Ymmärtääkseni se DPF ei juuri tuo poistamisen yhteydessä lisää tehoa, mutta kaikkea reserviä ei voi ottaa käyttään, koska DPF menee "tukkoon" kohtuullisen nopeasti mikäli kaikki paukut otetaan ulos, näin siis ainakin x35d vehekeissä. Omasta vehkeesta DPF:n poiston jälkeen otetettavissa 360-370 tehoja, mutta hiukkauskiihdyttimen kanssa jäädään noin 320-330 tehoihin ja ei tukkiutuminen vielä aiheuta ongelmia.
Softaus himo on suuri ja loistava tarjouskin olisi vielä tämän viikon, mutta taidan sutia talvikelit hieman vajailla tehoilla ja väännöillä.
3.0D M57N2 DPF:n poisto/softaus
- JP-76
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 393
- Liittynyt: 16 Marras 2010, 15:09
- Auto: 2014 550iX
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Missäs tällaisia lukemia on luvattu?laituri kirjoitti:Ymmärtääkseni se DPF ei juuri tuo poistamisen yhteydessä lisää tehoa, mutta kaikkea reserviä ei voi ottaa käyttään, koska DPF menee "tukkoon" kohtuullisen nopeasti mikäli kaikki paukut otetaan ulos, näin siis ainakin x35d vehekeissä. Omasta vehkeesta DPF:n poiston jälkeen otetettavissa 360-370 tehoja, mutta hiukkauskiihdyttimen kanssa jäädään noin 320-330 tehoihin ja ei tukkiutuminen vielä aiheuta ongelmia.
Softaus himo on suuri ja loistava tarjouskin olisi vielä tämän viikon, mutta taidan sutia talvikelit hieman vajailla tehoilla ja väännöillä.
340-360 aika realistisia mutta epäilen 370, ellei nyt kaikkea revitä irti jolloin vääntökäyrä on siitä mukava että n. 2500rpm tulee semmoinen 800Nm piikki jolla ei tee mitään muuta kuin rikkoo hyvän laatikon
Väännöt rajoitettuna 2000-3000rpm ~ 700Nm päästään noheviin 340+ tehoihin
Tarvetta ledeille mittaristoon? Kysy!
E9x 325d (145kW M57N2) käyttää samoja suuttimia kuin 118d ja 318d (M47N2), riittää noin max. 245-250 hv teholle.
Suuttimien valinta tähän malliin ihmetyttää sillä ruiskutusjakso "duratio" on todella pitkä jo vakiona.
Näin on, DPF poistosta ei ole mitään hyötyä, se ei rajoita tehoa tässä mallissa.
Suuttimien valinta tähän malliin ihmetyttää sillä ruiskutusjakso "duratio" on todella pitkä jo vakiona.
Näin on, DPF poistosta ei ole mitään hyötyä, se ei rajoita tehoa tässä mallissa.
Toni.S kirjoitti:Vähän uutta tietoa kun nyt kysellyt noista ohjelmoinneista. 325d:stä saa kuulemma melkein samat tehot DPF:n kanssa, koska rajoittava tekiä tehossa on suuttimet (samat kuin E46 204hv).
- Hiace
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 782
- Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
- Auto: BMW M340i
- Paikkakunta: Joensuu
Lähtikö sisuskalut vai pistittekö putken tilalle? Varmaan dpf-polttojen poistaminen koodaamalla tehtiin kans? Luonne kyllä muuttuu autossa :D
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
Kuka poistaisi juväskylässää bme e 60 vm 03. Katin prerästä kpko dpf pöntön itellä ei nosturia en pääse siis itse poistamaan. Ja lisäksitakimmaisesta laipasta "puuttuu yksi mutteri? Tartteis saada auto nosturille?