Mallimerkinnän poisto

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
johansa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 636
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:16
Auto: Porsche Macan 2017
Paikkakunta: Vantaa

E81 kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Mitäs mieltä ollaan siitä, että esim 335i:n perään laitetaan 316i:n merkit?
Ehkä joku näkee siinä huumoria mutta itse koen lähinnä myötähäpeää tuollaisesta pelleilystä. Joko pidetään se alkuperäinen merkki tai sitten jätetään se pois mutta en ymmärrä miksi pitäisi uskotella auton olevan jotain mitä se ei ole. Ketä kiinnostaa mitä se takana tuleva miettii?
Hyvin sanottu.
Ex-bemarit: 520dA -11, 330xdA -09, 520dA -08, 120d -07.
bemunainen530xd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 52
Liittynyt: 07 Elo 2011, 09:40
Auto: 530xd -07, E61

EPJBMW kirjoitti:
bemunainen530xd kirjoitti:Miksi?
Kaitpa se on sitä pikkupoikamaista kiusoittelun halua. Varsinkin niille puskurissa roikkujille, jotka ei tunnista auton kokoa niistä pikku detaljeista, mutta itse tietäisi, että siihenhän jäät jos tahtoisin vain polkaista. :w00t:
Okei... sitten ymmärrän. :)
Avatar
MasterH
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 158
Liittynyt: 21 Touko 2010, 22:47
Auto: F10 528iSA
Paikkakunta: Helsinki

E81 kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Mitäs mieltä ollaan siitä, että esim 335i:n perään laitetaan 316i:n merkit?
Ehkä joku näkee siinä huumoria mutta itse koen lähinnä myötähäpeää tuollaisesta pelleilystä. Joko pidetään se alkuperäinen merkki tai sitten jätetään se pois mutta en ymmärrä miksi pitäisi uskotella auton olevan jotain mitä se ei ole. Ketä kiinnostaa mitä se takana tuleva miettii?
Väittäisin että aika monia kiinnostaa. Se vaan on usein ihmisen peruspiirre että toisten asiat kiinostaa enemmän kuin omat ;)
Itse aikanani jätin 335i:n merkinnän pois (oli kuulemma melko harvinainen temppu). Lisäsin sen kuitenkin myöhemmin, kun kyllästyin vastailemaan mallitiedusteluihin. Ja siitä eteenpäin ovat mallimerkinnät saaneet jäädä paikoilleen.
Edell. E92 335iA
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Antinontoxic kirjoitti:
Mosku kirjoitti:Seuraavassa autossa voi hyvinkin olla että merkintää ei ole. Riippuen tosin moottorin koosta. :lol: ....No ei sentään.
Kyllähän tämä varmasti pitää joidenkin kohdalla paikkansa, että isommalla moottorilla se merkintä jätetään herkemmin paikalleen. Harvoin näkee uutta M-mallia josta merkki on otettu pois :)
Joo ja jotkut tekee sitä, että laittelevat M-logoja perään muuten vaan vaikka auton moottorinkoko ei olisi lähelläkään M-koneita. Eilen juuri näin liikenteessä 6-sarjalaisen joka oli tehty M6-lookiksi ja vielä lätkästy auton perään M-merkki. :dumb: Pienet yksityiskohdat kuitenkin paljastivat auton olevan jotain aivan muuta.

Minä en kyllä ymmärrä, että miksi pitää merkkien muuttelulla vakuutella auton olevan jotain muuta mitä se todellisuudessa on. Huvinsa kullakin. :lol:
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Mosku kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:
Mosku kirjoitti:Seuraavassa autossa voi hyvinkin olla että merkintää ei ole. Riippuen tosin moottorin koosta. :lol: ....No ei sentään.
Kyllähän tämä varmasti pitää joidenkin kohdalla paikkansa, että isommalla moottorilla se merkintä jätetään herkemmin paikalleen. Harvoin näkee uutta M-mallia josta merkki on otettu pois :)
Joo ja jotkut tekee sitä, että laittelevat M-logoja perään muuten vaan vaikka auton moottorinkoko ei olisi lähelläkään M-koneita. Eilen juuri näin liikenteessä 6-sarjalaisen joka oli tehty M6-lookiksi ja vielä lätkästy auton perään M-merkki. :dumb: Pienet yksityiskohdat kuitenkin paljastivat auton olevan jotain aivan muuta.

Minä en kyllä ymmärrä, että miksi pitää merkkien muuttelulla vakuutella auton olevan jotain muuta mitä se todellisuudessa on. Huvinsa kullakin. :lol:
Lieneekö ollut sama yksilö jonka vanteiden aitoudesta on piiiitkä topikki "tuunaamiseen keskittyneen Bimmer tuning club of Finlandin" keskustelufoorumilla :lol:
Vollgas
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 244
Liittynyt: 29 Loka 2010, 19:12
Auto: 435i xDrive Cabriolet -15 & Audi Q7 -21

Itse laitoin 135i:n perään 116i -lätkän.
Ihan vaan provoillakseni. Joku sen voi uskoakin, ainakin joskus moottoritien rampissa joku tulee ihan takapuskuriin kiinni ja yrittää pyyhkäistä ohi "kun eihän tuo mopo mihinkään kulje". Ja sitten menee päivä pilalle kun kulkihan se sittenkin.

Saa tuntea myötähäpeää ihan vapaasti. :cools:
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Vollgas kirjoitti:Itse laitoin 135i:n perään 116i -lätkän.
Ihan vaan provoillakseni. Joku sen voi uskoakin, ainakin joskus moottoritien rampissa joku tulee ihan takapuskuriin kiinni ja yrittää pyyhkäistä ohi "kun eihän tuo mopo mihinkään kulje". Ja sitten menee päivä pilalle kun kulkihan se sittenkin.

Saa tuntea myötähäpeää ihan vapaasti. :cools:
Pakkohan se on myöntää, että kyllä siitä jotain alkukantaista tyydytystä saa talvella liikennevaloissa kun Audi-kuski ajaa rinnalle ja luulee jokaisen bemarin olevan tottakai takavedon ja että voittajakaistalta mennään ohi heittämällä :mus:

Voittajakaistasta puheenollen ja aihetta sivuten... :lol:

Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Lieneekö ollut sama yksilö jonka vanteiden aitoudesta on piiiitkä topikki "tuunaamiseen keskittyneen Bimmer tuning club of Finlandin" keskustelufoorumilla :lol:
Jaa en tiedä, mutta valkoinen se ainakin oli väriltään ja vanteetkin oli kyllä M6 malliset. Peilejä ei oltu muistettu vaihtaa.
Samppa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 22:01
Auto: BMW F30 320i A xDrive 2016

Mosku kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:
Mosku kirjoitti:Seuraavassa autossa voi hyvinkin olla että merkintää ei ole. Riippuen tosin moottorin koosta. :lol: ....No ei sentään.
Kyllähän tämä varmasti pitää joidenkin kohdalla paikkansa, että isommalla moottorilla se merkintä jätetään herkemmin paikalleen. Harvoin näkee uutta M-mallia josta merkki on otettu pois :)
Joo ja jotkut tekee sitä, että laittelevat M-logoja perään muuten vaan vaikka auton moottorinkoko ei olisi lähelläkään M-koneita. Eilen juuri näin liikenteessä 6-sarjalaisen joka oli tehty M6-lookiksi ja vielä lätkästy auton perään M-merkki. :dumb: Pienet yksityiskohdat kuitenkin paljastivat auton olevan jotain aivan muuta.

Minä en kyllä ymmärrä, että miksi pitää merkkien muuttelulla vakuutella auton olevan jotain muuta mitä se todellisuudessa on. Huvinsa kullakin. :lol:
Minä olen sitä mieltä, että olkoon mallimerkintä täysin poissa tai sitten näkyköön rehellisesti mikä malli on kyseessä. En ymmärrä, miksi auton pitäisi näyttää joltain muulta kuin mitä on.

Esimerkiksi täällä kotipaikkakunnallani pyörii eräs M-logoin koristeltu 1-sarjan coupe. Pyrinyt jo kauan ennen kuin 1M julkaistiin. Sinänsä oikein sievä auto, mutta en oikein käsitä moista leikkimistä. No, huvinsa kullakin.
Avatar
Hydrophyte
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 286
Liittynyt: 06 Heinä 2010, 20:07
Auto: G31 520dA xDrive M-Sport
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Itsellä oli lähellä vuosi sitten etten liimannut Audi A6 takalasiin "BMW ajamisen iloa" tarran, kun vitutti niin paljon, kun olin vaihtanut kolmen viissatasen jälkeen A6:seen.
Vastaa Viestiin