Onko Italian tuonnissa jotain oleellista eroa lämmityksellisesti kuin super Suomi-autossa jos autosta löytyy lämmitettävät etuistuimet? Suomi24 tiesi kertoa että puuttuu peilinlämmitystä ja imuilmanlämmitystä, kuis on?
Auto olisi 2009 vm F01.
Italian tuonti talvivarusteet
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Mulla oli Italiantuonti F01 v. 2009. Paljon oli vermeitä, mutta ei persgrillejä. VIN:stähän se selviää etukäteen.
Yleisesti ottaen Italian peleissä ei grillejä juuri ole. Lämpiävät peilit on vakiona, ja tarkoitit varmaan huohottimen lämmitystä; sitäkään ei ole.
Yleisesti ottaen Italian peleissä ei grillejä juuri ole. Lämpiävät peilit on vakiona, ja tarkoitit varmaan huohottimen lämmitystä; sitäkään ei ole.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Juu tässä on persgrillit, mutta tuosta huohottimen lämmityksestä ei ole tietoa. 2 vuotta sitten maahantuotu yksityishenkilön toimesta, jota ei fonectan keinoin löytynyt. Viime talven seissyt Laakkosen varastossa, ensimmäisen talven on ollut ajossa, joten voisiko olettaa että lämmitin on asennettu jälkeen päin ellei Mario ole sitä aikoinaan ostellut.
Minkä kilometrivälin sulla oli tuo auto? Ja oliko teknisiä ongelmia? Kiikarissa on 2 noin 100 tkm ajettua ja idis olisi ajella 50-60 tkm, jotta vielä kelpaisi vaihdossa.
Minkä kilometrivälin sulla oli tuo auto? Ja oliko teknisiä ongelmia? Kiikarissa on 2 noin 100 tkm ajettua ja idis olisi ajella 50-60 tkm, jotta vielä kelpaisi vaihdossa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Eipä noita lämmitettäviä huohottimia löydy läheskään kaikista autoista. Itselläkään ei ole moneen vuoteen semmosta autosta löytynyt...
Oliskohan mulla ollu jotain 80-130 tkm tjsp. Olihan siinä ongelmia, penari kun on...
Syyläri vaihdettiin, kun se vuosi nestettä pihalle.
Side view -kameroista toinen näytti pelkkää sumuverhoa. Tuli itsestään kuntoon, tai joku ohjelmointi korjasi sen. Yks lysti; ihan turha varuste.
Ihme ujellus kuului konehuoneesta koko sen ajan kun se oli mulla. Ei harmainta aavistustakaan mistä se tuli.
Dynamic drive -järjestelmä vuosi. Korkeapainepumppu, joka tuotti painetta nelipyöräohjaukseen, jarruille, alustaan ja ties minne, vaihdettiin. Lasku lähemmäs 4000 euroa.
Vaihteen kytkeytyminen kylmällä koneella ei toiminut kunnolla. Tiedän syyn. 3 kpl vm 2008 tehtyjä penareita -kokemuksella cobra stick -vaihdekepissä on jotain häikkää kys. vuosimallissa. Korjaus = uusi keppi + ohjelmointi 1500 eur.
Mutta ei siis mitään ihmeempää.
Oliskohan mulla ollu jotain 80-130 tkm tjsp. Olihan siinä ongelmia, penari kun on...
Syyläri vaihdettiin, kun se vuosi nestettä pihalle.
Side view -kameroista toinen näytti pelkkää sumuverhoa. Tuli itsestään kuntoon, tai joku ohjelmointi korjasi sen. Yks lysti; ihan turha varuste.
Ihme ujellus kuului konehuoneesta koko sen ajan kun se oli mulla. Ei harmainta aavistustakaan mistä se tuli.
Dynamic drive -järjestelmä vuosi. Korkeapainepumppu, joka tuotti painetta nelipyöräohjaukseen, jarruille, alustaan ja ties minne, vaihdettiin. Lasku lähemmäs 4000 euroa.
Vaihteen kytkeytyminen kylmällä koneella ei toiminut kunnolla. Tiedän syyn. 3 kpl vm 2008 tehtyjä penareita -kokemuksella cobra stick -vaihdekepissä on jotain häikkää kys. vuosimallissa. Korjaus = uusi keppi + ohjelmointi 1500 eur.
Mutta ei siis mitään ihmeempää.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Jaha, sehän meni ihan perushuolloilla. Noo ominaisuuksia, ominaisuuksia.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 222
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 11:16
- Auto: Q7 etron TDI -17
CLA 250e -21
E81 116i -09 - Paikkakunta: Tuusula
Jos kilsoja tulee vähääkään enemmän niin en itse enää laittais tuota vastusta huohottimeen ellei sitä ole. Nykyiseen asennutin heti tuonnin jälkeen, kun hintakin oli jotain parin sadan luokkaa, mutta asennus ei nähtävästi onnistunut kun välistä falskaa jotain öljyn sekaista nestettä. Päivittäin kilsoja tulee kuitenkin niin, että kone pääsee käymään ihan hyvillä lämmöillä
ex BMW:E60 520da -09, F11 520da -12, E61 530xd -09, F20 120da -13, E70 X5 40d -12, F15 X5 30d -14, F60 Mini Countryman S E ALL4 -17
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
Siis että jos auto yöpyy tallissa niin tuota ei tarvi? Ja kilometrejä tulee yli tonni viikkoon.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 222
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 11:16
- Auto: Q7 etron TDI -17
CLA 250e -21
E81 116i -09 - Paikkakunta: Tuusula
No en osaa sanoa kuinka talli vaikuttaa asiaan, mutta öljyjen ja moottorin kunnolla lämpeneminen on se tärkeetä eli jos öljyt käy kuumana pidempään lähes joka päivä niin kyllä se pitäisi riittää poistamaan kosteudet siten ettei ne jäädä siihen putkeen/liitoskohtaan. Tallissa ne jäät kyllä sitten viimestään sulaa ja tuskin yhden päivän keikalla sitä tukkoon saa millään keinolla, sen verran paksulta putki näyttää. Jos se kuitenkin arveluttaa niin vastuksen lisäysoperaatio on 2-300e arvoinen...
ex BMW:E60 520da -09, F11 520da -12, E61 530xd -09, F20 120da -13, E70 X5 40d -12, F15 X5 30d -14, F60 Mini Countryman S E ALL4 -17