Morjensta
Eilen haettiin auto ja huomattiin ettei saada konepeltiä aukastua vaikka vääntää sille tarkoitetusta kahvasta...onko joku kikka juttu miten aukeaa vai onko vaan vaijeri katkennut tai löystynyt ? Auto on vaihtoauto j ajettu 113 000 ja risat
Ja autossa on bmw business mankka systeemi... Alkuun pystyi radio kanavia vaihtamaan mutta sitten loppui... Ei auta vaikka mitä nappia painaa... Ainot mikä toimii niin saa mankan sammutettua
116i vuosimall2006 konepelti ja radio
Mulla 320:ssä (2012) vaatii joskus jopa kolme pitkää vetoa kahvasta että aukeaa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Vaijeri ähän löystynyt? Itse korjasin nippusiteellä ko. ongelman omasta 116:sta. Vaijerin päässä on pieni "pallo/kuula", joka vetää konepellin lukon auki. (tämä siis konepellin alla maskin lähellä) Laitoin väliaikaiseksi ratkaisuksi kiepin nippusidettä pallon jälkeen ja nyt konepellin vaijeri avaa lukon helpommin.
Pahoittelen kun ei ole nyt kuvaa tähän hätään antaa ja melko huonosti selitetty.
Pahoittelen kun ei ole nyt kuvaa tähän hätään antaa ja melko huonosti selitetty.