Uudemmissa (2011-2014) on kummassakin kaksi putkea takana. GT:n erottaa helpoiten edessä olevista isoista sumuvaloista grillin keskellä, 5.0-merkeistä sivuilla sekä GT-merkistä takana. Sitten on muutama erikoispaketti, jotka sotkevat hiukan tuota tunnistettavuutta.JP-76 kirjoitti:Näytti olevan kaksi putkea vaan perässä, oisko ollu v6?
Bmw Kuskit
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Kannattaa kuitenkin Pokkuksenkin pitää mielessä että mikään kuuraketti tuo Gt ei ole, voi perheen pienimmät nauraa viereisessä autossa jos valoista on 1/4 mile matkaa koska tavalliset perhefarmaritkin ovat jo melkoisen nopeita, videolla sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=lKRs4JCx ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=lKRs4JCx ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
En minä tuota miksikään kuuraketiksi olekaan väittänyt, mutta kyllä tuolla saa rahoilleen aika hyvin vastinetta, jos haluaa nopean auton huokeaan hintaan. Kyllä tuo vakiokuntoista 3.0T Audia tai 335i Bemaria nopeampi silti on. Ja itse en tosiaankaan ole kisaajatyyppiä liikenteessä, koska se on todella dorkaa. Yleensä sitä huomaan olevansa "kisassa mukana" kun vierustoveri lähtee vierestä kaasu pohjassa...Herra47 kirjoitti:Kannattaa kuitenkin Pokkuksenkin pitää mielessä että mikään kuuraketti tuo Gt ei ole, voi perheen pienimmät nauraa viereisessä autossa jos valoista on 1/4 mile matkaa koska tavalliset perhefarmaritkin ovat jo melkoisen nopeita, videolla sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=lKRs4JCx ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tuon videon Audi ei ollut vakio vaan viritetty. Kyllähän vastaavilla muutoksilla, kuin omassa on tällä hetkellä, on ajettu vartilla 11 sekunnin aikoja. 5000 dollarin sijoituksella ja ahtimen kiinnilaittamalla 600 hepan pyörätehot ei olisi temppu eikä mikään. Sen olisin luultavasti jo tehnytkin, jos auto ja perhe jäisi tänne. Suomeen kun valitettavasti tuollaista ei tahdo kilpiin helposti saada, niin saa jäädä tekemättä. Halvimmillaan siis uuden GT:n ahdettuna (>600 RWHP) saa helposti alle 35k dollarin. Nuo tehokkaammat saksalaiset perhesedanit tahtoo järjestäen maksaa enemmän kuin $50k.
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Kyllä, oikeassa olet, että nuo perhesedanitkin ovat nykyään aika nopeita :DHerra47 kirjoitti:koska tavalliset perhefarmaritkin ovat jo melkoisen nopeita, videolla sedan.
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... irst_look/
- JP-76
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 393
- Liittynyt: 16 Marras 2010, 15:09
- Auto: 2014 550iX
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Taustapeilistä tuota keulaa vaan tiirailin mutta ei tuosta paljon erottanut yksityiskohtia kun märällä motarilla ajettiin ja ilman tuikkuja tuo ajeli.pokkus kirjoitti:Uudemmissa (2011-2014) on kummassakin kaksi putkea takana. GT:n erottaa helpoiten edessä olevista isoista sumuvaloista grillin keskellä, 5.0-merkeistä sivuilla sekä GT-merkistä takana. Sitten on muutama erikoispaketti, jotka sotkevat hiukan tuota tunnistettavuutta.JP-76 kirjoitti:Näytti olevan kaksi putkea vaan perässä, oisko ollu v6?
Takaa bongasin tuon GT-merkin ympyrän sisältä ja 2 putkenpäätä siinä vaiheessa kun meni ohi.
Tarvetta ledeille mittaristoon? Kysy!
Eli kisaan tarvitaan aina kaksi reikäpäätä. Sillä ei se ameriikan laivakaan lähde ellei joku lähetä. Osoittaa melkoista itsekontrollin puutetta ja näyttämisen uhmaa provosoitua muiden tielläliikkujien tekemisistäpokkus kirjoitti:Yleensä sitä huomaan olevansa "kisassa mukana" kun vierustoveri lähtee vierestä kaasu pohjassa...
+1Havis kirjoitti:Eli kisaan tarvitaan aina kaksi reikäpäätä. Sillä ei se ameriikan laivakaan lähde ellei joku lähetä. Osoittaa melkoista itsekontrollin puutetta ja näyttämisen uhmaa provosoitua muiden tielläliikkujien tekemisistäpokkus kirjoitti:Yleensä sitä huomaan olevansa "kisassa mukana" kun vierustoveri lähtee vierestä kaasu pohjassa...
Kovia on tehot mustannissa, pari viikkoa sitten sain uuden auton käyttööni...730hv/3500nm eikä tarvitse ikinä lähteä liikennevaloista kaasu pohjassa, tieto voimasta riittää. Lastua odotellessa .
- JP-76
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 393
- Liittynyt: 16 Marras 2010, 15:09
- Auto: 2014 550iX
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Taitaa Scaniassa kuitenkin kiihtyä enemmän kuski kuin nuppi, varsinkin jos sattuu tukkikuorma olemaan takanaHerra47 kirjoitti:
Kovia on tehot mustannissa, pari viikkoa sitten sain uuden auton käyttööni...730hv/3500nm eikä tarvitse ikinä lähteä liikennevaloista kaasu pohjassa, tieto voimasta riittää. Lastua odotellessa .
Tarvetta ledeille mittaristoon? Kysy!
- Hydrophyte
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 286
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 20:07
- Auto: G31 520dA xDrive M-Sport
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Haaveita pitää olla -> 2015 Dodge Challenger SRT Hellcat performance: http://youtu.be/iYol7m3WjGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 401
- Liittynyt: 19 Tammi 2013, 10:04
- Auto: 325d e91 -08 M-Sport
- Paikkakunta: Lappeenranta
No juu, kyllä Bemari on väärä valinta jos liikennevalokiihdyttelystä tykkää. Varsinkin jenkkilässä löytyy niin paljon viritettyä ja virittämätöntä suoraohjusta. Mutkikasta asfalttia niin alkaa bemari pärjäämään... joskin siihenhän vaaditaan kuskin taitoakin, jota ei niin monilla välttämättä ole.pokkus kirjoitti:Täällä lätäkön takana olen pistänyt merkille, että 3-sarjan Bemarit ovat lähes ainoa merkki/malli, jolla on pakonomainen tarve päästä viivalle kisailemaan Mustangin kanssa ja nolaamaan itsensä.
325d e91 -08 M-Sport, 118d e87 -05
Ex. 316i e46 -00, 320i e46 Touring -04 M-Sport
Ex. 316i e46 -00, 320i e46 Touring -04 M-Sport
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Niin eikä se oma lähdekään kisaan mukaan, koska itse en kisaile liikenteessä. Tuolla aiemmalla tekstillä tarkoitin nimenomaan sitä, että ne muut viivalla luulevat, että joku kisa olisi käynnissä vaikka itse lähinnä naureskelen niille reikäpäilleHavis kirjoitti:Eli kisaan tarvitaan aina kaksi reikäpäätä. Sillä ei se ameriikan laivakaan lähde ellei joku lähetä. Osoittaa melkoista itsekontrollin puutetta ja näyttämisen uhmaa provosoitua muiden tielläliikkujien tekemisistäpokkus kirjoitti:Yleensä sitä huomaan olevansa "kisassa mukana" kun vierustoveri lähtee vierestä kaasu pohjassa...
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Niin paitsi, että uudet jenkit pärjäävät myös siellä radalla äärettömän hyvin, esimerkkinä tuleva uusi Mustang GT, Camaro ZL1/Z28 ja tietysti uusi Vette. Samassa hintaluokassa ja suorituskyvyssä olevia euroautoja ei oikein ole saatavilla täällä Jenkeissä.lgr122 kirjoitti:No juu, kyllä Bemari on väärä valinta jos liikennevalokiihdyttelystä tykkää. Varsinkin jenkkilässä löytyy niin paljon viritettyä ja virittämätöntä suoraohjusta. Mutkikasta asfalttia niin alkaa bemari pärjäämään... joskin siihenhän vaaditaan kuskin taitoakin, jota ei niin monilla välttämättä ole.pokkus kirjoitti:Täällä lätäkön takana olen pistänyt merkille, että 3-sarjan Bemarit ovat lähes ainoa merkki/malli, jolla on pakonomainen tarve päästä viivalle kisailemaan Mustangin kanssa ja nolaamaan itsensä.
Eipä tosin tuon tarpeeksi tehokkaan takavedon lähettäminen manuaalilla ole mikään helpoin homma. Joku nelivetoautomaatti on asia erikseen ja niin tylsä ajettava kun ei tarvitse tehdä muuta kuin kaasu pohjaan. Tehokas takavetomanuaali vaatiikiin jo enemmän taitoa sekin, ettei kaikki teho mene sutiviin takarenkaisiin Omakin auto kun lähtee helposti sutimaan vielä kakkosella täyskuivalla asfaltilla. Kolmosellakin saa olla tarkkana märällä kelillä. Sitten kun tehoa ei ole "tarpeeksi" tai pitoa on riittävästi, niin kaasun voi aina laittaa lattiaan kun ei tarvitse pelätä sutimisesta.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Noihin Jenkkien rotiskoihin ja niiden suorituskykyihin jokainen fiksu suhtautuu suurella varauksella. Kuten tuo Hellcat, yli 2 tonnia ja menee muka vartin alla 12, juupa juu. Ei tasan mene vakiorenkailla perusasfaltilla.
Jos ratatesti tehdään Saksassa ja Saksalaisilla kuskeilla ja lopputulokseksi saadaan joku Vette voittajaksi jonkun eurosportin sijasta, tunnustan erheeni.
Jos ratatesti tehdään Saksassa ja Saksalaisilla kuskeilla ja lopputulokseksi saadaan joku Vette voittajaksi jonkun eurosportin sijasta, tunnustan erheeni.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Saksalainen lehti, saksalainen kuski, saksalainen rata ja saksalaisia autoja nopeampi jenkki. Tunnustatko vai tuleeko meriselitykset peliin?jaki kirjoitti:Noihin Jenkkien rotiskoihin ja niiden suorituskykyihin jokainen fiksu suhtautuu suurella varauksella. Kuten tuo Hellcat, yli 2 tonnia ja menee muka vartin alla 12, juupa juu. Ei tasan mene vakiorenkailla perusasfaltilla.
Jos ratatesti tehdään Saksassa ja Saksalaisilla kuskeilla ja lopputulokseksi saadaan joku Vette voittajaksi jonkun eurosportin sijasta, tunnustan erheeni.
Omani on hyvin pitkälle tuota vastaavaksi viritetty paitsi, että omassa on jonkun verran enemmän tehoa ja aika reippaasti enemmän vääntöä.
Kyllä minun mielestäni tuossa testissä saksalainen oli jenkkiä nopeampi. Vai onko sulla eri algoritmit käytössä kuin meillä eurooppalaisilla vai millähän meriselityksellä tästä selviät?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Vahinko että oikeasti nuo jenkit on äärettömän hienoja muotoilun ja fiiliksen osalta, kulkeehan ne suoraankin ihan hyvin mutta en kyllä ostaisi jos tykkää mutkissa mennä. Toki, kyllähän ne sopivassa nopeudessa vielä nuokin on ookoo mutka ajossa.
Minulle kyllä tulisi mustangi tms jos hinta suomessa kohtaisi laadun, eli noin 20-30t taalaa....mutta 80-100t€ ei kohtaa laatuvaikutelmaa kun kävin katsomassa, suomihintaluokassa on huomattavasti laadukkaampaa autoa tarjolla suomeen riittävin tehoreservein.
Liikennevalolippiskiihdyttely ei minua kiinnosta.
Minulle kyllä tulisi mustangi tms jos hinta suomessa kohtaisi laadun, eli noin 20-30t taalaa....mutta 80-100t€ ei kohtaa laatuvaikutelmaa kun kävin katsomassa, suomihintaluokassa on huomattavasti laadukkaampaa autoa tarjolla suomeen riittävin tehoreservein.
Liikennevalolippiskiihdyttely ei minua kiinnosta.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Eikös tuo ole ihan hyvä asiaJotkut provosoituu ratin takana, toiset näppäimistön
Mustang ei edelleenkään ole mikään urheiluauto, vaan eräänlainen halpismukaurheiluauto, joksi se ihan iaoccankin mielestä alunperin suunniteltiin.Auto tosiaan on Jnekeissä hyvin halpa, koska se on suunnattukin perheen kolmois- tai nelosautoksi.
Hyvinhän se tuossa videossa pärjäsi, siis tuollainen tuiki harvinainen erikoisviritysmalli, massamalleille. Ainoa ihme tuossa on tuo M3, miten ihmeessä se voi olla noin hidas verrattuna M5:een, joka jo painaakin huomattavasti enemmän, jostakin A8:sta puhumattakaan. Olisi nyt ollut yksi 911, niin se olisi mennyt menojaan.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Harvoinpa on kuskitkaan urheilullisia.jaki kirjoitti:Mustang ei edelleenkään ole mikään urheiluauto.....Ainoa ihme tuossa on tuo M3, miten ihmeessä se voi olla noin hidas verrattuna M5:een, joka jo painaakin huomattavasti enemmän, jostakin A8:sta puhumattakaan. Olisi nyt ollut yksi 911, niin se olisi mennyt menojaan.
M3, eikös nelivetojen risiriipunnasta pois pääsystäkin saada juuri sellainen tulos kuin mainoksen kohde ?
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
No ainahan löytyy toista autoa nopeampi malli. Ideana oli vaan tuoda esille, että nykyjenkki on oikeasti nopea myös siellä radalla ja jäihän tuossa aika monta selkeästi hintavampaa euroautoa jälkeen. Sellaisia autoja, joita yleisesti pidetään nopeina urheiluautoina.salmol kirjoitti:Kyllä minun mielestäni tuossa testissä saksalainen oli jenkkiä nopeampi. Vai onko sulla eri algoritmit käytössä kuin meillä eurooppalaisilla vai millähän meriselityksellä tästä selviät?