Connected Drive ja ajotiedot

Yleistä keskustelua tekniikasta ja varusteista
jpk
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 292
Liittynyt: 03 Elo 2011, 09:14
Auto: X3 (G01)

Connected Drive ei tunnu näyttävän ajotietoja? Mulla on aika uusi X3 30e (iDrive 7), mutta Connected Driven näyttämät ajotiedot ovat pelkkää tyhjää. Suoraan autosta katsottuna tiedoissa on kyllä sisältöä. Connected Drive kyllä tuntuu päivittävän muita juttuja, esim. sijainnin, latauksen tilan jne, tosin joskus Connected Drive yhteys vähän viipyilee, mutta tunnin parin päästä se on yleensä taas päässyt karttalle. Onko ehkä muissa malleissa havaittu ajotietojen suhteen ongelmia?
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1850
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Mulla on appissa aina jotain kulutus/range/jne tietoja näkynyt, mutta hyvin usein eri numeroita kuin autosta suoraan katsottuna.
Juhazi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Tammi 2020, 21:19
Auto: X3 30e
Paikkakunta: Jyväskylä

Viikon ollut 30e. Ei näy apissa ajotietoja, pelkät otsikot valikossa, ei aukea. Sama juttu läppärin kanssa.
jpk
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 292
Liittynyt: 03 Elo 2011, 09:14
Auto: X3 (G01)

Yksi BMW:n paikallinen "genius" valaisti joitakin aikoja sitten, että ajotilastoja tai lataustilastoja ei ConnectedDrive sovelluksesta löydy (vaikka pitäisi) ja että jokin isompi päivitys olisi tulossa kesällä, jos ei tämä korona tilanne nyt sotke sitäkin. Tässä päivityksessä pitäisi olla mukana mm. Android puhelimille Googlen Android Auto

Edit: SW jakelusta kertova lehtiartikkeli BMW:n etälatausominaisuuksien laajentamisesta:
https://futurezone.at/produkte/bmw-star ... /400829840
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1450
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

jpk kirjoitti: 02 Touko 2020, 08:15 Yksi BMW:n paikallinen "genius" valaisti joitakin aikoja sitten, että ajotilastoja tai lataustilastoja ei ConnectedDrive sovelluksesta löydy (vaikka pitäisi) ja että jokin isompi päivitys olisi tulossa kesällä, jos ei tämä korona tilanne nyt sotke sitäkin.
Mulla kyllä (auto on F15) näkyy ihan moitteetta ajotiedot. Ehkä vanhempi malli/versio futaa tässä paremmin (toistaiseksi)?
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1850
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Hälyttääkö uudempien Bemarien Connected appi jos lataus keskeytyy? Tänään aamulla huomasin että viikonlopun johdon jatkeena seissyt auto ei ollutkaan lataantunut, onneksi työmatkalle sattui varaus riittämään. Vääränmerkkisten appit kuulemma piippaa, mun Connected-appissa ei ole mitään notifikaatioon viittaavaakaan.
Vastaa Viestiin