BMW e90 lisävalojen asennus

Yleistä keskustelua tekniikasta ja varusteista
Mikke22
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 56
Liittynyt: 18 Touko 2017, 10:47

Moro,

Nyt kun tollasella e90 2005 Bemarilla ajaa, jossa on halogenivalot, on tullut halu saada lisävalot noiden umpisurkeiden ajovalojen lisäksi.

Tosiaan ideana ei ole laittaa mitään paneeli hirvitystä nokkaan, vaan munuaisten taakse ”piiloon” led lisävalot. Nyt tullut vaan mieleen, että kun Bemarissa on tuo sulakerasia tuolla hanskalokerossa niin sieltä ei varmaan kovin helposti saa otettua virtaa releelle? Eli mistä saisi otettua virrat valoille kun ei viitsi takakontista asti vedellä mitään piuhoja akulta.

Herätevirrat olen ajatellut ottaa pitkien valojen piuhalta LuminaLightsin XBB releellä joka aistii virran johdon läpi, joten ei tarvitse ruveta rikkomaan mitään auton omia johtoja.

Sitten jos jollain on hyviä ehdotuksia LED-lisävaloista juuri munuaisten taakse saa ehdotella! Ajattelin myös ohutta paneelia rekisterikilven alapuolle sielä olevan ritilän taakse, mutta sinne ei luultavammin saa kiinnitettyä. Tällä hetkellä olen suunnitellut laittavani W-lightin typhoon 220 molempien munuaisten taakse.
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

Mikke22 kirjoitti:Tosiaan ideana ei ole laittaa mitään paneeli hirvitystä nokkaan, vaan munuaisten taakse ”piiloon” led lisävalot. Nyt tullut vaan mieleen, että kun Bemarissa on tuo sulakerasia tuolla hanskalokerossa niin sieltä ei varmaan kovin helposti saa otettua virtaa releelle? Eli mistä saisi otettua virrat valoille kun ei viitsi takakontista asti vedellä mitään piuhoja akulta.
Minä saattaisin harkita konehuoneen apuvirtapistokkeen lainaamista. Ole varovainen ja tarkka sitä käpistellessä, siinä on runkoa aika kivasti ihan vieressä tarjolla. Ja muista sulake!
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Vastaa Viestiin