116i moottoriongelmat
Bmw 116i 2.0l 2009 vuoden mallissani alkoi muutama päivä sitten tuntumaan vaihteita vaihdettaessa isommalle sellainen nykiminen ja tuntuu ettei moottori jaksaisi oikein vetää jos vaihtaa nopeammin pykälää. Autolla ajettu 45000km Lisäksi pari kertaa on tullut varoitusvalo, jossa paloi ilmeisesti keltainen moottoriin liittyvä varoitusvalo. Kellään tietoa mistä voisi olla kyse?
Voisko olla niitä nelipyttysten sytytyspuolavikoja? Suuttimiakin on tainnut mennä. Joku osaa varmaan tarkemmin sanoa. Jos sytytyspuolavika, niin niistähän taitaa olla joku vaihto-ohjeistus huollollakin(kö)..?
Ok. Miten noiden vaihdon kanssa oli katoin, että olisivat olleet useimmissakin 1 sarjalaisissa nuo puolat hajonneet. Ilmeisesti heikkolaatuisempia puolia olivat käyttäneet. Auto on ostettu Herttoniemen Laakkoselta. Saakohan noita jonkun vikavastuun piiriin jos puolia on hajonnut?
Nelipyttyisissä ongelma moottorissa on huohatus järjestelmä kaikki missä ei mittatikkua nyt pässit bmw kaikkitietävät laakkosen ja herttoniemen asentajat vaihtelee 415€ ohv hintaisia huohatin järjestelmiä kun ei saa selville mistä moottorin valo syttyy milloin ilmoittaa vvt tai kattia
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 88
- Liittynyt: 16 Elo 2011, 11:19
- Auto: E61 LCI 530xd M-Sport -08
Eli mikäs tässä olisi oikea korjaus?bmw320i kirjoitti:Nelipyttyisissä ongelma moottorissa on huohatus järjestelmä kaikki missä ei mittatikkua nyt pässit bmw kaikkitietävät laakkosen ja herttoniemen asentajat vaihtelee 415€ ohv hintaisia huohatin järjestelmiä kun ei saa selville mistä moottorin valo syttyy milloin ilmoittaa vvt tai kattia
Vanha kirjoitus, mutta löytyisikö vielä jonkun muistista
e61 530 xdA LCI M-Sport Alpine White -08
e81 118i Alpine White -07
e81 118i Alpine White -07