BMW 320i Touring alustan korkeus
Ostin BMW 320i Touring vm 2010 (E91). Minua häiritsee alustan mataluus. Mittasin korkeuden keskiöstä kaaren reunaan. Sekä edessä, että takana noin 34,5 cm. Mikä mahtaa olla normaali korkeus? Täällä on paljon keskustelua alustan madaltamisesta, mutta en löytänyt tietoa normaalista korkeudesta. Voiko näiden mittausten perusteella yhtään arvioida mikä alusta autossa on? En löydä mistään tietoa, että autossa olisi jokin madallussarja. Yleensä alustan nostamisesta, voisiko sen suorittaa pelkästään jousia vaihtamalla?
Käytin autoa Laakkosella ja siellä selvisi, että autossa on tehdasasennettu M Sport-alusta. Mutta hinta tässä firmassa oli niin hirvittävä, etten ainakaan näillä hinnoilla muutosta tee. Työstä arvio oli 860 € ja osat 1920 €. Jos jollain on tietoa halvemmasta asennuksesta ja osista, olisi mukava saada tietoa.
Varmaan joku harrastaja mahdollisesti suostuisi vaihtamaan normialustan päikseen sinun alustaasi. Kannattaa kysyä myös sisarfoorumilta, www.btcf.fi.evi-53 kirjoitti: ↑15 Helmi 2019, 16:42 Käytin autoa Laakkosella ja siellä selvisi, että autossa on tehdasasennettu M Sport-alusta. Mutta hinta tässä firmassa oli niin hirvittävä, etten ainakaan näillä hinnoilla muutosta tee. Työstä arvio oli 860 € ja osat 1920 €. Jos jollain on tietoa halvemmasta asennuksesta ja osista, olisi mukava saada tietoa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Riittääkö jousien ja iskareiden vaihto, vai pitääkö myös tukivarsia vaihtaa. Minulle jäi epäilys, että Laakkonen laski tarjoukseen myös alatukivarret ja mahdollisesti joitain kumiosia. Varma en ole, koska en saanut kirjallista tarjousta.