Öljyn taso iDrivesta

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
minunimi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Huhti 2022, 15:58

Hei,

Aiemmin olen öljyn tasoa saanut mitattua iDrivesta mutta nyt on tämä mahdollisuus valikoimasta poistunut. Viimeisen mittauksen jälkeen olen käynyt vaihtaamassa CD-soittimen (vanhalla CD-lukija ei toiminut). Voiko CD-soittimen vaihto olla syy miksi iDrivesta on öljyn tason mittaaminen poistunut?
Auto on 523i E61 v2007.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
jaki
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1250
Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
Auto: F31 320d
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

minunimi kirjoitti: 29 Huhti 2022, 16:07 Hei,

Aiemmin olen öljyn tasoa saanut mitattua iDrivesta mutta nyt on tämä mahdollisuus valikoimasta poistunut. Viimeisen mittauksen jälkeen olen käynyt vaihtaamassa CD-soittimen (vanhalla CD-lukija ei toiminut). Voiko CD-soittimen vaihto olla syy miksi iDrivesta on öljyn tason mittaaminen poistunut?
Auto on 523i E61 v2007.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Aparaatti pitää koodata autoon oikein.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
minunimi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Huhti 2022, 15:58

Kiitos vastauksesta! Tehdäänkö sellaisia merkkiliikkeessä (SAH, Wetteri) vai pitääkö joku muu paikka etsiä?
jaki
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1250
Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
Auto: F31 320d
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

minunimi kirjoitti: 01 Touko 2022, 17:36 Kiitos vastauksesta! Tehdäänkö sellaisia merkkiliikkeessä (SAH, Wetteri) vai pitääkö joku muu paikka etsiä?
Joku harrastaja tekee tuon tuota pikaa.
Merkkari? jos edes tekevät, maksaa varmaan muutaman satasen.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
BRot
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 209
Liittynyt: 15 Marras 2012, 00:41

Jos ominaisuus on ollut uudesta asti autossa, niin luultavasti ovat tehneet jonkun softapäivityksen cd soitinta vaidettaessa? Olisiko jäänyt varustelistalta pois tuo öljynpinnan mittaus päivityksen yhteydessä? Oletko valittanut cd soittimen vaihtaneeseen liikkeeseen?
minunimi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Huhti 2022, 15:58

Päivitän tilannetta. Tosiaan koodausta oli aparaatti vailla. Nyt asia kunnossa.

Case closed.
Vastaa Viestiin