Viesti
Kirjoittaja Samiaal » 15 Marras 2017, 07:46
Mites tämän nyt sanoisi. Olen tässä viime aikoina saanut katsella paremman luokan Bemaristien toilailuja tuola liikenteessä. Eilen mitta tuli täyteen tästä asiasta ja päätin, että kysäsempä täällä asiaa.
Audistit tulee samassa veneessä samalla viivalla ja Skoda RSV merkkiset autot. Bemareissa etenkin sellasilta, joilla on vähän parempi kuin i118D alla. En viitsi tähän niitä tapahtumia kirjotella sen enempää, mutta haluan sanoa tänne tämän. Kun tiedän, että täällä on näitten Coupien ja sun muitten parempien Bemareitten omistajia....
Lähinnä minua kerta toisensa jälkeen mietityttää se, että netissä suuraan näillä palstoilla sitä, että Bemari kuskeihin suhtaudutaan negatiivisesti. Katetellisuutta? No mun kohdalla se ei ole kateellisuutta. Diggaan Bemareista, vanhemmista etenkin. Mutta en voi käsittää sitä asiaa, että joku 20-30v sälli saa sellasen Coupe urheilumallin alleen, laina rahalla aika usein vieläpä. Sen jälkeen ei ole mitään merkitystä millään, miten tuola liikenteessä käyttäydytään.
Sen jälkeen voi tehdä mitä vaan, missä vaan, miten vaan. Vaarantaa turvallisuutta mielinmäärin, kiilata busseja, kiilata jonossa, puikkelehtia kaistoilla vilkutta miten huvittaa. Ei sääntöjä. Mutta SITTEN JOS ja KUN hänelle siitä sanoo, valoilla tai torvella, loppuu huumori siihen paikkaan. Sitten autosta löytyy yllättäen kiireen sijaan jarrut, jarruvalot, vilkut, madellaan 20kmh 60 alueella edessä, ajetaan siksakkia.. kun näytät vilkulla, että voin minä sinusta ohikin ajaa, löytyy vaihdelaatikko ja kaasupoljin, jonka jälkeen saattaa löytyä taas jarrut ja ajetaan 20kmh. Siihen yleensä liittyy keskisormen esittely julkisesti ikkunasta.
Niin minä sitä tässä viestissäni vaan pohdin, että KUN NÄMÄ JOTKUT hyvällä kallilla yli 50 tonnin Coupella, sun muulla X sarjan maasturilla ajavat tuola ajatte - koittasivat nyt oikeasti ymmärtää sen asian. Että JOS sielä ajaa kuin sikakerho tuola, niin älkää todellakaan alkako siitä kommenttianne saatuanne kostamaan sitä idiootti käytöstä vielä uudelleen. Siinä te teette itsestänne lopullisesti saappaan.
Mikä oikeuttaa tohon käytökseen? Kertokaa tyhmälle, kun en pysty ymmärtämään sitä yhtälöä millään?
JOS ajaa miten haluaa, haistattaa niin sanotusti vtut käytöksellään tuola, ohittaa kilaa what ever - ja joku siitä kommentoi, mikä oikeuttaa lyömään jarrut kiinni ja alkaa kostamaan sitä? Heiluttamaan centteriä ikkunasta ja vilkuttamaan jarruvaloja?
Sama koskee Audikuskeja ja Skoda RSV merkkisillä ajavia lisääntyvissä määrin.
Kuitekin, suurin osa näistä aaseista on jo keskiän ohittaneita ihmisiä, aikuisia eikä mitään teiniaikuisia. HE tietävät kyllä varmasti miten ajavat, ei kukaan ole niin tyhmä, ettei tiedä mitä tekee tuola. Suurin osa näistä todennäkösesti vielä pitää itseään HYVINÄ kuljettajina, koska kuka perusprse ostaisi oikeasti kalliin urheilullisen Bemarin, jos ei autot ja ajaminen kiinnosta yhtään? Harmi vaan, että toi hyvyys on kyllä kaukana hyvyydestä ja liikenteen- ja ajamisen ymmärtämisestä useissa tapauksisa, huolimatta hienoista urheilullisista autoista.
Mikä oikeuttaa oman sikailunsa jälkeen vielä alkaa urputtamaan lisää........Kertokaa.
Ei pysty ymmärtämään.