tarroja

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
maanmies
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Syys 2012, 23:32

Terve, sellasta mietin tossa että erästä tapahtumaa varten pitäis tulostella muutamia kymmeniä kappaleita tarroja joita lätkitään autojen kylkeen. En jaksa koko hommaa selittää, pitkä ja tylsä tarina ;D Mutta siis tälle jannulle on jäänyt tää tekninen toteutus. Ei siinä muuten, mutta kun en todellakaan oo mikään tietokonewelho, en oo kala vedessä näissä hommissa! Nää tarrat tulee siis olemaan aika simppelejä, ihan vaan tekstiä ja numeroita niissä on, ei siinä. Ei tarvii rupee taiteilemaan mitään ihmeellistä, se tästä vielä puuttuis :mus: Mutta tuota, ei siihen vissiin ihmeellisiä softia tarvita..? Jollain perus paintilla onnistuu eikös vaan? Ja siis niin, pystyykös tollasella perus koriprintterillä (mulla on tämmönen Epsonin vehje) tulostelemaan tarroja kuin hyvin? Jos ostais sellasta tarrapaperia meinaan.. Onko kukaan kokeillu? Vai pitäiskö ne ihan suosiolla painattaa jossain ammattilaisilla? Kulman painossa meinasin käydä kysymässä hintaa. Ja nopeella googletuksella löyty muutama, esim tää print24 nettipaino, joka tekee kans tarroja... Mutta siis mieluiten tekisin itse koneella kotona mukavasti :tong: Jos joku on tehny vastaavaa ni neuvot olis täällä tarpeen :D Kiitti ja rentoa syksyä kaikille :drink:
Avatar
Hiace
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 782
Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
Auto: BMW M340i
Paikkakunta: Joensuu

Print24 on sujuva paikka, julisteita oon tilannu sieltä useasti. Tosin sinnekin painomateriaali täytyy lähettää painokelpoisessa muodossa, paint-tiedostot tulevat hyvin todennäköisesti bumerangina takaisin. Eli jos 300dpi tai vektorit ei kuulosta tutulta, kannattaa hommata apua jostain. Jos siis haluaa laadukkaan näköisiä tarroja.
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
Vastaa Viestiin