Katsuri mainitsi, että apukuskin puolen käsijarru otti ~40% huonommin kiinni kuin toinen.
Jos renkaita vaihtaessa tuota vähän säätäisi. Kumminpäin apukuskin puolella tuota säätöruuvia pitää pyörittää kun sitä pultin reiästä tähystää, jotta se kiristää jarrua. Siis ruuvia ylös vai alaspäin napsutellen? Jos sattuu menemään liikaa niin pystyykö sitä ruuvia kääntämään toiseen suuntaan takaisin?
F20 käsijarrun säätö
- penttim
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 189
- Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
- Auto: F32 420dA M Sport
- Paikkakunta: Ilmajoki
Tähän ei ole antaa suoraa vastausta, sillä tuon säätöpalan saa asennettua molemmin päin. Pultin reiästä lampulla katsomalla pystyt tarkistamaan kummin päin säädin sattuu olemaan asennettuna.
Säätöpalassa on normaali oikeankätinen kierre, joten jarru kiristyy (säätöpala laajenee), kun pyörität osaa 2 osan 1 suunnasta katsottuna myötäpäivään.
Löysytys pyörittämällä vastapäivään.
Säätöpalassa on normaali oikeankätinen kierre, joten jarru kiristyy (säätöpala laajenee), kun pyörität osaa 2 osan 1 suunnasta katsottuna myötäpäivään.
Löysytys pyörittämällä vastapäivään.
- Liitteet
-
- nimetön.jpg (11.69 KiB) Katsottu 4906 kertaa
”Oikeaoppinen” säätö poista käsijarrukahvan suojus,lukitse automaattisäätö..tämä ei välttämätön.
-kahva vapaalla
-Nosta perä
-säädä kunnes pyörä ei pyöri
-ota naksu takaisin päin>pyörän pitäisi pyöriä
-vedä kahvaa muutaman kerran ylös alas
Sit testaamaan jyrkkään mäkeen,7 naksua kahvaa ylöspäin pitäisi pysyä missä vaan.
-kahva vapaalla
-Nosta perä
-säädä kunnes pyörä ei pyöri
-ota naksu takaisin päin>pyörän pitäisi pyöriä
-vedä kahvaa muutaman kerran ylös alas
Sit testaamaan jyrkkään mäkeen,7 naksua kahvaa ylöspäin pitäisi pysyä missä vaan.