Vein auton pyörien suuntaukseen, asentaja-Antti katkaisi sitten takavasemmalta aurauksen säätöpultin (mutteri siis poikki) ja kyseisessä pajassa ei sitten ollut aikaa lähteä sitä vaihtaa.
Hankin uuden pultin Laakkoselta, onko minkälainen homma vaihtaa ja saako itse tehtyä??
E60 nelipyöräsuuntauksessa ongelmia
Ei ole paha vaihtaa.Onnistuu ihan vaikka kotipihallakin.Mietin vaan,jos pultti on poikki,niin vaihdatko sen siellä pajan pihalla?Vai meinaatko suurella riskillä ajaa auton johonkin korjauspakalle?Vai onko katkennut pultti "teipattu" kiinni,ettei pääse siirtoajossa irtoamaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Siis, kun ne alustan pultit menee poikki, niin syynä on yleensä se, että itse pultti jää jumiin (ruostuu) rakenteeseen.
Siksi sellaisen irrottaminen on joskus todella tuskaista.
Siksi sellaisen irrottaminen on joskus todella tuskaista.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1
- Liittynyt: 04 Tammi 2019, 22:26
Vanha triidi, mutta miten sait katkenneen pultin veke?
Terveisin nimimerkillä sama pultti katki.
Terveisin nimimerkillä sama pultti katki.