Vettä umpioissa?

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
GucciE60
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Joulu 2017, 17:29

E60 bemarin umpioiden "kulmakarvoihin" on päässyt jostain syystä vettä/kosteutta ja se ei sieltä millään lähde. En viitsisi porata reikää umpioon. Onko kellään vastaavia kokemuksia/neuvoja miten saada kosteus pois umpioista?
bmw3.jpeg
bmw3.jpeg (213.51 KiB) Katsottu 4357 kertaa
bmw2.jpeg
bmw2.jpeg (217.55 KiB) Katsottu 4357 kertaa
bmw1.jpeg
bmw1.jpeg (279.74 KiB) Katsottu 4357 kertaa
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Oletko kokeillut hiustenkuivaajalla lämmittää päältäpäin?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
GucciE60
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Joulu 2017, 17:29

Olen, ei toimi. Entinen omistaja oli vetänyt kuumailmapuhaltimella ja sulattanut osan toista kulmakarvaa. Tuntuu, kuin umpio olisi haljennut, vettä päässyt sisään ja vesi lukittu sisään jollain tiivistyksellä. Kaiken logiikan mukaan höyryyntyneen veden pitäisi poistua samasta paikkaa mistä on sisään päässyt, mutta ei se vain lähde mihinkään??
Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1136
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Tuttu juttu. Itsellä oli sama ongelma ex.E60:ssä. Meinasin irroittaa umpiot ja porata tuolle "sivuvalolle" ilma/tuuletus reiät. Ja samalla tiivistää umpion "lasin" liimauksen. Tekemättä jäi,kun auto meni vaihtoon. Ps.tuo kosteus ei haittaa sitten katsastuksessa,jos ei ole itse umpion tilassa. Sivuvalon tilassa ei kosteus haittaa,todettiin konttorilla.
GucciE60
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Joulu 2017, 17:29

Heguli31 kirjoitti:Tuttu juttu. Itsellä oli sama ongelma ex.E60:ssä. Meinasin irroittaa umpiot ja porata tuolle "sivuvalolle" ilma/tuuletus reiät. Ja samalla tiivistää umpion "lasin" liimauksen. Tekemättä jäi,kun auto meni vaihtoon. Ps.tuo kosteus ei haittaa sitten katsastuksessa,jos ei ole itse umpion tilassa. Sivuvalon tilassa ei kosteus haittaa,todettiin konttorilla.
Joo ei se varmaan muutenkaan läpi tällä hetkellä menis ja ei se oo se suurin murhe. Ärsyttää vaan, kun ei vesi millään lähde pois.. :D
Vastaa Viestiin