X3 F25 2011
Avaimen paristo (CR 2450) kestää vain noin viikon!!!
Onko tietoo/kokemusta mikä vois "mättää"?
Käynnistysavain jossa vaihdettava paristo (avaimeton käynnistys)
Siinä lienee jonkin moinen oikosulku tai sitten mekaaninen ongelma. Eli esim. kastunut tai sitten joku nappula on pohjassa koko ajan jonkun mekaanisen syyn takia.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Ostin Bemun käytettynä joten en tiedä kuinka kovaa elämää avain on viettänyt. Ulkoisesti ei ole pahoja jälkiä jäänyt.
Lähinnä mietin onko tässäkin kyseessä joku Bemuissa esiintyvistä "pikku" sähkötyyppivioista? Kuten perävalojen ledit jotka saa korjattua vain koko valoyksikön vaihtamalla sika hintaan.
Täytyy ottaa avainmokkula tarkempaan syyniin.
Patterit on Energizer "brandiä"? Väittää pakkaus eu: ssa valmistetuiksi.
Lähinnä mietin onko tässäkin kyseessä joku Bemuissa esiintyvistä "pikku" sähkötyyppivioista? Kuten perävalojen ledit jotka saa korjattua vain koko valoyksikön vaihtamalla sika hintaan.
Täytyy ottaa avainmokkula tarkempaan syyniin.
Patterit on Energizer "brandiä"? Väittää pakkaus eu: ssa valmistetuiksi.
Vasta kolmisen viikkoa ollut auto mulla käytössä.
Otin nyt kolmannen pariston jälkeen kakkosavaimen käyttöön. Seurataan tilannetta kestääkö se kuinka kauan.
"Viallisessa" avaimessa kaikki näppäimet tuntuvat toimivan normaalista. En osaa/uskalla avata sisuksia patterin vaihtoa enempää etten aiheuta lisävahinkoa.
Otin nyt kolmannen pariston jälkeen kakkosavaimen käyttöön. Seurataan tilannetta kestääkö se kuinka kauan.
"Viallisessa" avaimessa kaikki näppäimet tuntuvat toimivan normaalista. En osaa/uskalla avata sisuksia patterin vaihtoa enempää etten aiheuta lisävahinkoa.