Pakoäänet röpöttää ja massiivinen kulutus! APUA 535i -88

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
aamupala86
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 18:05

Elikkä pakoäänet röpöttää, kuulostaa aivan kuin kävisi vajaalla. Vika ilmestyi kun korjailin autoa vääristä paikoista ja kun sain sen käyntiin ja käymään niin huomasin että kaikki ei ole kunnossa.

Kulutus todella massiivinen, yhdistettynä 25l/100.

Kuitenkin moottori käy aivan tasaisesti noin 800rpm.

Elikkä mitä olen tehnyt, auto kävi aluksi epätasaisesti ja lopuksi ei enää edes käynnistynyt, epäilin bensaa, joten tyhjensin bensat autosta ja vaihdoin bensapumpun releen. Ei auttanu. Noh vaihoin tulpat ja sain käyntii mut kävi huonost ja sitte tajusin että johothan ne paskana on joten vaihdoin ne ja nyt auto käy ja kukkuu, mutta pakoäänet röpöttää.

Ilmanmassamittarin jälkeisessä haitariputkessa on huohotusaukko jonka myös olin nyt tukkinu ja laittanu auton huohottamaa maahan sen sijaan, voiko vaikuttaa...?

http://www.2shared.com/photo/iNtT_4Ip/IMG_0721.html" onclick="window.open(this.href);return false; <--- mikähän kyseinen ympyrällä merkattu kapistus on?

Oon tohon kuvaa piirtäny miten toi merkattu letku meni tohon liittimeen ja siitä lähti toinen letku bensanpaineen säätimelle mutta oon onnistunu katkomaa tost paikan tolle letkulle. Kun irrotan ton letkun bensanpaineen säätimestä nii tottakai säätimest kuuluu armotonta sihinää ja kun laitan sen takasin nii huomaan että sihinä siirtyy, jonnekkin imusarjan alle, en oo ehtiny vielä tutkia kummemmin.
Kuitenkii täst on parisen viikkoo kun toi letku lähti irti ympyröidystä liittimestä eikä vaikuttanu käyntii, mut voik sil olla vaikutust kun pistin sen tohon paineensäätimee et mahd. tapahtunu jotaki?

Autossa ei tunnu olevan tehohävikkiä ja se tosiaan konehuoneen puolelta kuulostaa ettei kävisi vajaalla ja käy tasaisesti. Silti mahollista että käy tyyliin 5-pytyllä?