 2019, 10:43
Viesti Kirjoittaja AjamisenIloa » 15 Loka 2019, 15:58
Viesti Kirjoittaja AjamisenIloa » 16 Loka 2019, 23:02
No nyt toimii audiokin taasAjamisenIloa kirjoitti: ↑15 Loka 2019, 15:58Mulla taas toimii appi, muutoin auto edelleen mykkänä (audio). Huomenna taas huoltoon mars ja uutta osaa kehiin![]()
Viesti Kirjoittaja Markku J » 21 Loka 2019, 18:51
Viesti Kirjoittaja Huivei » 21 Loka 2019, 19:33
Itse olen autoille tehnyt rauhallisen sisäänajon, vaikka virallinen ohjeistus ei sitä vaatisikaan. Hybridille minusta vielä tärkeämpää kuin muille.Markku J kirjoitti: ↑21 Loka 2019, 18:51Meidän 330e tulee "sisäänajoon" melko viileille keleille. Ajattelin, että sisäänajoa voisi alkuun ajella Sport -asetuksella, jotta bensakonetta ei heti kylmänä laiteta työkierroksille akun tyhjentyessä. Lieneekö tällä mitään merkitystä, sitä en tiedä. Miten muilla on mietteet sisäänajosta?
Viesti Kirjoittaja jartsa2018 » 22 Loka 2019, 06:59
Viesti Kirjoittaja Markku J » 29 Loka 2019, 09:23
Viesti Kirjoittaja [Zei-M-Zei] » 29 Loka 2019, 15:45
Viesti Kirjoittaja Monni » 30 Loka 2019, 22:09
Viesti Kirjoittaja Markku J » 31 Loka 2019, 09:25
Viesti Kirjoittaja Huivei » 05 Marras 2019, 22:52
3. Kvartaali 2020 aletaan valmistaa 330e xdrive sedan ja 330e xdrive touring. 325e xdrive ei tietoa
Viesti Kirjoittaja Kuudensuora » 13 Marras 2019, 18:18
Palaa sivulle “3-sarja [ G20 ]”