Keskustelua kuvajahdista

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
Juh1s
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 09 Marras 2010, 20:48
Auto: Touring ilman G:tä

Tänne voi kommentoida tuota äsken perustamaani ketjua ja jauhaa legendaa.
Juh1s
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 09 Marras 2010, 20:48
Auto: Touring ilman G:tä

Mode voisi perustaa tälle koko jahtijutulle oman osion, jos tämä OT ei ole hyvä paikka. Tietenkin jos tämä kiinnostaa tarpeeksi muitakin...niin sitten juu tottakai.
Juh1s
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 09 Marras 2010, 20:48
Auto: Touring ilman G:tä

Molemmissa ketjuissa yli 100 lukenutta, mutta eikö kukaan uskalla edes kommentoida syntyikö tämä idea keskosena vai kuolleena? :conf:
Avatar
TurboKoo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 329
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:59
Auto: Porsche Boxster
ex F31 320d Connected 2018
Paikkakunta: Helsinki

Mun mielestä tää kuuluu niin sanottuun hupiajeluun. Harrastan sitä pyörällä ja mp:llä mutta en autolla. Tai, ehkä avoautolla voisi.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer"
Walter Röhrl
Ludwig
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 415
Liittynyt: 11 Loka 2011, 11:32
Auto: X3 F25

Ihan kiva idea, mutta onko turhan laaja alue?

Ainakin ensimmäinen kuva on jotenkin tylsä ja todella vaikea arvata paikkaa: peltoa ja punainen navetta.
MarkusK
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 97
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 20:51
Auto: E90 320d M-sport '06
Paikkakunta: Porvoo

Idea on ihan hyvä. Tämä foorumi on vaan aktiivisten käyttäjien lukumäärältään vielä niin pieni, että luulen ettei tämä oikein tule onnistumaan ainakaan noin vaikeilla kuvilla. Lähes vastaavaa maisemaa on maaseutu täynnä. Paikalliset toki tunnistaa paikan, mutta itse todennäköisesti ajaisin tuosta huomaamatta ohi, vaikka onhan tuossa hieman harvinaisempi liikennemerkki tien sivussa. Ehkä hieman helpommin tunnistettavilla paikoilla voisi toimiakkin.
Samppa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 22:01
Auto: BMW F30 320i A xDrive 2016

Heh, itse asiassa tulin sattumalta itse toimineeksi jokseenkin näin tietämättä mitään koko pelistä. Eräs foorumilainen oli kuvannut oman autonsa tuonne autotalliin eräällä kotimaakuntani maisemalevikkeellä. No, minähän tunnistin paikan ja myöhemmin konnuuttani kuvasin siellä omankin kotteroni autotallia varten.
Juh1s
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 09 Marras 2010, 20:48
Auto: Touring ilman G:tä

Ehkä tämä oli turhan vaikea. Paikka: http://goo.gl/maps/LDX0O Jos joku tästä kiinnostuu, niin kuva voi olla tosiaan olla joku helpompikin näin alkuun.

Voihan tämä olla huviajeluakin...jos asian niin näkee. Itse ainakin nautin päristellä kaikilla moottorivehkeillä, että onhan se kyllä välillä huviajelua eikä järkiautoilua kaulukset kovana. Eikä haittaa jos välillä eksyy jonkun vinkistä näkemisen arvoiseen paikkaan. :tong:
Vastaa Viestiin