Rallin MM-sarja
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Kuljettajat yrittävät saada läpi sääntöuudistusta lähtöjärjestyksen suhteen. Toivottavasti saisivat tuon menemään läpi. Nykyisellään tuo taktikointi on mielestäni niin naurettavaa pelleilyä...
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Kaksi päivää taktikoidaan hyvää paikkaa ja kolmas ajetaan sitten tosissaan. Aika kuollutta on nykyisellään muutenkin tuo rallin ajaminen, käytännössä kaksi tallia mukana.
Uusia autoja ja talleja odotellessa...
Uusia autoja ja talleja odotellessa...
Joo tuo on uskomatonta, että näin pitkään on menty näillä säännöillä. Tuo sääntömuutos pitäisi tehdä kyllä heti eikä vasta ensi kaudeksi. Ei tuossa nyt ole auttanut se, että pysähtyminen pikikselle on kielletty.
Muistaakseni muutama vuosi sitten kärki lähti käännetyssä lähtöjärjestyksessä, mutta juurikin tuo malli, jossa saa itse valita lähtöpaikan olisi paras ja sopisi kaikkiin ralleihin.
Tuo sopisi hyvin myös esim. Latvalalle, joka tästä naurettavasta säännöstä kärsii aika paljon. Loeb alkaa taktikoinnin jo heti ekoilta pätkiltä ja loppujen lopulta sitten nousee aina ensimmäiseksi...
Pitäsikö Fordin muuten nostaa Latvala Hirvosen tilalle nyt ykköskuskiksi? Tai ainakin antaa molemmille tasaväkinen mahdollisuus?
Muistaakseni muutama vuosi sitten kärki lähti käännetyssä lähtöjärjestyksessä, mutta juurikin tuo malli, jossa saa itse valita lähtöpaikan olisi paras ja sopisi kaikkiin ralleihin.
Tuo sopisi hyvin myös esim. Latvalalle, joka tästä naurettavasta säännöstä kärsii aika paljon. Loeb alkaa taktikoinnin jo heti ekoilta pätkiltä ja loppujen lopulta sitten nousee aina ensimmäiseksi...
Pitäsikö Fordin muuten nostaa Latvala Hirvosen tilalle nyt ykköskuskiksi? Tai ainakin antaa molemmille tasaväkinen mahdollisuus?
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Omasta mielestä Hirvosesta ei ole ollut, eikä tule olemaan Lööpin haastajaksi. Olkoonkin, että viime kausi oli pisteiden valossa tiukka.
Latvala menee kovaa kun pysyy ojien välissä, joka sekin on parempi kuin ettei menisi kovaa ollenkaan.
Latvala menee kovaa kun pysyy ojien välissä, joka sekin on parempi kuin ettei menisi kovaa ollenkaan.
- Makkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 379
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:45
- Auto: E39, E36, E90
- Paikkakunta: Leppävirta
Kyllä se Lööpi on vaan niin ylivoimainen kuskina, Shitikka autona ja tallina, että ei siinä auta Hirvoset eikä Latvalat. Kyseessä on kokonaisuus jossa eri osa-aluilleilla (kuski, taktikointi, auto, yms. yms.) on roolinsa ja kun nuo natsaa, niin mestaruuksia tulee.
Luojan kiitos, ensi kaudella nuo autot menee uusiksi ja sotkevat ainakin osittain pakkaa. Tänä vuonna ei lajia viitsi edes seurata. Liekkö sinne ensi vuonna tulossa uusia talleja? Ainakin tunturirallissa tuo uusi Skooda antoi positiivisa fiilareita 2-litraisista vapareista, räyhäsi vallan hienosti ja meno oli kilhakan näköistä. Pikkutallina Skooda ei toki haasta voordia ja shitikkaa, mutta onhan se kiva jos siellä muitakin merkkejä ajaa.
Luojan kiitos, ensi kaudella nuo autot menee uusiksi ja sotkevat ainakin osittain pakkaa. Tänä vuonna ei lajia viitsi edes seurata. Liekkö sinne ensi vuonna tulossa uusia talleja? Ainakin tunturirallissa tuo uusi Skooda antoi positiivisa fiilareita 2-litraisista vapareista, räyhäsi vallan hienosti ja meno oli kilhakan näköistä. Pikkutallina Skooda ei toki haasta voordia ja shitikkaa, mutta onhan se kiva jos siellä muitakin merkkejä ajaa.
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Räkähän alkoi päästä jo vähän vauhtiin. Mutta toivotaan, että ensikauden uudistukset tuovat lajiin lisää talleja ja automerkkejä. Nykyisellään tuo tynkäsarja ylivoimaisen Loebin tahdissa ei juuri puhuttele.
Räikkönen ja Ken Block tuovat kuskeina hieman erilaista väriä jo melko tylsähköön lajiin. Pojilla on edes vähän erilaiset lippikset ja imago näihin perinteisiin Valtralippis-miehiin nähden... Toki taitaa Blockin poika olla omimmillaan tuossa lentokentillä sun muilla alueilla tapahtuvassa Show-kikkailussa. Vaikka näkyyhän tuo ihan jonkinlaista kyytiä ajavan kansainvälisissäkin rallikahinoissa.
Räikkönen ja Ken Block tuovat kuskeina hieman erilaista väriä jo melko tylsähköön lajiin. Pojilla on edes vähän erilaiset lippikset ja imago näihin perinteisiin Valtralippis-miehiin nähden... Toki taitaa Blockin poika olla omimmillaan tuossa lentokentillä sun muilla alueilla tapahtuvassa Show-kikkailussa. Vaikka näkyyhän tuo ihan jonkinlaista kyytiä ajavan kansainvälisissäkin rallikahinoissa.
- Makkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 379
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:45
- Auto: E39, E36, E90
- Paikkakunta: Leppävirta
Onko tuo Block se Imprezalla paskakasia vanhoilla lentokentillä pyörittävä jannu?
Jos on, niin onhan se hyvin menestynyt noissa jenkkien rallitouhuissa. En tosin tunne sikäläistä yleistä tasoa, mutta kyllä ne nyt kovempaa menee kuin esson baarien maailmanmestarit.
Jos on, niin onhan se hyvin menestynyt noissa jenkkien rallitouhuissa. En tosin tunne sikäläistä yleistä tasoa, mutta kyllä ne nyt kovempaa menee kuin esson baarien maailmanmestarit.