Sivu 1/1

bmw 118d

Lähetetty: 05 Tammi 2019, 17:35
Kirjoittaja samppa501
eli autoon on vaihdettu uusi hiukkasuodin ja paineanturi mutta silti syttyy hiukkasuodattimen valo palamaan aina noin 10km ajon jälkeen...hehkutkin on uudet ja mootorin lämpötila 88 astetta....vikakoodeja ei tule???

Re: bmw 118d

Lähetetty: 05 Tammi 2019, 21:15
Kirjoittaja Heguli31
samppa501 kirjoitti: 05 Tammi 2019, 17:35 ...vikakoodeja ei tule???
Millä softalla koodit on mitattu?

Re: bmw 118d

Lähetetty: 05 Tammi 2019, 23:03
Kirjoittaja Aero
Kuulostaa siltä, että diagnosoinnissa on tullut huti ja alkuperäinen vika, jonka takia se pönttö ja anturi on vaihdettu, ei olekaan korjaantunut.

-Kauanko uuden pöntön asennuksen jälkeen meni ensimmäiseen vikavaloilmiöön?
-Onko pöntön tukkeutumisastetta (tai lähinnä auton kuvitelmaa siitä) seurattu ajossa?

Re: bmw 118d

Lähetetty: 06 Tammi 2019, 08:11
Kirjoittaja samppa501
carlyllä katottu koodit ja heti asennuksen jälkeen syttyi uudestaan ja ulkopuolisesti katsottuna pönttö ei näyttänyt vielä tukkeutuneelta mutta vaihdoin silti uuden!

Re: bmw 118d

Lähetetty: 07 Tammi 2019, 14:23
Kirjoittaja Heguli31
Lue koodit Inpa/Ista:lla. Paljonko ajettu? En nyt muista,mutta pitiköhän tuo pöntön "polttolaskuri" jotenkin vielä nollata,jos uusi pönttö on vaihdettu. Vika todennäköisesti löytynee kyllä varmaan muualta,kuten Aero tuossa jo mainitsi. Eli ne kunnon koodit...

Re: bmw 118d

Lähetetty: 08 Tammi 2019, 00:40
Kirjoittaja jaki
Pöntön vaihto nimenomaan pitää kertoa autolle.

Re: bmw 118d

Lähetetty: 08 Tammi 2019, 18:13
Kirjoittaja samppa501
vaihto kerrottu autolle ja valot poissa :)....kiitos kaikille!

Re: bmw 118d

Lähetetty: 09 Tammi 2019, 12:40
Kirjoittaja Heguli31
Paljonko tuolla autolla/vanhalla dpf pöntöllä olikaan ajettu? Olisikohan riittänyt pelkästään polttolaskurin nollaaminen,jos oli jo enemmin ajettu (tai polttoja paljon)???