Autokuumeilua
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
- Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d
Pari fiilistelykuvaa. Värivalikoimakin on aika rajattu. Saa joko mustana tai mustana. Sisustassa löytyy sekä tummaa että vaaleaa.
-p
-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Onhan kutonen aina kutonen. Erittäin vaikea yrittää rinnastaa sitä nelivetoon, kun ei ole tiedossa tarkat henkilökohtaiset preferenssit. Ilman muuta neliveto kutonen olisi vakavasti harkittava, jos pitää autoa niin kauan kuin sinulla on tapana näköjään pitää. Jos vaihtaa parin vuoden välein, silloin ihan puhdas fiilisvalinta, mutta pitkäaikaisessa käytössä muut piirteet korostuvat lisääntyvästi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
- Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d
On tosiaan ristiriitainen tapaus. Neliveto kutonen olisi tosi makea, mutta niiden pyynnit on tosi kovat ja verot päälle melkoiset. Menee vaan överiksi.
Osuit Pitkis juuri kohdilleen... Takatuupparikutosen ottaisin jos tekisin täysin itsenäisen päätöksen. Mutta kun auto tulee ihan normiajoon ympäri vuoden ja minä olen ns. kakkoskuski.
Pehmeästä katosta en murehdi. Sen hoito on ihan hanskattavissa. Pikemminkin epäilen, että kova katto natisee ja paukkuu pakkasilla kun vesi jäätyy palojen liitoksiin ja ajossa sitten pitää ääntä.
Nelivetovaatimus tulee korostetusti perheen kauniimmalta edustajalta kun on vähän arka ajeleen ja on siihen nyt tottunut. Ja pienempi on helpompi hänen hanskata esim. peruutettaessa joka GT5:llä ja todennäköisesti kuutosella on vähän kömpelöä jos koittaa kurkkia eikä luota 100% peileihin.
Toinen tosi hyvä varuste joka on nelosessa ja jota ei kutoseen saa, on nuo lämminilmapuhaltimet niskaan.
Positiivisena ehkä kuitenkin, että huonoa valintaa tuskin onnistuu tekemään
-p
Osuit Pitkis juuri kohdilleen... Takatuupparikutosen ottaisin jos tekisin täysin itsenäisen päätöksen. Mutta kun auto tulee ihan normiajoon ympäri vuoden ja minä olen ns. kakkoskuski.
Pehmeästä katosta en murehdi. Sen hoito on ihan hanskattavissa. Pikemminkin epäilen, että kova katto natisee ja paukkuu pakkasilla kun vesi jäätyy palojen liitoksiin ja ajossa sitten pitää ääntä.
Nelivetovaatimus tulee korostetusti perheen kauniimmalta edustajalta kun on vähän arka ajeleen ja on siihen nyt tottunut. Ja pienempi on helpompi hänen hanskata esim. peruutettaessa joka GT5:llä ja todennäköisesti kuutosella on vähän kömpelöä jos koittaa kurkkia eikä luota 100% peileihin.
Toinen tosi hyvä varuste joka on nelosessa ja jota ei kutoseen saa, on nuo lämminilmapuhaltimet niskaan.
Positiivisena ehkä kuitenkin, että huonoa valintaa tuskin onnistuu tekemään
-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Henkilökohtaisesti, yhtäkään noista koeajamatta, rankkaisin ne näin.phuksi kirjoitti:Gallup: Miten rankkaisit nämä?
Ympärivuotiseen ajoon:
428xi
640i
435i
Kesä- ja korkeintaan satunnaiseen talviajoon:
640i
435i
428xi
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Ulkonäöltään lähes identtiset (katto auki) ja sisustat varmasti myös aika lähellä toisiaan, ainakin varustelemalla.
Oma valinta menisi täysin koon mukaan, koska tuohon neloskoriin pitää vääntäytyä kenkälusikalla sisään olisi valinta täten kutonen (x-drivenä tosin).
Oma valinta menisi täysin koon mukaan, koska tuohon neloskoriin pitää vääntäytyä kenkälusikalla sisään olisi valinta täten kutonen (x-drivenä tosin).
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 80
- Liittynyt: 25 Loka 2013, 17:22
rättikatto on omaan silmään niin ruma ja vanhahtava että ottaisin 4-sarjan.
Ja jos autoltaan oikeasti ajo-ominaisuuksia haluaa, cabriolet on aina huono valinta coupeen verrattuna, oli rätti taikka kovakatto. Bulevardilla kruisaillessa asia on tietty yhdentekevää.legionofboom kirjoitti:rättikatto on omaan silmään niin ruma ja vanhahtava että ottaisin 4-sarjan.
Kertokaapas miksi avoautosta haluaa maksaa useita tuhansia enemmän kun samalla tavaratila kutistuu olemattattomiin ja painoa tulee 160 kiloa lisää? Lisäksi nelossarjan coupe on ulkonäöltään yksi hienoimmista autoista, mutta cabriona kaukana siitä. Mielestäni tuo turhaksi näkemäni ominaisuus pilaa täysin auton sulavalinjaisen ulkonäön.
BMW 520d xDrive Touring Luxury 2018, BMW 530e M-Sport X-drive 2021
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018
Nelossarjan avo on kuin C70 Volvo, eli ei hyvä. 6-sarja Bemarista on hieno niin Coupena, Gran Coupena kuin Cabrioletina.El_Ucca kirjoitti:Kertokaapas miksi avoautosta haluaa maksaa useita tuhansia enemmän kun samalla tavaratila kutistuu olemattattomiin ja painoa tulee 160 kiloa lisää? Lisäksi nelossarjan coupe on ulkonäöltään yksi hienoimmista autoista, mutta cabriona kaukana siitä. Mielestäni tuo turhaksi näkemäni ominaisuus pilaa täysin auton sulavalinjaisen ulkonäön.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Ihan samaa olen funtsinut. Sen vuoksi 2-avo on rättinä paljon parempi ja avonakin erinomaisen näköinen. Kutonen toimii kivasti sekin. Tuo 4-avo on vaan kökkö katto päällä, ei voi mitään.
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Kokemani kangaskatot ovat olleet mukavia ja käyttökelpoisia ympäri vuoden. Samaten kaikki kokemani kovatattoiset avot ovat enemmän tai vähemmän natisseet niin talvella kuin huonolla alustallakin. Tästä ei tietysti yleistystä pidä vetää koska 4-avoa en ole ajanut.
Mitenkähän noiden uusimpien painojakaumat menee verrattuna coupeen? Vanhemmat tuntuivat olevat aavistuksen takapainoisia ja siten erittäin mukavia talviajossa .
Mitenkähän noiden uusimpien painojakaumat menee verrattuna coupeen? Vanhemmat tuntuivat olevat aavistuksen takapainoisia ja siten erittäin mukavia talviajossa .
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
Avon mukavuuden huomaa kesäisin tuolla painellessa peltojen keskellä mutkateillä. Nelosen ulkonäkö... no, menettelee. Itseäni enemmän nelosessa haittaa se että joka mallissa on solmu pakoputkessa ja itselleni äänimaailma on niitä tärkeimpiä asioita katto alhaalla. Siksi oman uusimisen yhteydessä on itse asiassa ollut päällimäisenä ajatuksena vikan vuosimallin E93, niitä saa vielä vaparikutosena.
Poikamiehenä en kolmessa vuodessa ole takakontin pienuutta harmitellut kun kerran kun piti saada renkaat rengasliikkeeseen. Laskin katon alas ja lastasin takapenkille. Jos kuskaa laboratorionoutajaa ja 2.4:ää lasta, niin sitten tuo voi olla autonvalintakriteeri.
Poikamiehenä en kolmessa vuodessa ole takakontin pienuutta harmitellut kun kerran kun piti saada renkaat rengasliikkeeseen. Laskin katon alas ja lastasin takapenkille. Jos kuskaa laboratorionoutajaa ja 2.4:ää lasta, niin sitten tuo voi olla autonvalintakriteeri.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1449
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Varsin usein tuon noutajan sijaan / lisäksi kyydissä on myös ihminen, josta nuo lapset ovat tulleet. Ja jos lapsia on neljä niin taitaa tästä Baijerin merkistä ainoa vaihtoehto olla X5 lisäistuimillakimmop kirjoitti:Jos kuskaa laboratorionoutajaa ja 2.4:ää lasta, niin sitten tuo voi olla autonvalintakriteeri.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
- Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d
Autoja on eri tarkoituksiin... coupesta ei saa hyvällä kelillä kattoa pois En tarvitse kakkosautoon isoa takakonttia. Eikä tähän edes mahdu koko perhe kerralla. Mutta riittää, että sillä pääsee kauppaan, pystyy kuskaamaan tenavia ja kruisailemaan - haluttaessa ilman kattoa. Mitä testejä olen lukenut, on 4sen ajettavuus ja menohalut coupeen verratuna kärsineet ilmeisen paljon juurikin lisäkiloista johtuen. Se taas tarkottaisi 435-mallia ainakin tehojen osalta... Alustasta ja ajettavuudesta en niinkään murehdi. Parempi vaan, että on riittävän vääntöjäykkä vaikka painoa olisikin.
Kova katto tosiaan pilaa ulkonäöstä suuren osan. Niin se oli E93:ssa ja myös tässä uudessa nelosessa. Mutta tuossa nelosessa on neliveto budjetin sisällä, samaten lämminilmapuhaltimet niskaan. Ja auto kuitenkin tulee ympärivuotiseen arkiajoon. 6-sarjan nelivedot vaan ovat tuskasen kalliita. Mutta siitä huolimatta hakukoneen historiatietojen perusteella taitaa homma kammeta 640i:n suuntaan...
-p
Kova katto tosiaan pilaa ulkonäöstä suuren osan. Niin se oli E93:ssa ja myös tässä uudessa nelosessa. Mutta tuossa nelosessa on neliveto budjetin sisällä, samaten lämminilmapuhaltimet niskaan. Ja auto kuitenkin tulee ympärivuotiseen arkiajoon. 6-sarjan nelivedot vaan ovat tuskasen kalliita. Mutta siitä huolimatta hakukoneen historiatietojen perusteella taitaa homma kammeta 640i:n suuntaan...
-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
Haluaisin jakaa fiilikseni ja autokuumeiluni kanssanne. Perheeseemme hankittiin X4 3.0DA tässä pari kuukautta sitten, voin sanoa että sitä odottaa aamuisin että pääsee tuolla töihin. Joka kerta aamuisin kun kun käynnistän tuon moottorin niin tämän koneen ääni vetää suun hymyyn ja ei meinaa vieläkään uskoa että tämä on oma. Suosittelen kaikille.
Ex: BMW E60 520DA -09, BMW F28 X3 2.0DA -12, BMW F29 X4 3.0DA-15, BMW G30 30dA -17, BMW X5 M Performance 45e -21
- rBoost
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 60
- Liittynyt: 15 Helmi 2012, 12:23
- Auto: Porsche Cayman S '14
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Täälläkin autokuume nostelee päätään. Kylläkin jo pidemmän aikaa kiinnostus kohdistunut tuonne 335i:n puolelle ja vielä avona. Tahtoo vaan olla täällä suomessa aika huono valikoima OK varustelluista ja m-sportillisista 335 avoista.
Lisäksi pitäis saada tuo 125d pistettyä myyntiin ja saatua jopa myydyksi. Hommaa vain hidastaa se että olen ollut tuohon omaan todella tyytyväinen
Lisäksi pitäis saada tuo 125d pistettyä myyntiin ja saatua jopa myydyksi. Hommaa vain hidastaa se että olen ollut tuohon omaan todella tyytyväinen
Saab 9000 turbo '85
Saab 900 '86
Saab 900 '94
Saab 9-3 SS 2,8TS V6 Aero '07
BMW e92 320dA Coupé '08
BMW f20 125dA M-Sport '12
BMW e92 M3 DCT Coupé '10
BMW f20 M140i xDrive '16
Porsche Cayman S '14
Saab 900 '86
Saab 900 '94
Saab 9-3 SS 2,8TS V6 Aero '07
BMW e92 320dA Coupé '08
BMW f20 125dA M-Sport '12
BMW e92 M3 DCT Coupé '10
BMW f20 M140i xDrive '16
Porsche Cayman S '14
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 244
- Liittynyt: 29 Loka 2010, 19:12
- Auto: 435i xDrive Cabriolet -15 & Audi Q7 -21
Laita ihmeessä kuvia tuonne "Autotalli" -osioon.Donald60 kirjoitti:Haluaisin jakaa fiilikseni ja autokuumeiluni kanssanne. Perheeseemme hankittiin X4 3.0DA tässä pari kuukautta sitten, voin sanoa että sitä odottaa aamuisin että pääsee tuolla töihin. Joka kerta aamuisin kun kun käynnistän tuon moottorin niin tämän koneen ääni vetää suun hymyyn ja ei meinaa vieläkään uskoa että tämä on oma. Suosittelen kaikille.
- JP-76
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 393
- Liittynyt: 16 Marras 2010, 15:09
- Auto: 2014 550iX
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Onko kellään täällä kokemuksia Active Hybrid 3:n omistamisesta? Olisi kiva kuulla kommentteja kun olen tuollaista puolivakavissani harkitsemassa.
Tarvetta ledeille mittaristoon? Kysy!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 47
- Liittynyt: 12 Huhti 2012, 08:33
- Auto: BMW e91 330D M-Sport 2006
Kyllähän se R6-terapia yleensä toimii.. :thuup:sDonald60 kirjoitti:Haluaisin jakaa fiilikseni ja autokuumeiluni kanssanne. Perheeseemme hankittiin X4 3.0DA tässä pari kuukautta sitten, voin sanoa että sitä odottaa aamuisin että pääsee tuolla töihin. Joka kerta aamuisin kun kun käynnistän tuon moottorin niin tämän koneen ääni vetää suun hymyyn ja ei meinaa vieläkään uskoa että tämä on oma. Suosittelen kaikille.