Auto on uinut etelä-Euroopasta Suomeen, miten pitkälle voi luottaa tehtaan alkuperäiseen ruosteenestoon, sinkitys ym, Vai vaatiiko Suomen talvi jotain extraa? Tekeekö Suomen maahantuonti jotain ylimääräistä Suomen olosuhteisiin?
Kenelläkään tietoa asiasta?
Ruosteenesto
Ei ole Suomen maahantuojat tehneet ruosteenestokäsittelyitä muihinkaan merkkeihin 90-luvun alkupuolen jälkeen.
Jälkikäsittelyn hyötyyn vaikuttaa kuinka vanha auto on nyt ja kauanko sitä aikoo pitää. Jos autosi on esim. 2010 vuodelta, siihen on etelä-Euroopassakin kertynyt sen verran ruosteen alkua pohjaan, että jälkikäsittely lähinnä koteloi ruosteen muhimaan saumoihin. Toisaalta, jos et aio pitää autoa todella vanhaksi, Bemari ei ehdi kuitenkaan ruostua niin että sinua koskaan ehtisi haittaamaan.
Jälkikäsittelyn hyötyyn vaikuttaa kuinka vanha auto on nyt ja kauanko sitä aikoo pitää. Jos autosi on esim. 2010 vuodelta, siihen on etelä-Euroopassakin kertynyt sen verran ruosteen alkua pohjaan, että jälkikäsittely lähinnä koteloi ruosteen muhimaan saumoihin. Toisaalta, jos et aio pitää autoa todella vanhaksi, Bemari ei ehdi kuitenkaan ruostua niin että sinua koskaan ehtisi haittaamaan.
Joo, kyllä elektroniikka hajoaa ensin...2010X6 kirjoitti:Kiitos vastauksesta. Ollaan siinä uskossa että kärry ei lahoa käsiin...
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6