Onkohan seuraavanlainen oire pakkasilla vaarallinen. Eli vakkarin liukuva indikaattori elää kylmässä omaa elämäänsä, jos vakkaria käyttää ennen, kuin "huuru" mittaristossa on hävinnyt. Tänäkin aamuna ensimmäisellä liipaisulla jäi vihreä pylpyrä 20:n kohdalle vaikka nopeutta oli 80. Parin uudelleen kytkennän jälkeen jäi näyttämään kympin virhe alaspäin. Eilen sain pylpyrän pomppaamaan 120iin, kun kytkin tuon uudelleen 60:stä päälle. Tällöin nollakohtakin asettui siihen 60iin. Onkohan tuo mekanismi vain kuurassa vai menossa nyt 48tkm kohdalla jo pa...ksi ?
Onko tuon mittariston irroituksessa huomioitava jotain, jos ottaa sen autosta sisälle kuivamaan, kerran sinne on kertynyt kosteutta? Eihän akkua tarvitse irroittaa?
e60 vakionopeussäätimen indikaattori
Omassa kärryssäni ei ole, ainakaan vielä, temppuillut tuo koskaan.
Autoni on myös 2008-vuosikertaa ja mittarissa 110tkm.
Joten jotain häikkää siellä taitaa olla. Ja mitä huurua siellä mittaristossa on, ei minulla ainakaan sellaistakaan
ole siellä näkynyt..?
Autoni on myös 2008-vuosikertaa ja mittarissa 110tkm.
Joten jotain häikkää siellä taitaa olla. Ja mitä huurua siellä mittaristossa on, ei minulla ainakaan sellaistakaan
ole siellä näkynyt..?
- LCI
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 72
- Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:56
- Auto: BMW & Aircooled VW's
- Paikkakunta: Laukaa
Selkeästi vesihöyryä tiivistyy lasin pintaan. Pitää nyt tuuletella tuota. Sunnuntaina pelasi vielä ihan normaalisti. Pitää testata kotimatkalla, että kokeilee käyttää vasta auton lämmettyä sisältä kunnolla.
G30, 2018 & F30, 2015
- -sami-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 215
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:56
- Auto: F10 520dA xDrive LCI
E46 325iA LCI - Paikkakunta: Imatra
Miul kanssa -08, satku ajettu, eikä ole huurua ollu mittaristossa vielä kertakaan. Eikä kyllä vakkarikaan ole temppuillut.
ex-318i e30 LCI, ex-522iA touring e39 LCI, 2x ex-520dA e60 LCI
- LCI
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 72
- Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:56
- Auto: BMW & Aircooled VW's
- Paikkakunta: Laukaa
Nyt tuo taas pelasi, kun pakkasta oli lähtö hetkellä noin 6ast. Mittarin lasikaan ei huurtunut. Muutenhan tuo pelas normaalisti eli jarrutus ja veto toimi niin kuin pitääkin. Digitaalinäyttökin toimi oikein. Pitää lukasta vikakoodit joku päivä.
Maanantainahan ulkolämpö kävi hetken plussalla. Aika otollinen tilanne kosteuden pääsylle väärään paikkaan. Vastaavissa oloissa talouden uudehko vaggine hukkasi mittariston, airbagn ja lasinpyyhkimet viime talvena. Sen koommin ei ole niistä valittanut.
Maanantainahan ulkolämpö kävi hetken plussalla. Aika otollinen tilanne kosteuden pääsylle väärään paikkaan. Vastaavissa oloissa talouden uudehko vaggine hukkasi mittariston, airbagn ja lasinpyyhkimet viime talvena. Sen koommin ei ole niistä valittanut.
G30, 2018 & F30, 2015
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Kyllä mun ex. vehkeessä teki noin joskus kovemmilla pakkasilla. Ei vakuttanut toimintaan millään tavalla.. 4/2007 LCI oli...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi