Jalkatilaan pääsee vettä, mistä tulee?

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
anttari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Elo 2018, 13:23

Terve

Kuljettajan takana jalkatilaan pääsee valumaan vettä. Epäilen että se on jo kerran korjaamani oven sivupahvi joka oli vioittunut.

Tämä vuoto tapahtuu aina kun sataa reippaammin vettä. En tiedä tuleeko vesi sisään ajaessa vai paikalla seisoessa. Siksi kysynkin voiko vesi tulla jostain muualta kuin
ovesta?

BMW 3-Sarja 330d mk1 2014 oli auto

-antti
Viimeksi muokannut anttari, 14 Loka 2021, 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Tuskin muualta kuin ovesta. Kaltevalle alustalle pysäköitynä voi tulla etuovestakin takajalkatilaan. Mun F31:ssa vesi tuli ovikaiuttimen tiivisteen välistä. Ovipahvi irti ja kannusta kaataen vettä ikkunan ulkopintaan, näkyy mistä vesi tulee ulos. Vain vedenpoistorei'istä kuuluu tulla.
Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1136
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Vanhempien Bemujen "tyyppivika" on höyrysulkumuovin liiman pettäminen. Ja vettä pääsee silloin lattioille. Itse olen useammista noita liimaillut uudelleen. Onko noin tuoreessa vielä liimavikaa/liiman kuivumista,en osaa sanoa.

Testaat,kuten tuossa neuvottiin.
anttari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Elo 2018, 13:23

Wonderi kirjoitti: 14 Loka 2021, 12:18 Tuskin muualta kuin ovesta. Kaltevalle alustalle pysäköitynä voi tulla etuovestakin takajalkatilaan. Mun F31:ssa vesi tuli ovikaiuttimen tiivisteen välistä. Ovipahvi irti ja kannusta kaataen vettä ikkunan ulkopintaan, näkyy mistä vesi tulee ulos. Vain vedenpoistorei'istä kuuluu tulla.
Teen näin. Kiitos vinkistä!
anttari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Elo 2018, 13:23

Heguli31 kirjoitti: 14 Loka 2021, 13:33 Vanhempien Bemujen "tyyppivika" on höyrysulkumuovin liiman pettäminen. Ja vettä pääsee silloin lattioille. Itse olen useammista noita liimaillut uudelleen. Onko noin tuoreessa vielä liimavikaa/liiman kuivumista,en osaa sanoa.

Testaat,kuten tuossa neuvottiin.
Löysin youtubest tähän liittyvän videon. Tyyppivika tuntuu olevan. Kiitos tiedosta!
-antti
Vastaa Viestiin