Mua ottaa niin päähän...

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Avataan nyt oma topicci, jossa voi vapaasti avautua kaikesta mikä ei miellytä kirjoittajaa. :tong:

Laitetaan tänne ne keskustelut/mielipiteet, jotka ei kuulu noiden tiettyyn asiaan keskittyvien topiccien alle.

Tämä keskustelun avaus on tehty huumorilla, mutta saa tätä topiccia oikeastikin hyödyntää ;)

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!
Putin349
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 381
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 20:51
Auto: F10 LCI 520da M-Sport 2014
Paikkakunta: Tampere

...ihmiset,jotka eivät pese käsiään käydessään wc:ssä.
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Siirretty off-topiciin.

Täällä ottaa tällä hetkellä lähinnä päähän siitepöly. Ei pysy auto puhtaana hetkeäkään.
Putin349
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 381
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 20:51
Auto: F10 LCI 520da M-Sport 2014
Paikkakunta: Tampere

Antinontoxic kirjoitti:Siirretty off-topiciin.

Täällä ottaa tällä hetkellä lähinnä päähän siitepöly. Ei pysy auto puhtaana hetkeäkään.
Olen huomannut saman ilmiön autossani,joka pihakoivun katveessa on.
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Putin349 kirjoitti:
Antinontoxic kirjoitti:Siirretty off-topiciin.

Täällä ottaa tällä hetkellä lähinnä päähän siitepöly. Ei pysy auto puhtaana hetkeäkään.
Olen huomannut saman ilmiön autossani,joka pihakoivun katveessa on.
Mänty lähtee sentään ajaessa aika hyvin pois, mutta se koivu tuntuu palavan kiinni :curse:
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Sama "ongelma". Eilen auton pesin ja vahasin, mutta "keltaisena" se auto taas... Ensi vkoloppuna olisi tarkoitus vetää kovavaha pintaa. Toivottavasti siitepöly kausi alkaa jo pikku hiljaa helpottamaan.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

^Sama täällä. Eilen pesun jälkeen n.viis minuuttia ja auto pölyn peitossa vaikka katoksessa auton pesinkin :curse: . Yöksi laitoin auton talliin suojaan...
Avatar
WayofEvolution
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Loka 2012, 13:50

Se, minkä takia tänne kirjauduinkin; S24 ja IL- BMW foorumit..Oh lawd.
Avatar
JiiJii71
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 252
Liittynyt: 19 Joulu 2011, 12:42
Auto: keltainen tsekkiverrari
Paikkakunta: Imatra

Ottaa niin päähän tämä kuuden viikon isäkuukausi, kun ei pääse töihin... vaikka kuin haluaisi... samoin kun katsoin Kreetan sääennustetta ensi viikolle - vain +26` ~ +29`. Aiettäottaapäähän!
- mie voin lähtee Karjalast, mut Karjala ei lähe miust -
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Heitin vaan viestin tän topiccin alle.

Koitin J1978 sulle YV:tä laittaa, mutta ei onnistunut... Oisko YV:t sulla estetty?
Olisin vastannut, että samoilla linjoilla näin lyhennetysti asia ilmaistuna.

Ja jottei menisi ihan OT, niin aiheen mukaan: Mua ottaa niin päähän... toi säätäminen mikä ton renkaidenvaihto asian kanssa oli :tong: Ja jotta ei jää vääräkuva, J:n viesti ei tähän aiheeseen liittynyt.
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

En viitsinyt tätä kirjoittaa "F10 vika-/ongelmalista" topicciin, johon tämä "vastaus linkittyy", koska aika OT sinne.

Pakko tätä renkaanvaihto asiaa nyt vielä sen verran kommentoida, kun altsu ja CLiK, ovat vastaavaa raportoineet, kuten osa muistakin, että tämä siis lienee yksi "lisäominaisuus BMW:ssä", joka on ihmisille ja BMW Suomelle OK eikä taida edes moniakaan häiritä... Kun ilmeisesti muut eivät koe tätä edes ongelmaksi.
Vähän kuin nämä imusarjanläpät E6x ja jakopää ongelmat N47 koneessa (jos nyt tyypin muistin oikein). Silti kauppa käy ja uudelleen BMW ostetaan vaikka näihin ongelmiin olisikin törmätty. Hyvä BMW:lle, että ostajat sietävät tätä ja ovat edelleen merkki uskollisia. Itse en samaan kyllä pysty enkä koe tarvettakaan, kun löytyy muitakin merkkejä, jotka itselleni sopii hyvin. "Vähän" renkaanvaihto ongelmaa nyt karrikoiden. Ja asiaa muutenkin...

Laskevat kyllä vahvasti "BMW imagoa" laadusta omissa silmissä. Ennen kaikkea sen takia, että Kummelia lainatakseni "artisti maksaa" (ainakin osassa caseissa). Tosin nyt vasta ensimmäisen BMW:n myötä olen tähän merkkiin ja sen toimintaan tutustunut, mutta toistaiseksi ei oo laadullisesti eikä asiakaspalvelu vakuuttanut.

Ongelmiin olen törmännyt muillakin merkeillä toki, mutta tähän asti (onneksi ainakin omalla kohdallani) en itse ole joutunut toimimaan maksumiehenä, kun kyse ollut laadun heikkoudesta... Vaan sitä varten autoissa on ollut takuu ja se on korvannutkin jotain (eli kaiken omien autojeni vikatapauksissa).

Tulipa nyt vielä kerran avauduttua tästä aiheesta. Ja kun tälle tielle lähdettiin niin kyllä v**uttaa, kun auto on paskainen kokoajan keleistä ja etenkin motarin suolauksesta johtuen (omasta mielestäni teiden suolaamisesta voitaisi luopua kokonaan..).
Viimeksi muokannut Vice, 18 Marras 2012, 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

^Muuhun en ota kantaa kuin tuohon suolaushommaan, siitä taisinkin jo jossain osiossa avautuakin. Raivostuttavaa hommaa! Tulis pikkupakkanen niin olis nuo tiet kuivat. Auto ei kyllä millään pysy puhtaana näillä keleillä :mad: ja jatkuvasti saisi olla autoa pesemässä(ei kannata).
Kuva puhukoon puolestaan. Siinä muutama päivä sitten pesty ja vahattu auto. Pysy se sentään yhen päivän puhtaana kun oli kuiva keli... :mus:
Viimeksi muokannut Mosku, 18 Huhti 2014, 09:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bemunainen530xd
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 52
Liittynyt: 07 Elo 2011, 09:40
Auto: 530xd -07, E61

Mosku kirjoitti:^Muuhun en ota kantaa kuin tuohon suolaushommaan, siitä taisinkin jo jossain osiossa avautuakin. Raivostuttavaa hommaa! Tulis pikkupakkanen niin olis nuo tiet kuivat. Auto ei kyllä millään pysy puhtaana näillä keleillä :mad: ja jatkuvasti saisi olla autoa pesemässä(ei kannata).
Kuva puhukoon puolestaan. Siinä muutama päivä sitten pesty ja vahattu auto. Pysy se sentään yhen päivän puhtaana kun oli kuiva keli... :mus:
DSC04924.JPG
Eihän tuo ole edes pahasti rapainen.. :) Mua kans ottaa päähän nää p****kelit. Työn vuoksi (ja muutenkin) kun sorateitä vetää, niin auto on ihan hirveen näköinen kyllä. Tulis vaan lunta ja pakkasta!
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Minä olen varmaan ainoa joka toivooa että kelit pysyis plussalla vaikka koko talven... :mus:
jiihaa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 68
Liittynyt: 12 Touko 2012, 14:19
Auto: BMW 325i E90 ja BMW 540i G30 m-sport
Paikkakunta: Köyliö

[quote="Mosku"]^Muuhun en ota kantaa kuin tuohon suolaushommaan, siitä taisinkin jo jossain osiossa avautuakin. Raivostuttavaa hommaa! Tulis pikkupakkanen niin olis nuo tiet kuivat. Auto ei kyllä millään pysy puhtaana näillä keleillä :mad: ja jatkuvasti saisi olla autoa pesemässä(ei kannata).
Kuva puhukoon puolestaan. Siinä muutama päivä sitten pesty ja vahattu auto. Pysy se sentään yhen päivän puhtaana kun oli kuiva keli... :mus:

No näyttääpä tutulta...kuukauden jokapäiväisen kurakelin jälkeen pesin auton oikein kunnolla. Kuivalla kelillä lähdin töihin , pikkupakkanen, kuivat tiet...mitä ihmettä 6.30 suola-auto vastaan kippi ylhäällä...ei hyvää päivää..ei voi kuin käyttää Talvivaaran pomon sanontaa :curse:
Ex- bemut: BMW 316 E30 , BMW 316 E30 , BMW 318 is E30, BMW 520 i E34 BMW 323i E30, BMW 520 i touring E39, BMW 316 i E30, BMW 520i E34, BMW 520ia E60, BMW 325i E90 , BMW 525da E60 M-sport, BMW 520da M-sport F10, BMW 640 da M-sport F06, BMW 320i E91
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Antinontoxic kirjoitti:Minä olen varmaan ainoa joka toivooa että kelit pysyis plussalla vaikka koko talven... :mus:
Tai ainakin siihen joulukuun alkuun :) Nyt harvinasen pitkä lämmin syksy ollut, vielä kun pari viikkoa tällaisen pysyisi niin kesäkumeilla pärjäisi H-hetkeen.
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

Antinontoxic kirjoitti:Minä olen varmaan ainoa joka toivooa että kelit pysyis plussalla vaikka koko talven...
Joo, et varmasti ole. Tännekin tuli nimittäin sellainen talvirengas sääntö, että jos teillä lunta tai jäätä, niin oltava talvirenkaat. Jos liukkailla ajelee suvikumeilla, niin 70e napsahtaa sakkoa. Ja jos kolariin joutuu, niin tod. näk. on aina kakkonen.
Tuon takia en talvirenkaita aio hommata. Jääkööt auto talliin jos lunta satelee.
Avatar
Squamish
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 626
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
Auto: F15 eDrive
Paikkakunta: Helsinki

Antinontoxic kirjoitti:Minä olen varmaan ainoa joka toivooa että kelit pysyis plussalla vaikka koko talven... :mus:
Hep, täällä on toinen. Mitä vähemmän lunta ja pakkasta, sen parempi.
johansa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 636
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:16
Auto: Porsche Macan 2017
Paikkakunta: Vantaa

Joo pysyköön plussalla kelit vaan, hyvä näin.
Ex-bemarit: 520dA -11, 330xdA -09, 520dA -08, 120d -07.
Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 753
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da

Nam! ;)
Liitteet
uploadfromtaptalk1353310928489.jpg
uploadfromtaptalk1353310928489.jpg (53.17 KiB) Katsottu 38329 kertaa
Vastaa Viestiin