Top Gear -ketju

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
pumafi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 539
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:21
Paikkakunta: Helsinki

Hieman olisi voinut kuunnella noiden kauneuskilpailun autojen moottoreita. Ei varmaan olisi autojen omistajia haitannut vaikka hieman olisi happea annettu. M1 oli hieno nähdä, samoin XJ220. Kaikki muut olin livenä nähnyt aiemmin.
Ex: E60/F10
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Raimo Miettinen kirjoitti:No joo, ei tuo nyt kummoinen show ollut. Läpät jees mutta muuten hieman pettymys.
Kyllähän tuo show aika vahvasti juontajistaan elää... varsinkin siis tuo live-versio. Odotukset ei itsellä kauhean korkealla olleet, joten siihen nähden esim. juontajien jutut olivat ihan positiivinen yllätys. Itse show olisi tietysti voinut olla hieman monipuolisempikin kun nyt näin jälkikäteen miettii, mutta itse paikan päällä kyllä viihtyi ihan hyvin.

Se täytyy kyllä sanoa, että VIP-lipun normaalihinta olisi ollut aika suolainen siihen nähden mitä sillä sai.
E81
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 582
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
Auto: F30 320iA Sportline

Edelliset:
E92 325iA
E81 118i

Pieni pettymyksen maku tännekin jäi. Tulishow oli hieno, samoin focuksien pyörittely. Mutta se autojen kauneuskilpailu oli pettymys. Tuollaisista autoista pitäisi kierrättää moottoria ja antaa yleisön äänestää huutoaplodeilla missä oli makein soundi.
spjarv
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 07 Loka 2012, 23:00
Auto: F30 328iA M Sport '13

Aika laimea esitys - jos vertaa nyt pariin viimeaikaiseen live show'hun joissa on tullut käytöä, esim. Michael Jackson Immortal Tour, sai tuossa aika paljon vähemmän spektaakkelia, kestoa ja laatua samalla rahalla. Tivolitasoa, paitsi (ulkomaiset) juontajat olivat tietysti hyviä.
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

Olihan tuo..
Esitys oli ihan siisti. Tosin enemmänkin olisi voinut olla.
Tultiin sisään niin likka siinä sisäänkäynnin tarkistuspisteellä sanoi, ettei nämä ole VIP liput. Päästi kuitenkin eteenpäin, että voi kysyä lippupalvelusta. Päästiin VIP alueen tarkistukseen niin lippuja lukiessa sanoi, että on VIP liput.
Päästiin hakemaan kaulanauhoja niin likka totetaa, ettei nämä ole VIP lippuja.
Siinä sitten annettiin lippupalvelun likalle ne ja se kävi tarkistamassa, että ne oli VIP liput. :rolle:

Eniten ärsytti ennen/jälkeen tapahtumaa ollut tekemisen puute.
Helvetin iso halli jossa on tpaita myynnin lisäksi vissiin 7 autoa. Olisi vähän enemmän pitänyt panostaa oheisohjelmaan tuolla. Vitutti melkein seistä 1,5h odottamassa shown alkua.
Itse 80min show meni yllättävän nopeasti. Kaiuttimet josta juontajien äänet tuli oli aika huonosti sijoitettu yleisöön nähden. Itse istuin melkein kulmassa ja kaiutin oli keskellä mistä äänet tuli.

Sitten tuo VIP lisä eli varikkokierros. Kaikki kamat pitkälti aitojen takana. Stuntti teamin autot oli takanurkassa piilossa vaikka olisi kiinnostanut niitäkin lähempää tarkastella.
Kenenkään kanssa ei pystynyt juttelemaan autoista tms. systeemeistä. TG:n porukka oli kaikki takaseinällä liikkumassa.
Juontajia ei näkynyt missään. Itse odotin, että saisi ottaa yhteiskuvan ja pari sanaa vaihtaa kummankin kanssa.
Siellä sitten jonkun aikaa pyörittiin ja otettiin fotot Grönholmin sekä Jussi Hallin kanssa.

Lähes samat kiksit olisi saanut kaikkein halvimmillakin lipuilla. Ottaen huomioon miten paljon tyhjiä paikkoja siellä oli ja varsinkin eturivissä. Olisi voinut vaihtaa paikkaa helposti parempiin.
Avatar
sonikk
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 46
Liittynyt: 09 Tammi 2011, 20:27
Auto: F11 520dA
Paikkakunta: Kerava

Samoilla linjoilla. Esitys oli ihan hyvää viihdettä, en ymmärrä että mitä ne ainaiset valittajat sitten odotti?

Noista äänistä täysin samaa mieltä, muutamassa kohdin ärsytti se saatanan musiikki kun olisi ollut sulosointuja tarjolla, esim. Carrera GT kun polkaisee niin siinä nousee niskavillat pystyyn ja äänen muistaa lopun ikänsä.
Kuva
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

No nyt se sitten taas alkoi :tong:
Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 753
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da

http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 418157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuosta katsomaan eka jakso!
Warren
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 60
Liittynyt: 30 Tammi 2013, 19:49
Paikkakunta: Espoo

Hienoa että tuo alkoi taas pitkän tauon jälkeen. Minun mielestä viihdearvon puolesta jää kyllä kaikenmaailman Putoukset sun muut jälkeen.

Seuraavassa jaksossa näyttäisi olevan taas road trip jenkkilässä, jotka ovat olleet perinteisesti viihdyttäviä jaksoja.

Edit: Ja vink vinkkinä, finalgear.comista löytyy jaksot myös HD:nä
Pemarifani
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 22
Liittynyt: 31 Tammi 2013, 20:30

Tässä uusin kausi:
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 418157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin