e91 xdrive täristää jarrutuksissa

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
seagrove
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Touko 2019, 19:00

Otsikon mukainen kolmonen,20d. Kun jarruttaa 120km/h vauhdista niin keula täristää enemmän, taajamavauhdissa vähemmän. Autosta edellinen omistaja rikkonut kaikenlaista kun laittanut yhden uuden renkaan kuluneiden kaveriksi eteen.. hän oli vaihtanut etuperän ja etupyöränlaakerit. Sitten vaihtanut talvipyörät alle ja auto vaihtoon. Vahinko oli jo tapahtunut, ja autoliike vaihtoi hammastangon, ohjaustehostimen pumpun ja letkut sekä laittoi uudet kesäpyörät. Nyt neliveto ei sekoile. Itse laitoin uudet Brembon levyt ja palat eteen koska neliveto-ongelma oli tuhonnut etujarrulevyt, kuumentuneet ja kierot. Nyt jarrut putsattu ja kilkkeet vaihdettu, mutta keula tärisee edelleen. Onko ongelma alatukivarsissa (takapusla) vai reaktiotangoissa välystä? Onko kohtalontoveria tällaiseen monivaivaisen kolmosen hoivaamiseen. Näemmä Autodocista saa koko etupään tukivarsisarjan (alavarret, reaktiotangot, koiranluut + tarvikkeet) eikä maksa mahdottomia. Mielipiteitä ja kokemuksia kaivataan.. kiitos!
BMW-historia: e39 520i, e87 116i, e60 520i, e61 520da, e91 320xd
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

Voi toki olla joku muukin, mutta mulla E90 xDriven jarrutärinä tuli raidetangon sisäpäästä. Hämmentävästi nää joskus menee, onnea etsintään.

Älä sitten vahingossakaan osta takavedon tukivarsi-/puslasarjaa, vaan varmista että kyseessä on xDriven palikat.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Vastaa Viestiin