Jos täällä nyt ei vielä ole ollut keskusteluja, niin XHP Flashtool tarjoaa ohjelmiston, jolla TCU (vaihteiston ECU) voidaan ohjelmoimaan käyttämään tarpeeksi suuria paineita, jotta kytkinten ja turbiinin luistoilta ohjelmoinnin jälkeen voi välttyä.
https://www.facebook.com/xhpflashtool/p ... 7396621945
Ongelmana tyypillisesti on se, että ohjelmoinnin jälkeen vaihteistolle kerrotaan edelleen liian alhaista vääntöä, joten vaihteisto ei käytä tarpeeksi suuria paineita estääkseen luistoa. Tällä on vaikutusta turbiinin ja kytkinpakkojen kestävyyteen, sekä suorituskykyyn.
Tätä tarjoaa myös tällä hetkellä esim. Celtic Tuning https://www.facebook.com/CelticTuningHome/
XHP-vaihteiston ohjelmapäivitys
Viralliset dealerit löytyvät xHP:n nettisivuilta, Celtic Tuning ei kylläkään ole Suomessa tällä listalla: https://www.xhpflashtool.com/en/#flashpoints
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Ilmeisesti sitten Celtic Tuning on tehnyt samanlaisen ohjelman, soitin sinne ja sanoivat että ensimmäinen auto on päivitetty ja tulos odotetun mukainen.Böntti kirjoitti: ↑16 Loka 2018, 10:19 Viralliset dealerit löytyvät xHP:n nettisivuilta, Celtic Tuning ei kylläkään ole Suomessa tällä listalla: https://www.xhpflashtool.com/en/#flashpoints
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6