Eli homma meni näin.
-Ensin alkoi herjaamaan level control system failurea.
-Seuraavaksi nosti perän niin ylös kuin pystyy, ajoin matkaa ja toinen pussi räjähti.
-Vaihoin pussit ja vain toinen puoli nousi ylös ja taas aivan tappiin asti.
- Sitten lakkasi kompura toimasta ja sähköt sekoilemaan.
- Syy selvisi, vararengas kotelossa vettä ja ohjainmoduli hapettunut aivan entiseksi.
- Tilasin uuden modulin ja paikalleen.
- Molemmat puolet lähtivät nousemaan. toinen pysähtyi normi korkeuteen ja toinen puoli nousi taas tappiin asti ja kompura pukkaa lisää koko ajan.
- Eli vaihdettu pussit ja ohjain moduli ja toinen puoli vaan hakkaa itsensä tappiin asti.
Mikä tässä systeemissä haistelee puolien korkeuden? Onko näin että asentostunnistimien vain toinen yksilö haistelee perän korkeuden?
Voiko olla että perä pitää kalibroida uudestaan ohjainboksin ja pussien vaihdon jälkeen. Ai niin, vaihdoin myös uuden asentotunnistimen toiselle puolelle.
e61 530xd touring jousituksen tasonsäätö
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Vaatisi melkein diagnostiikkakompuutterin perään. Veikkaan, että tasonsäätöanturi kenkkuilee.Timlord kirjoitti: Voiko olla että perä pitää kalibroida uudestaan ohjainboksin ja pussien vaihdon jälkeen. Ai niin, vaihdoin myös uuden asentotunnistimen toiselle puolelle.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset