Onkos muilla g20 kuskeilla toiminut viime päivinä esilämmityksen tai muiden etätoimintojen käyttö Connected Drive appin kautta? Mulla menny ~15 kertaa ”Epäonnistui” tilaan yritettyään lähettää toimintoa autoon!
Ja mullekin ilmestyi tuo 2001 vuonna vanhentunut jarruneste ilmo autoon
G20 330e
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 203
- Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:02
- Auto: G20 330e M-sport, -19
Appi toimii hyvin. Käskyt ovat menneet perille viime päivinä.juntta kirjoitti: ↑09 Loka 2019, 20:46 Onkos muilla g20 kuskeilla toiminut viime päivinä esilämmityksen tai muiden etätoimintojen käyttö Connected Drive appin kautta? Mulla menny ~15 kertaa ”Epäonnistui” tilaan yritettyään lähettää toimintoa autoon!
Ja mullekin ilmestyi tuo 2001 vuonna vanhentunut jarruneste ilmo autoon
Sen sijaan Connect Drive portaalissa ei edelleenkään näy Viimeisen ajon tiedot/Taloudellisuus. Pelkät viivat -- arvojen kohdalla.
No ilmeisesti tämä ominaisuus ei toimi muillakaan G20 kuskeilla?
Niin ja auto oli nyt kolmannen kerran pajalla. Syynä siis mykkä auto (Radio, Spotify, Handsfree ei ääniä, radiokanavat hukassa) Joku yksikkö takakontissa kuulemma pimeenä. Varaosan saatavuudesta ei tietoa vielä. Eli homma jatkuu...
Ex: 520da E60 -07,520da E61 -09, 518da F10 -14, F20 116da -15, F10 518da m-sport, -15
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Elo 2010, 10:37
- Auto: BMW 530e M-Sport -19,
BMW 330e M-Sport -19
Kehveli, mulla appi pimeenä nyt jo toista vuorokautta eli ei näytä olevan laajempi ongelma. Nyt ei päivity mikään, ei lataustiedot eikä sijainti. Nytkin auto on muka 150km päässä - pitäsköhän tarkistaa onko se tuolla tallissa kuitenkaan...AjamisenIloa kirjoitti: ↑10 Loka 2019, 16:02 Appi toimii hyvin. Käskyt ovat menneet perille viime päivinä.
Sen sijaan Connect Drive portaalissa ei edelleenkään näy Viimeisen ajon tiedot/Taloudellisuus. Pelkät viivat -- arvojen kohdalla.
No ilmeisesti tämä ominaisuus ei toimi muillakaan G20 kuskeilla?
Juu portaalista ei noita tietoja löydy. Olisi kiva kuulla virallisesti tuosta jotain mutta tuossa kohtaa BMW pitää melko breshneviläistä linjaa
Mulla on sunnuntaista saakka ollut Connected android appi sen hetkisissä tiedoissa jumissa.
Eikä tietysti onnistu esilämmityksen kytkeminen. Epäonnistumista herjaa.
Tietsikan kauttakin jumissa samat datat sielläkin joka paikassa kuin sunnuntaina oli.
Taisi viimeksi kun tuo appi oli jumissa niin tietsikan kautta kuitenkin toimi.
Eikä tietysti onnistu esilämmityksen kytkeminen. Epäonnistumista herjaa.
Tietsikan kauttakin jumissa samat datat sielläkin joka paikassa kuin sunnuntaina oli.
Taisi viimeksi kun tuo appi oli jumissa niin tietsikan kautta kuitenkin toimi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 203
- Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:02
- Auto: G20 330e M-sport, -19
Juntta ja HaraldK, teillä sentään toimii autot Mulla siis uudessa autossa vika päällä, ensi viikolla 2 vko:a ajettu viallisella autolla.
Luulisi, että n. 60 k€ premium autossa, korjaaminenkin olisi premium tasoa, eli että asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä virheistä, ainakaan kauhean kauan..
Luulisi, että n. 60 k€ premium autossa, korjaaminenkin olisi premium tasoa, eli että asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä virheistä, ainakaan kauhean kauan..
Ex: 520da E60 -07,520da E61 -09, 518da F10 -14, F20 116da -15, F10 518da m-sport, -15
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Elo 2010, 10:37
- Auto: BMW 530e M-Sport -19,
BMW 330e M-Sport -19
Joo, totta, nää ConnectedDrive palvelun ongelmat nyt on tällaisia first world problem's. Toki noistakin palveluista maksetaan ja pitäisi olla 24/7 käytettävissä tai sitten niistä pitäisi hyvittää. Myönnän, en ole lukenut että luvataanko näille millaisia palveluvasteita mutta saisi vähintäänkin ongelmatiedotus pelata paremmin. Automaailma tietty opettelee näiden palveluiden tuottamista vielä mutta eiköhän BMW tasoisella organisaatiolla näihinkin ole paukkuja laitettu. Tosin ne paukut voi kohdistua tärkeämmille markkina-alueille...AjamisenIloa kirjoitti: ↑11 Loka 2019, 10:31 Juntta ja HaraldK, teillä sentään toimii autot Mulla siis uudessa autossa vika päällä, ensi viikolla 2 vko:a ajettu viallisella autolla.
Luulisi, että n. 60 k€ premium autossa, korjaaminenkin olisi premium tasoa, eli että asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä virheistä, ainakaan kauhean kauan..
Ajamiseniloa ja juntta nää ongelmat on vielä pientä verrattuna meidän uudehkoon Volvoon jota korjailtiin melkein puoli vuotta ja vikaa ei saatu millään pois. Oli kyllä silloin hermot tosi kireellä loppupeleissä.
Tiedän kokemuksesta, että silloin varsinkin kun itse autossa on vikaa ja ei toimi niin kuin pitäisi, se kyllä syö miestä rotan lailla.
Tiedän kokemuksesta, että silloin varsinkin kun itse autossa on vikaa ja ei toimi niin kuin pitäisi, se kyllä syö miestä rotan lailla.
Toimiiko muilla tällä hetkellä Connected android appi?
Toista viikkoa jo mulla jumissa. Jossain vaiheessa näköjään toiminut sen verrana, että oli päivittänyt ajokilometrit lähemmäs nykyistä oikeata arvoa. Myös asiakasportaalin kautta tilanne jumissa.
Päättelin vaan noista aiemmista keskusteluista, että kuitenkin eri aikaan taitaa tämäkin ongelma olla eri autoissa.
Jälleenmyyjä myöntää, että ongelmia on mutta ei sen enempää kerrota. Onkohan etäpalvelujen serverit jumissa vai eikö auto lähetä dataa niihin tai yhteys ei toimi autoon päin?
Toista viikkoa jo mulla jumissa. Jossain vaiheessa näköjään toiminut sen verrana, että oli päivittänyt ajokilometrit lähemmäs nykyistä oikeata arvoa. Myös asiakasportaalin kautta tilanne jumissa.
Päättelin vaan noista aiemmista keskusteluista, että kuitenkin eri aikaan taitaa tämäkin ongelma olla eri autoissa.
Jälleenmyyjä myöntää, että ongelmia on mutta ei sen enempää kerrota. Onkohan etäpalvelujen serverit jumissa vai eikö auto lähetä dataa niihin tai yhteys ei toimi autoon päin?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Elo 2010, 10:37
- Auto: BMW 530e M-Sport -19,
BMW 330e M-Sport -19
Mulla auton tiedot päivittyneet viimeiksi 9.10. 16:24 ja torstaina sain jotain ohjeita BMW asiakaspalvelusta mutta ei auttanut. Ja ei mitään tietoa selvittääkö kukaan tuota vielä tai onko tulossa jotain päivitystä autoon tai portaaliin!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 203
- Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:02
- Auto: G20 330e M-sport, -19
Mulla taas toimii appi, muutoin auto edelleen mykkänä (audio). Huomenna taas huoltoon mars ja uutta osaa kehiin
Ex: 520da E60 -07,520da E61 -09, 518da F10 -14, F20 116da -15, F10 518da m-sport, -15
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 203
- Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:02
- Auto: G20 330e M-sport, -19
No nyt toimii audiokin taas Hyvä Lahti ja LaakkonenAjamisenIloa kirjoitti: ↑15 Loka 2019, 15:58 Mulla taas toimii appi, muutoin auto edelleen mykkänä (audio). Huomenna taas huoltoon mars ja uutta osaa kehiin
ConnectDrive edelleen historiatietojen osalta pimeenä, eikä maahantuojalta apuja
Ex: 520da E60 -07,520da E61 -09, 518da F10 -14, F20 116da -15, F10 518da m-sport, -15
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Meidän 330e tulee "sisäänajoon" melko viileille keleille. Ajattelin, että sisäänajoa voisi alkuun ajella Sport -asetuksella, jotta bensakonetta ei heti kylmänä laiteta työkierroksille akun tyhjentyessä. Lieneekö tällä mitään merkitystä, sitä en tiedä. Miten muilla on mietteet sisäänajosta?
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Itse olen autoille tehnyt rauhallisen sisäänajon, vaikka virallinen ohjeistus ei sitä vaatisikaan. Hybridille minusta vielä tärkeämpää kuin muille.Markku J kirjoitti: ↑21 Loka 2019, 18:51 Meidän 330e tulee "sisäänajoon" melko viileille keleille. Ajattelin, että sisäänajoa voisi alkuun ajella Sport -asetuksella, jotta bensakonetta ei heti kylmänä laiteta työkierroksille akun tyhjentyessä. Lieneekö tällä mitään merkitystä, sitä en tiedä. Miten muilla on mietteet sisäänajosta?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 28
- Liittynyt: 11 Huhti 2018, 10:09
- Auto: Tulossa: i4M50
Onko tietoa milloin 330e/325e xdrive lähtee tuotantoon?
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Tänään sähkön range oli pudonnut 34 km -tasoon kylmän yön seurauksena (-5 astetta). Lukema on minulle pettymys kun vertaan mitä 530e antoi pikkuakullakin talvella.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 228
- Liittynyt: 07 Loka 2016, 10:42
- Auto: 2023 G26 i4
2014 F11 530xd - Paikkakunta: Oulu
aikaisemman F30 330e kanssa oppi talviolosuhteissa opitmoimaan ja kikkailemaan tuon sähkörangen kanssa. Maksimaalisen sähkörangen sai talvella ulos siten että jos aamusella lähtö oli vaikka 08:15, niin ajasti latauksen "tyhjälle akulle" alkamaan joskus aamuyöllä 04:00, jotta akku täyttyisi ennen kuin mukavuuslämmitys lähtee päälle (lataaminen lämmittää kennostoa joskin ei niin paljon kuin purkaminen), ja vaikka oikea lähtöaika oli 08:15, niin ohjelmoitu lähtöaika piti laittaa n. klo 08:00, jolloin mukavuuslämmitys sammuu vähän ennen lähtöä, jotta akkuun saadaan maksimaalinen lataus kuitenkin siten ettei kabiini ehdi jäähtyä. Tuo mukavuuslämmityksen sähkökuorma lämmitti akkua sopivasti joten se otti ihan hyvin virtaa vastaan alle -20 lämpötiloissa, toki lämmityksen ollessa päällä varaustila hupeni jonkin verran koska lämmitys otti enemmän kuin lataus antoi. Näin pääsi lähtemään ilman polttiksen käynnistystä n. -15 asteen lämpötiloissa >90% akkukapalla ja oikein kun herkutteli niin polttis ei käynnistynyt koko 15km työmatkalla (rajoitusalueella 40/60/80/100 - viimeisenä tuo motaripätkä). Rangeakin vielä jäi 5-10km riippuen pakkaslukemista.
G20 vastaavasta ei vielä kokemusta ku se valmistetaan vasta vk45 (kun piti saada koukku).
G20 vastaavasta ei vielä kokemusta ku se valmistetaan vasta vk45 (kun piti saada koukku).
ex bemarit: E30 318i 1985, E39 528i 1996, E46 316i "Sport 2000" 1999, E46 320i 2003, E46 316ti 2004, E91 318d 2007, F30 320d 2012, F30 330e 2015, G20 330e 2020
Lainasin vaimon 330 e työmatkalle, kun omassa kesärenkaat alla. Pakkasta - 2 astetta eikä esilämmitystä. Auton akku täyteen ladattu ja lähtiessä näytti 46 km ennustetta. Kilometrin ehdin suunnilleen ajella ja ihmettelin, että näytössä oli tippunut vasta 45km. Sitten huomasin, että vaimo katkaissut lämmöt ja puhalluksen tarkkana tyttönä. Laitoin 20 asteen pyynnöllä tuulettimen päälle, niin samalla sekunnilla ennuste tippui 36 km kilometriin. Kuitenkin n.90 km vauhdilla sähkö riitti 40 km matkaan ja 2 km jäi vielä näyttöön. Aamulla katson, paljonko virtaa mahtunut akkuun.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Meillä oli eilen nollakeliaamuna range 38 km. Hiukan isompaa parannusta pikkuakkuiseen 530e:n verrattuna odotin. Muuten auto tuntuu erinomaiselta, ja avopuolisokin näyttää päässeen sen makuun, kun eilen kovasti kehui ajotuntumia ja uutta käyttöliittymää.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
3. Kvartaali 2020 aletaan valmistaa 330e xdrive sedan ja 330e xdrive touring. 325e xdrive ei tietoa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI