Aina mukaututuva sport-ohjaus uusiin autoihin mukaan, tekee kyllä vähemmillä rattikierroksilla näppärämmän ajettavuuden vs. normaali pelkkä Servotronic (kai noissa on vaan eri hammastangot tjsp.). Ei tartte paljo parkkipaikkapyörittelyssä rattia veivailla,ja jos on rattimiehen vikaa niin nätti päästellä mutkateitä pienillä ratin liikkeillä. Motarilla menee kuitenkin nätisti suoraan joskin tuo nopeempi ohjaus vaatii aluksi totuttelua aikas paljon. Ite tulee liikenneympyröissä käännettyä sitä rattia vieläkin liikaa...Airstyle kirjoitti:Itselläni on kokemusta vain tuosta sportista. Normaali moodilla ohjaus tuntuu sopivalta ihan perus ajamisessa ja kun valitsee sport moodin, niin ohjaus muuttuu paljon jämäkämmäksi. Ehkä missään parkkipaikka pyörittelyssä tuo sport asento ei ehkä ole kaikista ihanteellisin, mutta jossain mutkaisemmalla pätkällä se tuo oman fiiliksen siihen ajamiseen.Petteri75 kirjoitti:Servotronic kuuluu pakettiin mukaan, onko Sport Servotronicilla suurta eroa?
Käsittääkseni tuo Sport-paketti ominaisuus myös vähentäisi ratin pyörittämisen tarvetta, kun renkaat kääntyy ääriasentoihin vähemmällä ratin pyörityksellä? Tämä siis esim jossain parkkipaikka pyörityksessä yms.
Servotronic ilmeisesti muuttaa vain ohjaustuntumaa ajonopeuden mukaan?
Business M Sport Edition -tarjous?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 194
- Liittynyt: 30 Kesä 2012, 13:04
- Auto: 530e iPerformance Luxury Line -20
Juuri näin, siksipä tuleekin säilöttyä maininta vuosimallista, niin ei tarvitse liikkeen kiistellä itsekseen... Yleisesti ottaen, tällainen loppuvuoden rekisteröinti on hinta siitä M Sport -tarjouksesta eikä sille oikein mitään voi. Enemmän merkitystä sillä on vasta vuosien päästä, esim. E90 LCI tuli jo loppuvuodesta 2008 jolloin myös ensimmäiset autot toimitettiin. Muutamakin autokauppa oli jättänyt tämän huomioitta, kun itse tuli joskus 2014 etsittyä hyvää E90:stä, usein näissä tapauksissa hinnoittelu seurasi pre-LCI:tä, joka saattoi olla hintaetuna kiloeuron jos toisenkin.Aero kirjoitti:Suomeksi: vuoden 2017 malliston speksit ja varusteet, mutta ensirekisteröinti/käyttöönotto vuonna 2016. Kaupasta ostaessa vuosimalli on liikkeen mielestä 2017, vaihtoon mennessä 2016Petteri75 kirjoitti:Vuosimalli = mallivuosi, joka on 2017 (myös myyjäliikkeen ilmoitus). Virallinen vuosimalli on 2016, mutta näin ilmaistuna siitä on enemmän iloa omistajalle.
F30:stä tuskin tulee enää uutta faceliftia ennen seuraavaa, olisikohan sitten vuosi 2018? Mutta sinällään huomionarvoista, että nyt sai ainakin omassa seurannassa 1. kertaa koko M-paketin tarjouksena. Automaattitarjous tai varsinkinkaan xDrive-kampanjat eivät oikein yksinään innostaneet. Jonain talvena tosin oli nuo molemmat, eli 4-vetoautomaatin sai lähes mitättömällä lisähinnalla. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon uusien bemareiden myynti seurailee noita kampanjoita..
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
On muuten melko mahdoton rasti palata takaisin normaaliohjaukseen kun tuohon sport-ohjaukseen on kerran tottunut. Kävin kesällä koeajamassa käytettyä 530d xDrive faceliftia jossa oli todella kovat varusteet adaptive drivea myöten mutta sport-ohjaus puuttui. En tykännyt yhtään veivata rattia kierroskaupalla että sai parkkipaikalla autoa käännettyä. Jäi vähän huono fiilis autosta tuon takia.masaf1 kirjoitti: Aina mukaututuva sport-ohjaus uusiin autoihin mukaan, tekee kyllä vähemmillä rattikierroksilla näppärämmän ajettavuuden vs. normaali pelkkä Servotronic (kai noissa on vaan eri hammastangot tjsp.). Ei tartte paljo parkkipaikkapyörittelyssä rattia veivailla,ja jos on rattimiehen vikaa niin nätti päästellä mutkateitä pienillä ratin liikkeillä. Motarilla menee kuitenkin nätisti suoraan joskin tuo nopeempi ohjaus vaatii aluksi totuttelua aikas paljon. Ite tulee liikenneympyröissä käännettyä sitä rattia vieläkin liikaa...