Mikä on terveytesi?

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
Anyway
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 445
Liittynyt: 19 Elo 2010, 19:49
Paikkakunta: Helsinki

Tuolla toisaalla, kun keskusteltiin bemarin penkeistä ja selkäkivuista, niin vois tällaisenkin aiheen laittaa.
Minulla meni siitepölyallergialääkkeen resepti keväällä vanhaksi enkä voinut siitä itse enää jättää
uusimispyyntöä, joten soitin terveyskeskukseenvja pyysin uusimaan reseptin. Se uusittiin, mutta samalla
lääkäri oli määrännyt minut verikokeeseen.
Soitin omahoitajalle ja kysyin, että onko tuo nyt tarpeen, nehän tökkii siellä neulallakin. Hoitaja sanoi,
että kun en ole viiteen vuoteen käynyt verokokeissa, niin lääkäri haluaa kokeen ottaa.
No menin ja siinä jokin krea-arvo oli hurjasti koholla.
Seuraavaksi Töölöön munuaisten varjoainekuvaukseen, jossa todettiin, että vasemman munuaisen toiminnan
estää muodostunut kivi. Seuraavaksi Meilahteen ja ultraäänilaiteella alettiin murskaamaan kiveä. Kolme kertaa
kävin siellä ja lopulta kivi saatiin palasiksi ja pois. Yhdellä kertaa jyskyttivät puolitoista tuntia yhteen menoon ja
hoitaja kävi välillä kysymässä, että lisätäänkö kipulääkettä.
No sanoin, että ei tarvii lisää vain volyymia.
Sanoin siellä kiviyksikön hoitajille, että koskaan en enää valita veroista, niin hyvää oli hoito ja huolenpito
koko prosessin ajan.
Sanoin vielä, että en myöskään valita punaisista valoista, miks juuri mulle piti tulla punaiset. . .
No muutaman päivän päästä manailin, että miks tuokin corolla tuossa hidastelee edessä. . .
Sellaisia me ihmiset ollaan, aina valitetaan pienistä asioista, kun isoja murheita ei ole.

Ps. Mullakin ikää jonkin verran, mutta ikä ei ole numero vaan mielentila. . .