Bmw 318i vm 2008, 2.0 bensiini, vikakoodit liitteenä olevassa kuvassa. Korjaamo vaihtamassa NOx-anturia ja käyrästötermostaattia. Mutta mitä tuossa asiaa googlettelin btcf-foorumilta, niin aika arpaleliä on porukalla ollut kyseisen vian korjaaminen. On mennyt vaihtoon lambda, suuttimia, puolat, ohjausboxi, jopa koko pirun kallis katti. Korjaamo oli samaa mieltä, että vika ei välttämättä poistu pelkän NOx-anturin vaihdolla. Tosin eivät osanneet sanoa ennen vaihtoa, että mitä sitten vaihdetaan.
Korjaamot kun vaihtaa osia siinä järjestyksessä, kun tietokone käskee..
Niin olisiko jollain siis parempaa tietoa, missä järjestyksessä noita suht hinnakkaita osia kannattaisi ruveta vaihtamaan, että jäisi turhat vaihtamatta?!?!