F11 ilmajousitus tyhjenee ajoittain

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
Jomppe5
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Kesä 2017, 11:17

F11 vm. 2011 ilmajousitus tyhjenee n. joka kolmas tai neljäs kerta parkissa. Joskus oikean takarenkaan lähistöltä kuuluvan reilun suhinan säestyksellä. Välillä perä pysyy ylhäällä päivätolkulla parkissa, välillä laskee alas asti tunnissa. Merkkihuollossa kun käytin, niin vaihtoivat vasemman jousen, oikea on kuulemma ok - mutta itse vika ei sillä kertaa esiintynyt eivätkä osanneet muuta tehdä. Kompurako jostain syystä päästelee välillä paineet pois? Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kahimooni
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Marras 2015, 18:48

Ihan samanlainen case mullakin, F11 ja tyhjenee usein muttei aina. Laakkosella käytin niin sanoivat että säkit ovat ehjät. Kompura se on kai katsottava seuraavaksi?

-K
bmw-noob
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Joulu 2016, 19:31

Kahimooni kirjoitti:Ihan samanlainen case mullakin, F11 ja tyhjenee usein muttei aina. Laakkosella käytin niin sanoivat että säkit ovat ehjät. Kompura se on kai katsottava seuraavaksi?

-K
Samanlainen ongelma ja samat vastaukset. Kompurassa lienee vika.

Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
kari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 16 Loka 2011, 18:50

Samanlainen "ominaisuus" on tullut minunkin F11 vm.2011 eli parkissa ollessa perä menee alas. Ei siitä tosin toistaiseksi mitään haittaa ole ollut koska käynnistäessä auto toimii moitteetta eikä autokaan mitään vikailmoituksia anna.

Miten te hoiditte asian? Oliko kompurassa vikoja?

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Kahimooni
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Marras 2015, 18:48

Pussit olivat puhki molemmat vaikka merkkihuolto väitti muuta. Vaihdatin ne. Nyt kompurassa sitten jotain vikaa seuraavaksi. Vaihdan sulakkeen ja katson jos kompura lähtisi käyntiin.

-K
kari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 16 Loka 2011, 18:50

No niin tuomio tuli.
Molemmat ilmapussit takapäässä vuotaa...
Autolla ikää kuusi vuotta ja 89tkm...

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Teka1970
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Helmi 2018, 22:54

Jm-tech myy laadukkaita ilmapusseja n.200€ kpl. Helppo vaihtaa itsekin, letku poikki liittimen juuresta ja pikaliittimet uusissa. Täytyy merkata tussilla et letku menee riittävän syvälle liittimeen. Vanhoista puukko läpi et saa ilmat pois. Toki helpompi piuhan nokkaassa, koneella voi tyhjentää ja täyttää ilmapussit.
Patomursu
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 87
Liittynyt: 28 Elo 2012, 18:23

Vklp oli molemmat pussit tyhjentyneet ja ennen tätä ajoittain kuuli kompuran käyvän ajon aikanakin lyhyitä aikoja. Tänään tammisaareen vaihtamaan molemmat ilmapussit, ja kompuralle kuivaushuolto. Vm 10/11 ja 111 tkm mittarissa. Jos tätä vielä sen 2 vuotta pitää ja vaihtaa sitten uudempaan.
Kuva
Vastaa Viestiin