E84 vikakoodien tulkinta apua?

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
Puimuri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Maalis 2011, 22:38
Auto: Tesla MYLR23
Paikkakunta: Vantaa

Aika selvää tekstiä, mutta osasta ei oikein ymmärrä mitä ne oikeasti tarkoittavat, jos joku tietävämpi viitsisi tulkata noiden todellisen merkityksen.
Luettu kaverin Autocom Delphi DS150E:lla.

BMW - X1 [E84] - 2013

Diesel (N47 - DDE 7.0/7.1/7.21/7.31 - MT/AT)
DTC Kuvaus
4873 - EGR jäähdytys, uskottavuus
- Jatkuva
Taajuus 2
Nollauslaskuri 40

Mittaristo (Instrument (Mittaristo) - Diagnoosi)
DTC Kuvaus
A559 - Virransyöttö MPM-rele
- katkonainen

Ilmasto (Ilmastointi - IHKA/IHKR (IHKA/IHKR: Ilmastointi))
DTC Kuvaus
9C53 - Elektroninen lämmittimen tehostin
- katkonainen

Käynnistyksenesto (Ajonestolaite - CAS (Auton sisäänpääsyjärjestelmä))
DTC Kuvaus
A10A - Unknown fault code

Monitoiminto (Keskirunko - FZD (Katon toimintokeskus))
DTC Kuvaus
A670 - Höyryanturi
- Virheellinen arvo
- katkonainen

Monitoiminto (Keskirunko - PDC (Pysäköintutkajärjestelmä))
DTC Kuvaus
9E33 - Etäisyysanturin johto, takana vasemmalla
- Oikosulku plusnapaan
- Jatkuva
E210 - Unknown fault code
9E2B - Etäisyysanturi, takana vasemmalla
- katkonainen
Nyt: Tesla MYLR23
Ex: 2x Opel Kadett, Toyota Camry, Renault 21, Renault Laguna, Volvo V70, Volvo V70 awd, BMW X3 3.0sd, X1 xDrive 2.0d, 320iA GT xDrive
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Tuosta EGR-ongelmasta on täällä: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=875193

Nuo muut ongelmat voisi olla alhaisen jännitteen aikaansaannosta, eli onko akku kunnossa? Milloin vaihdettu?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Puimuri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Maalis 2011, 22:38
Auto: Tesla MYLR23
Paikkakunta: Vantaa

Akku on alkuperäinen. Autocomin antamien akku tietojen mukaan varaustaso ei kertaakaan ole ollut alle 60%. Puolet ajasta 60-80% ja puolet yli 80%. Miten luotettava diagnostiikka lienee varaustason osalta. Tuo parkkitutka herja on todellinen, systeemi ei toimi. Uusi anturi on tilattuna, toivottavasti ei ole vikaa myös johtosarjassakin. Kiitos avusta, luen linkin.
Nyt: Tesla MYLR23
Ex: 2x Opel Kadett, Toyota Camry, Renault 21, Renault Laguna, Volvo V70, Volvo V70 awd, BMW X3 3.0sd, X1 xDrive 2.0d, 320iA GT xDrive
Puimuri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Maalis 2011, 22:38
Auto: Tesla MYLR23
Paikkakunta: Vantaa

Aika karua tarinaa 4873 koodista linkissä :mad:
Nyt: Tesla MYLR23
Ex: 2x Opel Kadett, Toyota Camry, Renault 21, Renault Laguna, Volvo V70, Volvo V70 awd, BMW X3 3.0sd, X1 xDrive 2.0d, 320iA GT xDrive
Vastaa Viestiin