135 ja sitten 120?
Lähetetty: 27 Marras 2019, 20:25
Moikka
Kaksi asiaa:
1. Pitkän linjan harrastaja (Audi/Porsche/BMW) ja useita entisöityjä takana - ja todella hyvin rahallisin tappioin
Katselin pitkin eri lankoja täällä, mutten ehkä sitten löytänyt kaipaamaani. Siis kysyn ystävällisimmin raadilta vinkkejä.
Nykyiset ajokkini ovat: Kesälaitteena muoseoikäinen Porsche 928 S4 (5.0 32v V8) ja käyttöpelinä pian viisivuotias
BMW M135 X iA. On aika luopua tuosta 150 tkm ajetusta virheettömästi pelanneesta 135:sta ja tilalle tulee
parivuotias 120dA X-drive
Varsinaiset kysymykset: Tuo 120 on varsin samanlainen kuin poistuva, mutta B47D20 190 Hp kone uutta.
- N-laitteen jakopää-ongelmat lienevät selätetty, mutta ahtimen kompurapuolen hajoamisista jäätymisen takia on
kirjoiteltu onko se ollut isokin ongelma?
- autoon on tuoreeltaan näemmä vaihdettu EGR-cooleri, miksi näin pian indikoiko se jotain?
- muuta havaittavaa, jos ystävällisesti kerrotte?
J
Kaksi asiaa:
1. Pitkän linjan harrastaja (Audi/Porsche/BMW) ja useita entisöityjä takana - ja todella hyvin rahallisin tappioin
Katselin pitkin eri lankoja täällä, mutten ehkä sitten löytänyt kaipaamaani. Siis kysyn ystävällisimmin raadilta vinkkejä.
Nykyiset ajokkini ovat: Kesälaitteena muoseoikäinen Porsche 928 S4 (5.0 32v V8) ja käyttöpelinä pian viisivuotias
BMW M135 X iA. On aika luopua tuosta 150 tkm ajetusta virheettömästi pelanneesta 135:sta ja tilalle tulee
parivuotias 120dA X-drive
Varsinaiset kysymykset: Tuo 120 on varsin samanlainen kuin poistuva, mutta B47D20 190 Hp kone uutta.
- N-laitteen jakopää-ongelmat lienevät selätetty, mutta ahtimen kompurapuolen hajoamisista jäätymisen takia on
kirjoiteltu onko se ollut isokin ongelma?
- autoon on tuoreeltaan näemmä vaihdettu EGR-cooleri, miksi näin pian indikoiko se jotain?
- muuta havaittavaa, jos ystävällisesti kerrotte?
J