520d n47 moottori

Putkari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Joulu 2017, 22:45

520d n47 moottori

Viesti Kirjoittaja Putkari » 05 Joulu 2017, 22:55

Bmw 520d e60 n47 kampiakseli poikki hommasin 200tkm ajetun koneen tehtiin siihen samantien jakopää remontti. Voiko luottaa vai onko taas pian odottavissa 7000e remontti?

Avatar
penttim
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
Auto: F32 420dA M Sport
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: 520d n47 moottori

Viesti Kirjoittaja penttim » 09 Joulu 2017, 20:21

Voit joko luottaa tai olla luottamatta.

Avatar
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3902
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Auto: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe
Paikkakunta: Helsinki

Re: 520d n47 moottori

Viesti Kirjoittaja salmol » 09 Joulu 2017, 20:23

No jos siihen tehtiin kampiakselin ja ketjujen remontti, niin eihän siinä paljon muuta ole isompaa huolta. Eli eiköhän se taas 200-300 tkm kestä ilman isompia huolia. Toki tuota ketjua kannattaa kuunnella, onhan se mahdollisesti edelleen se huonompi versio, joka siis voi porsia.
Nyt: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe (Celtic Tuning 240hp, 440nm)
Ex: BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6

Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 646
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Re: 520d n47 moottori

Viesti Kirjoittaja Heguli31 » 10 Joulu 2017, 10:22

Menikö kampura poikki hajonneen jakopään takia?