Maalipinnan käsittelyt

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Avatar
sonikk
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 46
Liittynyt: 09 Tammi 2011, 20:27
Auto: F11 520dA
Paikkakunta: Kerava

Terve,

Firmoista en tiedä mutta ihan yksityishenkilönä olen myllytyksiä ja pinnoituksia tehnyt. Jos kiinnostaa niin tuolla on jotain kuvia: Klik.

Perheellisenä tietysti aikataulu tiukka mutta jos kiinnostaa niin laita vaikka privaviestiä.
Kuva
Avatar
ilpo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 225
Liittynyt: 01 Loka 2012, 09:56
Auto: Suzuki Intruder M1500
Paikkakunta: Jyväskylä

Mulle tulee uuteen 116d:n helmikuussa toimitushuollossa Lacroe
Avatar
teve
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 91
Liittynyt: 14 Marras 2012, 20:17
Auto: F31 320dAx Business Sport

ilpo kirjoitti:Mulle tulee uuteen 116d:n helmikuussa toimitushuollossa Lacroe
Mitä kiskovat Lacroen pinnoitteesta?
Meinasin nääs pudota tuolilta, kun sain kuulla helmikuussa luovutettavaan F31:n Vodax käsitelyn hinnan Laakkoselta.
[OO=[][]=OO]
Avatar
ilpo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 225
Liittynyt: 01 Loka 2012, 09:56
Auto: Suzuki Intruder M1500
Paikkakunta: Jyväskylä

200€ Jyväskylä Karppanen niminen firma
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

Niille joille on tehty Vodax pinnoite niin mitä mieltä olette olleet?Minulle tarjottiin sitä?
Taz
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 18
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 00:39
Paikkakunta: Helsinki

Omaan autoon tehtiin Vodax-käsittely ennen luovutusta - aika tarkalleen vuosi sitten.

En tiedä oliko ongelmana itse pinnoite, vain sen tekijä vaiko molemmat, mutta en ollut alkuunkaan tyytyväinen. Epäsuorassa valossa auto näytti todella hyvältä ja kiiltävältä, mutta auringonpaisteessa ja loisteputkien alla se oli aivan järkyttävä. Auto oli kauttaaltaan naarmuinen - aivan kuin se olisi vedetty hiekkapaperilla... Meni kuitenkin viimein lukuisten valokuvien ja parin näyttökerran jälkeen uusintakäsittelyyn - samalla sovittiin, että se tietysti myllytetään kauttaaltaan.

Lopputulema oli nimellisesti parempi, mutta auto ei missään tapauksessa ollut myllytetyn näköinen :curse: Tämän jälkeen auto meni maahantuonninkin käyttämälle spesialistille, joka veteli Vodaxit pois ja laittoi Silver Seal Nano kakkosen pintaan. Autoliike maksoi kiltitsi viulut ja lopputulema oli jotain aivan erinäköistä :thuup:

En siis voi suositella, mutta en myöskään voi ottaa kantaa oliko vikaa myös itse pinnoitteessa....
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

TAZ,missä teetit tämän Vodax käsittelyn? Autoni tulee Laakkoselle Herttoniemeen ,jossa minulle suositeltiin tätä pinnoitetta.
Grolsch
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 60
Liittynyt: 05 Syys 2010, 00:09
Auto: Valkoinen F31 320dA xDrive Sportline
Paikkakunta: Vantaa

Bemuawd kirjoitti:Autoni tulee Laakkoselle Herttoniemeen ,jossa minulle suositeltiin tätä pinnoitetta.
Mitä kustantaa Laakkosella ja onko tietoa kuka tekee Hertsikan Laakkosen viimeistelyt?
Taz
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 18
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 00:39
Paikkakunta: Helsinki

Bemuawd kirjoitti:TAZ,missä teetit tämän Vodax käsittelyn? Autoni tulee Laakkoselle Herttoniemeen ,jossa minulle suositeltiin tätä pinnoitetta.
Auto tuli Kouvolasta ja paikallinen fiksausliike teki pinnoitukset.
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

Grolsch kirjoitti:
Bemuawd kirjoitti:Autoni tulee Laakkoselle Herttoniemeen ,jossa minulle suositeltiin tätä pinnoitetta.
Mitä kustantaa Laakkosella ja onko tietoa kuka tekee Hertsikan Laakkosen viimeistelyt?
Jannidos.Oy fixaa heidän autonsa.En tiedä vielä hintaa.
Nipademu
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 69
Liittynyt: 05 Touko 2013, 17:45
Auto: BMW 520dA F11 2011
Paikkakunta: Ylä-Savo

ilpo kirjoitti:200€ Jyväskylä Karppanen niminen firma
Millaiset kokemukset jäi Lacroe:Sta? Itse harkinnut tulevaan vm. -11 520:n tuota pinnoitusta. Kuopiossa Karppaselta tummennusten kanssa yhteenäs 480€. Eli hinta aikalailla tuo 200€ myös käytettyyn.
Avatar
tommiristo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 128
Liittynyt: 31 Heinä 2012, 21:28
Auto: F30 316da
F20 120da
F25 Xdrive 2.0da

Meidän perheen molemmissa F20 Routecin Silver seal 2K pinnoitteet. Kokemuksia myös Volvo S80 osalta. Hyväksi havaittu ja halutessaan saa laittaa vaikka vahaa pinnoitteen päälle, eikä vaadi erikois pesuaineita auton pesuun.

http://www.routec.fi/?group=2&browse=1& ... &labelid=1
Bemuawd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 469
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
Auto: BMW 320i AxDrive Business-13

Minulle tulee myös Silver Sealia.Todennäköisesti samasta paikasta vielä mistä Tommiristonkin autot.On tarkkaakin tarkempi kaveri pinnoittamaan.
Nipademu
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 69
Liittynyt: 05 Touko 2013, 17:45
Auto: BMW 520dA F11 2011
Paikkakunta: Ylä-Savo

tommiristo kirjoitti:Meidän perheen molemmissa F20 Routecin Silver seal 2K pinnoitteet. Kokemuksia myös Volvo S80 osalta. Hyväksi havaittu ja halutessaan saa laittaa vaikka vahaa pinnoitteen päälle, eikä vaadi erikois pesuaineita auton pesuun.

http://www.routec.fi/?group=2&browse=1& ... &labelid=1
Hyvältä vaikuttaa, mutta lähimmät käsittelijät ovat taas tyyliin 200 kilometrin päässä :mad:
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

Silver Seal Nano 2k oli edellisessä autossa pinnassa ja 1,5v myöhemmin ei ollut enää. :thdw:
TTE
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 124
Liittynyt: 15 Helmi 2014, 22:00
Auto: BMW 530d X-drive touring 2014

Mikäs nyt on sitten se the best uudelle autolle tänä päivänä?
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 582
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Kenelläkään kokemuksia ceramic pro 9H pinnoitteesta? Mainostavat että tuo lähtee pois vain koneellisella hionnalla http://ceramicpro.fi/nanokeraaminen-suo ... kasittelyt
Huivei
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 685
Liittynyt: 15 Heinä 2012, 18:28

Pinnoiteasioista taitaa löytää parhaiten tietoa ja kokemuksia pesukinnas.comista.
lgr122
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 401
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 10:04
Auto: 325d e91 -08 M-Sport
Paikkakunta: Lappeenranta

E81 kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia ceramic pro 9H pinnoitteesta? Mainostavat että tuo lähtee pois vain koneellisella hionnalla http://ceramicpro.fi/nanokeraaminen-suo ... kasittelyt
Jotkut saattaisi olla sitä mieltä, että koneellinen pesu on sama asia kuin koneellinen hionta. Tiedä häntä...
325d e91 -08 M-Sport, 118d e87 -05
Ex. 316i e46 -00, 320i e46 Touring -04 M-Sport
Pubman
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 12
Liittynyt: 11 Helmi 2013, 23:51
Auto: F31 320iA Xdrive

Tänään käytin auton Stusterilla Silver One käsittelyssä. BMW Forumin asiakkailta 125 €, normihinta 155 €. Ei tietty ole halpa, mutta kuitenkin paljon halvempi kuin kilpailijoilla. Onko kokemuksia, itse olen kuullut positiivista palautetta.
Vastaa Viestiin