E61 parkkivalot/angel eyes eivät toimi

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
maketheman
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Marras 2017, 11:05

Elikkäs parkkivalot lakkasivat toimimasta kun vaihdoin ne ensin ledeihin joissa oli väärät vastukset (E39:n). Paloivat siis hetken, mutta sammuivat ja tuli vikailmoitus. Ledit eivät alkaneet toimimaan vaikka vaihdoin oikeat vastukset, joten päätin vaihtaa katsastuksen lähestyessä vakiot tilalle, mutta nekään eivät sitten enää pelanneet. Heittää kaks vikakoodia => 9CBB ja 9CBC short circuit error. FRM service counter on resetoitu ja uudet vakioparkitki vaihdettu sekä akkua pidetty 12h irti, mutta ei.. :conf:

Olisko kellään mitään vinkkiä kun itsellä alkaa loppumaan mielikuvitus ja jos Oulusta tai lähialueelta löytyy joku pätevä seppä korjaamaan valot, niin sekin vaihtoehto olis passeli kun itsellä ei ole oikein tiloja/mielenkiintoa korjata enää lisää..

Niin ja vikakoodit siis tyhjennetty (Inpa/iCarsoft), mutta tulevat heti uudestaan
sepeteus
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 79
Liittynyt: 11 Heinä 2016, 09:19

Omassa e60:ssa toinen enkeli lopetti toimintonsa ja tämä vaihdettiin uuteen rinkulaan. Mutta otappa yhteyttä BTCFforumilla nimimerkillä KissVesala,niin saattaa apu löytyä lähempää ennenkuin arvaatkaan. Ja ilmoittele jos sait "apuva".
maketheman
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Marras 2017, 11:05

Siis se itse umpio kyllä toimii ihan OK, elikkäs jos tökkää virtaa itse umpiossa oikeaan pistokkeeseen, niin lamput kyllä pelaa. Olen yhteyksissä.
sepeteus
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 79
Liittynyt: 11 Heinä 2016, 09:19

Joo-o. Nämä ovat niitä sähköräpläyksiä, joita ei selvitä itse Erkkikään.... mutta jos viitsit niin sano, mistä löysit "apuva".
Vastaa Viestiin