Nettiautossa myydään dakota verhoilua eli täysnahka + aktiivi cruise.
Mobilessa "suominahkat" eli kangaspenkit mulle, ei ainakaan dakotat + peruscruise.
Toisessa prof.navi toisessa "suominavi" eli pisnes.
Kuva on kyllä samasta yksilöstä.
Nettiautosta löydettyä...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
No, haloo, takatukka nyt ei erota nahka- ja nahkapenkkejä toisistaan, jostakin navin kuvaruudun koosta puhumattakaan.Messier kirjoitti:Nettiautossa myydään dakota verhoilua eli täysnahka + aktiivi cruise.
Mobilessa "suominahkat" eli kangaspenkit mulle, ei ainakaan dakotat + peruscruise.
Toisessa prof.navi toisessa "suominavi" eli pisnes.
Kuva on kyllä samasta yksilöstä.
Mutta: odotellaan, miten ilmoitus kehittyy.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Ei taida takatukalla olla tuo luetunymmärtäminenkään ihan hallussa.
Lukeehan ne erot ilmoituksissa ihan selvällä suomen- tai saksankielellä.
Eikä satu speksit siihen toiseenkaan sehän on nelikko perusratilla.
Huomaa vielä että mobilen autossa kun on kangaspenkit nahkasuikaleilla höystettynä, niin kauppias ei ilmoita niitä ledereinä, toisin kuin suomalainen jobbari hehkuttais hurjana nappanahka jakkaroista.
Yleensäkin ärsyttää nämä ilmoitukset joissa lätkästään joku sinnepäin kuva, kun ei ole auto paikalla kuvattavana.
Lukeehan ne erot ilmoituksissa ihan selvällä suomen- tai saksankielellä.
Eikä satu speksit siihen toiseenkaan sehän on nelikko perusratilla.
Huomaa vielä että mobilen autossa kun on kangaspenkit nahkasuikaleilla höystettynä, niin kauppias ei ilmoita niitä ledereinä, toisin kuin suomalainen jobbari hehkuttais hurjana nappanahka jakkaroista.
Yleensäkin ärsyttää nämä ilmoitukset joissa lätkästään joku sinnepäin kuva, kun ei ole auto paikalla kuvattavana.
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Tuota varmaan tapahtuu. Mutta kyllä siellä Saksassakin alcantara usein ilmoitetaan nahkana - yksi ärsyttävimmistä virheistä mobilessa (ja nettiautossa).Messier kirjoitti:Huomaa vielä että mobilen autossa kun on kangaspenkit nahkasuikaleilla höystettynä, niin kauppias ei ilmoita niitä ledereinä, toisin kuin suomalainen jobbari hehkuttais hurjana nappanahka jakkaroista.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Kyllä Mobilen ilmoituksissa aika usein puolinahkapenkit mainostetaan nahkapenkkeinä.Messier kirjoitti:Huomaa vielä että mobilen autossa kun on kangaspenkit nahkasuikaleilla höystettynä, niin kauppias ei ilmoita niitä ledereinä, toisin kuin suomalainen jobbari hehkuttais hurjana nappanahka jakkaroista.
Mobilessa onneksi usein kirjoitetaan, että "Bild folgen" ja sitten sitä kuvaa odotellaan ja odotellaan...Yleensäkin ärsyttää nämä ilmoitukset joissa lätkästään joku sinnepäin kuva, kun ei ole auto paikalla kuvattavana.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Liike halpislentokentän vieressä?jaki kirjoitti:Taitaa olla taas autokauppiaat asiallaMajor kirjoitti:500 hakukuluja? Tais jäädä ykkönen edestä...
halpislento = 90
kilvet = 100
löpöt = 150
sillat = 70
lautta = 31 (tuollaisen hinnan antoin VL kanta-asiakkaalle Sto-Tku päivä)
Eikös tuosta tule 441 eur? Jää 59 euroa vielä ruokiin.
Eipä lentoa tahdo tuohon hintaan saada kesäaikaan, ryanairin lennotkin
maksaa satasia jos lähtö on viikon sisään. Tietysti jos varaa sen viikkotolkulla etukäteen,
rukoillen kokoajan että se auto ilmestyy lähtöpäivän tienoilla siihen kentän lähiliikkeeseen
Lautat/Tietullit Saksa-Ruotsi maksaa yli 110 € kesäaikaan.
Ja kuten mainitsit, pitää se auto rekisteröidäkin.
Jos katsastus on 120 € (ei ainakaan keski-suomessa),
pitää päälle vielä maksella ~60-100 € muita kuluja (siirtokilvet, rekisteröinnit, kilpitaustat jne.).
Kyllä ne kulut vaan keskimäärin ovat yli tonnin / keikka.
Ja helposti jos vähänkään vanhempaa menee ostamaan,
pitää useampi auto katsoa joten kuluja tulee heti monta sataa lisää...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
+1! Hakureissu ei ole tosi halpa kuin jotkut luulevat. Kustannukset saadaan minimoitua jos samalla reissulla haetaan useampi autoja.Major kirjoitti:Liike halpislentokentän vieressä?jaki kirjoitti:Taitaa olla taas autokauppiaat asiallaMajor kirjoitti:500 hakukuluja? Tais jäädä ykkönen edestä...
halpislento = 90
kilvet = 100
löpöt = 150
sillat = 70
lautta = 31 (tuollaisen hinnan antoin VL kanta-asiakkaalle Sto-Tku päivä)
Eikös tuosta tule 441 eur? Jää 59 euroa vielä ruokiin.
Eipä lentoa tahdo tuohon hintaan saada kesäaikaan, ryanairin lennotkin
maksaa satasia jos lähtö on viikon sisään. Tietysti jos varaa sen viikkotolkulla etukäteen,
rukoillen kokoajan että se auto ilmestyy lähtöpäivän tienoilla siihen kentän lähiliikkeeseen
Lautat/Tietullit Saksa-Ruotsi maksaa yli 110 € kesäaikaan.
Ja kuten mainitsit, pitää se auto rekisteröidäkin.
Jos katsastus on 120 € (ei ainakaan keski-suomessa),
pitää päälle vielä maksella ~60-100 € muita kuluja (siirtokilvet, rekisteröinnit, kilpitaustat jne.).
Kyllä ne kulut vaan keskimäärin ovat yli tonnin / keikka.
Ja helposti jos vähänkään vanhempaa menee ostamaan,
pitää useampi auto katsoa joten kuluja tulee heti monta sataa lisää...
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Esim kuukauden päästää pääsee FRA (=Franfurt am Main) alta satasella. Mutta, esim München on aina paha rasti, koska sinne lähelle ei lennä mikään halpayhtiö. Silloin kaikki lennot maksaa ainakin 140 eur.Major kirjoitti: Liike halpislentokentän vieressä?
Kuten kirjoitin, lautan voi ohittaa ajamalla manetreen kautta. Ison Beltin silta maksaa 32 eur. Olen kerran ajanut tuon reitin ja se on kyllä todella puiseva pätkä. Tuo siltahan on peitetty niin, että henkilöautolla ei näe oikeastaan mitään, ja loppu patkä mantereella pelkkää peltoa. Tuossa säästäisi 50 eur, mutta poltoainetta toki menee sitten ehkä parilla kympillä.Lautat/Tietullit Saksa-Ruotsi maksaa yli 110 € kesäaikaan.
Ei minua Keski-Suomi kiinnosta, vaan Helsingin hinnat. Onneksi täällä on jo todellista kilpailua. Veikkaan, että mahantuontikatsatuksenkaan alinta hintaa ei ole vielä nähty.Jos katsastus on 120 € (ei ainakaan keski-suomessa),
Siirtokilvet oli jo aikaisemmin laskettu.pitää päälle vielä maksella ~60-100 € muita kuluja (siirtokilvet, rekisteröinnit, kilpitaustat jne.).
Niin onkin, kysymys oli vain, voiko viidellä sadalla tuoda. Väitän, että melkein sillä voi. Mutta on sitten kyllä todellinen pihistysreissu. Silti tiedän useita, jotka ajavat lähes koko ajan ja nukkuvat pätkiä autossa. Itse olen liian vanha siihen.Kyllä ne kulut vaan keskimäärin ovat yli tonnin / keikka.
Tuohan on hassua, että mitä vanhempi auto, sitä kalliimmaski tulee sen haku. Olen hakenut merkkiliikkeestä näkemättä, etukäteen olen jopa maksanutkin auton. Silloin kulut on aika pienet, ei tullut kuin juna lentokentältä autoliikkeeseen.Ja helposti jos vähänkään vanhempaa menee ostamaan,
pitää useampi auto katsoa joten kuluja tulee heti monta sataa lisää...
Vähänkään vanhempien haussa, on melkein pakko vuokrata auto, ainakin päiväksi. Lisäksi tule hotelliyö, ellei nuku veneiden alla...
Mutta: eiköhän tämä ole tässä. Olen 12 autoa tuonut, niin kai minullakin on joku käsitys asiasta. Tonni riittää ihan varmasti. viisisataa ei ihan. Tuhat viisisataa menee, jos joutuu pitkään etsimään ja tulee suoraan Saksasta Suomeen.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Unodat että menee tietullit Tanskassa jos kierrät Flensburgin kautta,jaki kirjoitti:Major kirjoitti: Liike halpislentokentän vieressä?Kuten kirjoitin, lautan voi ohittaa ajamalla manetreen kautta. Ison Beltin silta maksaa 32 eur. Olen kerran ajanut tuon reitin ja se on kyllä todella puiseva pätkä. Tuo siltahan on peitetty niin, että henkilöautolla ei näe oikeastaan mitään, ja loppu patkä mantereella pelkkää peltoa. Tuossa säästäisi 50 eur, mutta poltoainetta toki menee sitten ehkä parilla kympillä.Lautat/Tietullit Saksa-Ruotsi maksaa yli 110 € kesäaikaan.
viimekuussa viimeksi tulin sitä kautta, tietulli oli ~33€.
Mutta olemme samoilla linjoilla, 1000-1500 on normaali, vähemmälläkin voi päästä,
oma minimi reissu lienee n. 700€ jolloin tultiin hakemaan kentältä ja laiva maksoi 270€ Suomeen...
Siihen vain ei taida olla paluuta jos joku muu ei rupea ajamaan Saksa-Suomi laivalla...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Olihan tuossa se siltamaksu mainittunaMajor kirjoitti: Kuten kirjoitin, lautan voi ohittaa ajamalla manetreen kautta. Ison Beltin silta maksaa 32 eur. Olen kerran ajanut tuon reitin ja se on kyllä todella puiseva pätkä. Tuo siltahan on peitetty niin, että henkilöautolla ei näe oikeastaan mitään, ja loppu patkä mantereella pelkkää peltoa. Tuossa säästäisi 50 eur, mutta poltoainetta toki menee sitten ehkä parilla kympillä.
Unodat että menee tietullit Tanskassa jos kierrät Flensburgin kautta,
viimekuussa viimeksi tulin sitä kautta, tietulli oli ~33€.
Kivat, Kun tulin huhtikuuna lopulla, laiva maksoi kun lähtiessä katsoin muistaakseni n 400 (sis autoliiton alennukset). Seuraavana päivänä Finnlines oli yht'äkkiä nostanut hintaa n 80 euroa. Just for fun... laiva maksoi 270€ Suomeen...
Siihen vain ei taida olla paluuta jos joku muu ei rupea ajamaan Saksa-Suomi laivalla...
En varannut paluuta lähtiessä, koska kaikissa laivoissa oli tilaa ja en ollut varma millä tulisin. Eihän kukaan tuollaista voinut arvata. Kyllä veetutti.
Valitettavasti noissakin laivoissa oli tilaa vaikka kuinka = joko kysyntää ei ihan oikeasti ole,tai kaikki kynnelle kykenevät tulevat Ruotsin kautta.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Laivoissa ei ole aina tilaa, etenkin keväällä ja kesällä. Muutaman kerran jouduin ottaa kallimman hytin, koska edullisin hytti oli loppuunmyyty. Joskus myös jouduin jäämään Saksaan pari auton kanssa, koska saman illan laiva oli ylibuukattu autopaikkojen osalta.jaki kirjoitti:Olihan tuossa se siltamaksu mainittunaMajor kirjoitti: Kuten kirjoitin, lautan voi ohittaa ajamalla manetreen kautta. Ison Beltin silta maksaa 32 eur. Olen kerran ajanut tuon reitin ja se on kyllä todella puiseva pätkä. Tuo siltahan on peitetty niin, että henkilöautolla ei näe oikeastaan mitään, ja loppu patkä mantereella pelkkää peltoa. Tuossa säästäisi 50 eur, mutta poltoainetta toki menee sitten ehkä parilla kympillä.
Unodat että menee tietullit Tanskassa jos kierrät Flensburgin kautta,
viimekuussa viimeksi tulin sitä kautta, tietulli oli ~33€.Kivat, Kun tulin huhtikuuna lopulla, laiva maksoi kun lähtiessä katsoin muistaakseni n 400 (sis autoliiton alennukset). Seuraavana päivänä Finnlines oli yht'äkkiä nostanut hintaa n 80 euroa. Just for fun... laiva maksoi 270€ Suomeen...
Siihen vain ei taida olla paluuta jos joku muu ei rupea ajamaan Saksa-Suomi laivalla...
En varannut paluuta lähtiessä, koska kaikissa laivoissa oli tilaa ja en ollut varma millä tulisin. Eihän kukaan tuollaista voinut arvata. Kyllä veetutti.
Valitettavasti noissakin laivoissa oli tilaa vaikka kuinka = joko kysyntää ei ihan oikeasti ole,tai kaikki kynnelle kykenevät tulevat Ruotsin kautta.
- - -
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Mukavan näköiseen F11:een törmäsin nettiautossa. Olen tuota pariin otteeseen luonnossakin ihaillut:
http://www.nettiauto.com/bmw/520/5133247" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos olisi bensakoneella niin voisin poimia pois
http://www.nettiauto.com/bmw/520/5133247" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos olisi bensakoneella niin voisin poimia pois
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Ihmettelin ensin, että miten voi olla noin halpa M-Sport, mutta eihän se ollutkaan. Lisäksi pieni asia, mutta ihmettelen miksi tuota ei ole otettu sport-automaattina.-V- kirjoitti:Mukavan näköiseen F11:een törmäsin nettiautossa. Olen tuota pariin otteeseen luonnossakin ihaillut:
http://www.nettiauto.com/bmw/520/5133247" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos olisi bensakoneella niin voisin poimia pois
Kelpaisi kyllä silti
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Ei ole tainnut tuohon aikaan vielä F11 M Sportia saadakaan? Sen takia lienee korisarja jälkiasennettu. Hieno se joka tapauksessa on. Harmittavan moni edelleenkin ostaa autonsa ilman sport-automaattia vaikka sen valinta ei raha-asia voi olla mutta näinhän se on että tehdastilaaja valitsee varusteet ja seuraavat tyytyy niihin...
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
Mitä tekee sport-automaatilla 520 d:ssä...? Siitä ei saa sporttista muuten kun vaihtamalla moottorin, jotkin rattiläpyskät ei sitä tee.Antinontoxic kirjoitti:Ihmettelin ensin, että miten voi olla noin halpa M-Sport, mutta eihän se ollutkaan. Lisäksi pieni asia, mutta ihmettelen miksi tuota ei ole otettu sport-automaattina.
Kelpaisi kyllä silti
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Itselle lähinnä vain ja ainoastaan sen, että vaihdekeppi muuttuu paremman näköiseksi.JukkaE60 kirjoitti:Mitä tekee sport-automaatilla 520 d:ssä...? Siitä ei saa sporttista muuten kun vaihtamalla moottorin, jotkin rattiläpyskät ei sitä tee.Antinontoxic kirjoitti:Ihmettelin ensin, että miten voi olla noin halpa M-Sport, mutta eihän se ollutkaan. Lisäksi pieni asia, mutta ihmettelen miksi tuota ei ole otettu sport-automaattina.
Kelpaisi kyllä silti
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
On ne varmaan ohjelmoinut siihen sellaisen paukahduksenkin, kun vaihtaa... ...dieseliin...JukkaE60 kirjoitti:Mitä tekee sport-automaatilla 520 d:ssä...? Siitä ei saa sporttista muuten kun vaihtamalla moottorin, jotkin rattiläpyskät ei sitä tee.
Kerran oli maahantuojalta lainassa joku bensa Z4, jossa oli tuollaiset naurettavat läpyskävaihteet. Onneksi olimme radalla. Olisi muuten hävettänyt ajaa autoa, joka aina "paukautti", kun vaihtoi. Ihan, kun olisi ollut rikki.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
- Vice
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 881
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
- Auto: ex - F11 520d M Sport A
Multa löytyy autosta Sport automaatti. Eikä paukahda vaihtaessa (ja diesel ja vielä mopo sellainen)jaki kirjoitti:On ne varmaan ohjelmoinut siihen sellaisen paukahduksenkin, kun vaihtaa... ...dieseliin...JukkaE60 kirjoitti:Mitä tekee sport-automaatilla 520 d:ssä...? Siitä ei saa sporttista muuten kun vaihtamalla moottorin, jotkin rattiläpyskät ei sitä tee.
Kerran oli maahantuojalta lainassa joku bensa Z4, jossa oli tuollaiset naurettavat läpyskävaihteet. Onneksi olimme radalla. Olisi muuten hävettänyt ajaa autoa, joka aina "paukautti", kun vaihtoi. Ihan, kun olisi ollut rikki.
Vaihdekeppi omaan silmään miellyttävämpi. Samoin läpysköitä tulee joskus todella harvoin käytettyä...
Mitään valittamista ko varusteesta itselläni ei ole.
Tosin vaihtaminen omassa läpyköillä ei valitettavasti tunnu aivan samalta kuin Lambossa tuntui
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Sehän on just parasta zetassa tuolla tuplakytkinaskilla kun ne vaihteet saa halutessaan pamahtamaan sisään oikein kunnollajaki kirjoitti:On ne varmaan ohjelmoinut siihen sellaisen paukahduksenkin, kun vaihtaa... ...dieseliin...JukkaE60 kirjoitti:Mitä tekee sport-automaatilla 520 d:ssä...? Siitä ei saa sporttista muuten kun vaihtamalla moottorin, jotkin rattiläpyskät ei sitä tee.
Kerran oli maahantuojalta lainassa joku bensa Z4, jossa oli tuollaiset naurettavat läpyskävaihteet. Onneksi olimme radalla. Olisi muuten hävettänyt ajaa autoa, joka aina "paukautti", kun vaihtoi. Ihan, kun olisi ollut rikki.
- JMV
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 305
- Liittynyt: 15 Loka 2011, 18:15
- Auto: G26 M440i xDrive Gran Coupe 2022
528:ssa jos laittaa Sport-asennon ja tekee täyskaasukiihdytyksen, tuntuu ja kuuluu varsinkin 1-2-vaihteenvaihdossa sopiva paukahdus. Hieman samaa tekee myös 3-vaihteelle vaihtaessa, manuaali- sekä automaattiasennossa.Vice kirjoitti:Multa löytyy autosta Sport automaatti. Eikä paukahda vaihtaessa (ja diesel ja vielä mopo sellainen)
Vaihdekeppi omaan silmään miellyttävämpi. Samoin läpysköitä tulee joskus todella harvoin käytettyä...
Samoin omasta mielestäni tuo Sport-automaatin vaihdekeppi on tyylikkäämpi kuten jo monesti todettu. Manuaaliläpyskät ovat ihan hauskaa vaihtelua mutkaisella B-tiellä, varsinkin talvella nelivedon kanssa.