Korjauskutsu

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
My.Ai.Hu
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 122
Liittynyt: 25 Touko 2013, 16:55
Auto: 530eXA M-sport
I4 M50 tilattu

Jassåå tuli sitten korjauskutsu
erg venttiili vaihtoon ja varmaan huijaus softan vaihto.

"Haluamme ohjelmoida autonne"

Kuulemma koskee kaikkia F1x F2x ja F3x B47 koneella varustettuja hälpäkkeitä
Avatar
penttim
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 189
Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
Auto: F32 420dA M Sport
Paikkakunta: Ilmajoki

Tuo kampanja on ollut jo pitkään päällä B47-koneisille, mutta niitä on varmaankin tähän asti korjattu vain muiden huoltojen ja vikojen yhteydessä. Nyt jäljellä olevia on alettu lähestymään kirjeitse?

Ja mistään huijaussoftasta ei ole kyse.
lnaukkar
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1202
Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023

Jep, hiljainen kampanja pitkään ollut jo kaikille B47 koneille ja aktiivinen (lappu kotiin) koski ainakin vitosia. Ellei jopa useampia kampanjoita. Aiemmin vaihtoivat vain venttiilin, sittemmin vaihtavat venttiilin vielä uudelleen ja uusi ohjaussofta sisään myös. Ainakin mun vm. 2015 520dx EGR-venttiili vaihdettiin kahteen kertaan.
wsaarja
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 505
Liittynyt: 18 Heinä 2016, 19:44

lnaukkar kirjoitti: Aiemmin vaihtoivat vain venttiilin, sittemmin vaihtavat venttiilin vielä uudelleen ja uusi ohjaussofta sisään myös. Ainakin mun vm. 2015 520dx EGR-venttiili vaihdettiin kahteen kertaan.
Mikä näissä on ollut ongelma että niitä vaihdellaan?
Avatar
penttim
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 189
Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
Auto: F32 420dA M Sport
Paikkakunta: Ilmajoki

Venttiili jumiutuu. Lisäksi ohjelma muuttaa venttiilin toimintaa (oletettavasti vähemmän käytettäväksi).
Logger
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Loka 2013, 23:47
Auto: F34 320d xdrive -14

penttim kirjoitti:Venttiili jumiutuu. Lisäksi ohjelma muuttaa venttiilin toimintaa (oletettavasti vähemmän käytettäväksi).
Jos EGR-venttiiliä käytetään vähemmän, niin miten aikovat pysyä euro-6 päästörajoissa? Päästöhuijaus käryn jälkeen on painetta pikemminkin pitää tuota venttiiliä entistä enemmän auki.

Mielenkiinnolla seuraan. Omaan autooni vaihdettiin juuri koko moottori tuon venttiilijumin seurauksena.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vastaa Viestiin