megaa kehille ja mutkaa putkeen taitaa muuten olla aika hankala saaha tuosta m10 oikeen kunnolla mitään irtiBeamer kirjoitti:"Blondin" 1.8 litranen kaasarikoneella oleva e30:n tarvis jotain piristystä.
Saako tuollasesta moposta pirteämpää sitten millään? Tottunu kuitenkin ajamaan 328:lla ja nyt näyttää siltä että joutuu vaihtamaan tuohon vanhukseen kokonaan...
Yleinen E30 keskustelu
- Slazha
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 10
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 22:17
- Auto: e30 318i
- Paikkakunta: JoenZoo
-Joensuu Connection-
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Slazha kirjoitti:megaa kehille ja mutkaa putkeen taitaa muuten olla aika hankala saaha tuosta m10 oikeen kunnolla mitään irtiBeamer kirjoitti:"Blondin" 1.8 litranen kaasarikoneella oleva e30:n tarvis jotain piristystä.
Saako tuollasesta moposta pirteämpää sitten millään? Tottunu kuitenkin ajamaan 328:lla ja nyt näyttää siltä että joutuu vaihtamaan tuohon vanhukseen kokonaan...
Slazha puhuu asiaa. tai sitten jos m10:stä haluaa tehoja niin ottaa ja viskaa jordaniin. Pellin alle vaan m50bxx
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- ChilileipÄ
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 11
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 22:45
- Auto: 320i (2,5l) E30 '88
320i E30 '87 - Paikkakunta: JKL
tuo m10 kone on kyllä ihan jees aihio lähtee virittämään joskin siitä virittämisestä mulla eio ole kokemusta eikä kauheesti tietoa mutta kyllähän m10 konetta on aikoinaan käytetty formuloissa jollon ahdettuna siitä irtos vissii jotai 1400hp jos en ihan väärin muista :D
1,8 kaasari vehkeeseen ehkä jotain kireempää nokkaa ja tuplakaasarit ja peltisatsi + putkisto ni eiköhän niillä muutaman hepan saa lisää
1,8 kaasari vehkeeseen ehkä jotain kireempää nokkaa ja tuplakaasarit ja peltisatsi + putkisto ni eiköhän niillä muutaman hepan saa lisää
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 30
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 15:57
- Auto: e36 320 cabriolet & e30 316 (1.8)
- Paikkakunta: Vaasa
Thanks guys
Sitten mä tarvisin siihen vanteetkin...
Paljonkohan maksais ja mistähän noita vois bongata...anspa87 kirjoitti:Slazha kirjoitti: tai sitten jos m10:stä haluaa tehoja niin ottaa ja viskaa jordaniin. Pellin alle vaan m50bxx
Sitten mä tarvisin siihen vanteetkin...
I´d rather be a hammer than a nail!
- Slazha
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 10
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 22:17
- Auto: e30 318i
- Paikkakunta: JoenZoo
esim hajottamot jne. m50b25+laatikko hinnat pyörii 500-1300 kunnosta riippuen, mutta jos laittaa m50 joutuu myös vaihtamaan 325 levyjarrut taakse, jos näin isoon projektiin ei halua lähteä niin m10b20 on hyvä viritys vaihtoehto myös m42 eli 318is moottorista on otettu vaparina kovia tehoja joskin tähän uppoaa rahaa jonkin verran, mutta tehoa kun ei koskaan saa halvallaBeamer kirjoitti:Thanks guys
Paljonkohan maksais ja mistähän noita vois bongata...anspa87 kirjoitti:Slazha kirjoitti: tai sitten jos m10:stä haluaa tehoja niin ottaa ja viskaa jordaniin. Pellin alle vaan m50bxx
Sitten mä tarvisin siihen vanteetkin...
-Joensuu Connection-
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Eli siis m10 hyvä moottori ahdettuna. Vaparina . Jos m50b25 haluat laittaa niin levyjarrulinen taka-akseli, jäähdytetyt levyt ja isot tolpat 51mm eteen + molemmat kallistuksen vakaimet 325i. Jos auto on 87/6 jälkeen tehty niin ABS jarrut paitsi jos hiukan kikkaillee. Helpoiten virität autoa laittamalla m20b20 tai m10 pienen ahtimen ja megasquirt. Ihan kummasta tykkää
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Laitoin tuonne tekniikkaosioon topicin megasquirtista ja muista jälkiasenteisista moottorinohjauksista. Jos löytyy kokemuksia, niin kertokaa ihmeessä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 30
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 15:57
- Auto: e36 320 cabriolet & e30 316 (1.8)
- Paikkakunta: Vaasa
Auttakaas taas naista hädässä...
Pitäs saada ne vanteet autoon nyt, että siltä kehtaa ulkoiluttaa.
Mahtuuko alle 16" ilman että pitää mankeloida?
Olin katsonut Barzetta Player Blackeja.. muita ehdotuksia e30 sopivista vanteista. Auto on valkoinen.
Pitäs saada ne vanteet autoon nyt, että siltä kehtaa ulkoiluttaa.
Mahtuuko alle 16" ilman että pitää mankeloida?
Olin katsonut Barzetta Player Blackeja.. muita ehdotuksia e30 sopivista vanteista. Auto on valkoinen.
I´d rather be a hammer than a nail!
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Kyllä 16" mahtuu alle kaaria muokkaamatta, kun vanteen leveys ja ET on sopivat, ja renkaat oikeankokoiset. Ei itseasiassa taida olla edes kovin tarkkaa, kunhan vanteen leveys on max 9" ja ET 15-35 välissä. Joku muistanee suoraan paljonko 9" leveenä voi ET olla maksimissaan, ettei osu sisäreunasta. ( Ei sillä että kukaan leveetä vannetta laittais isolla ET:llä... )
- ChilileipÄ
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 11
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 22:45
- Auto: 320i (2,5l) E30 '88
320i E30 '87 - Paikkakunta: JKL
anspa87 kirjoitti:Eli siis m10 hyvä moottori ahdettuna. Vaparina . Jos m50b25 haluat laittaa niin levyjarrulinen taka-akseli, jäähdytetyt levyt ja isot tolpat 51mm eteen + molemmat kallistuksen vakaimet 325i. Jos auto on 87/6 jälkeen tehty niin ABS jarrut paitsi jos hiukan kikkaillee. Helpoiten virität autoa laittamalla m20b20 tai m10 pienen ahtimen ja megasquirt. Ihan kummasta tykkää
nii onkos se sitte nii että jos tohon omaa laitan jonkun muun konee ja tarvii 325 alusta laittaa ni en tarvii ABSjarruja kun auto on ensirekisteröity 02.01.1987 ja realoemin mukaan valmistettu olikohan 5/86??
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Joo et tarttee ABS jarruja.ChilileipÄ kirjoitti:anspa87 kirjoitti:Eli siis m10 hyvä moottori ahdettuna. Vaparina . Jos m50b25 haluat laittaa niin levyjarrulinen taka-akseli, jäähdytetyt levyt ja isot tolpat 51mm eteen + molemmat kallistuksen vakaimet 325i. Jos auto on 87/6 jälkeen tehty niin ABS jarrut paitsi jos hiukan kikkaillee. Helpoiten virität autoa laittamalla m20b20 tai m10 pienen ahtimen ja megasquirt. Ihan kummasta tykkää
nii onkos se sitte nii että jos tohon omaa laitan jonkun muun konee ja tarvii 325 alusta laittaa ni en tarvii ABSjarruja kun auto on ensirekisteröity 02.01.1987 ja realoemin mukaan valmistettu olikohan 5/86??
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- ChilileipÄ
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 11
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 22:45
- Auto: 320i (2,5l) E30 '88
320i E30 '87 - Paikkakunta: JKL
[/quote]
Joo et tarttee ABS jarruja.[/quote]
tämäpä mukava ylläri olin jotenki siinä uskossa et vaatis absit... no jokapäivä tässä viisastuu
Joo et tarttee ABS jarruja.[/quote]
tämäpä mukava ylläri olin jotenki siinä uskossa et vaatis absit... no jokapäivä tässä viisastuu
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Jos jollain on kiinnostusta noihin tekniikan vaihtoihin ja virityksiin niin minä autan kaikinpuolin tmi Aspeed 0505616648. Myös megasquirtin asennukset joskin näistähän ei voi velottaa kuin osat
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 30
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 15:57
- Auto: e36 320 cabriolet & e30 316 (1.8)
- Paikkakunta: Vaasa
No kiinnostusta olis kyllä, kun vain löytyis sellainen järkevä ratkaisu ja osais sitten päättää mitä siihen autoon laittaa.. toisaalta Joensuu on kyllä ihan toisella puolella Suomea.. No auton tietty voi laittaa trailerille.anspa87 kirjoitti:Jos jollain on kiinnostusta noihin tekniikan vaihtoihin ja virityksiin niin minä autan kaikinpuolin tmi Aspeed 0505616648. Myös megasquirtin asennukset joskin näistähän ei voi velottaa kuin osat
I´d rather be a hammer than a nail!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Beamer kirjoitti:No kiinnostusta olis kyllä, kun vain löytyis sellainen järkevä ratkaisu ja osais sitten päättää mitä siihen autoon laittaa.. toisaalta Joensuu on kyllä ihan toisella puolella Suomea.. No auton tietty voi laittaa trailerille.anspa87 kirjoitti:Jos jollain on kiinnostusta noihin tekniikan vaihtoihin ja virityksiin niin minä autan kaikinpuolin tmi Aspeed 0505616648. Myös megasquirtin asennukset joskin näistähän ei voi velottaa kuin osat
Kannattaa miettiä mikä olisi mieleinen ratkaisu niin voin arvioida suunnilleen mitä se maksaa ja mitä tarvitaan. Tarvittaessa auton noutokin on mahdollinen
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Kesä on kyllä mennyt niin, ettei ole pemuhommiin ennättänyt puuttua juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, että kävin hakemassa projektiin "uuden" tekniikan. Tiedä vaikka ennen talvea pääsis ajamaan. Toki reissuhommissa näyttää menevän ainakin pitkälle syksyyn asti, joten saa nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu ettei ennätä/jaksa mitään tekemään vieläkään.
Mites muilla on kesä mennyt? Hellettä pidellessä, vai onko päästy jopa ajamaan tai ropaamaan?
Mites muilla on kesä mennyt? Hellettä pidellessä, vai onko päästy jopa ajamaan tai ropaamaan?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Micco kirjoitti:Kesä on kyllä mennyt niin, ettei ole pemuhommiin ennättänyt puuttua juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, että kävin hakemassa projektiin "uuden" tekniikan. Tiedä vaikka ennen talvea pääsis ajamaan. Toki reissuhommissa näyttää menevän ainakin pitkälle syksyyn asti, joten saa nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu ettei ennätä/jaksa mitään tekemään vieläkään.
Mites muilla on kesä mennyt? Hellettä pidellessä, vai onko päästy jopa ajamaan tai ropaamaan?
Firmaa pyörittäessä koko kesä valunut hukkaan. Nyt olis tarkoitus roudata rumilus radalle 21.8 melu päivät motoparkissa
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Mikäs taho se pitää päivät? Harmi sikäli kun on silloin menoja niin itse pääse...anspa87 kirjoitti:Micco kirjoitti:Kesä on kyllä mennyt niin, ettei ole pemuhommiin ennättänyt puuttua juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, että kävin hakemassa projektiin "uuden" tekniikan. Tiedä vaikka ennen talvea pääsis ajamaan. Toki reissuhommissa näyttää menevän ainakin pitkälle syksyyn asti, joten saa nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu ettei ennätä/jaksa mitään tekemään vieläkään.
Mites muilla on kesä mennyt? Hellettä pidellessä, vai onko päästy jopa ajamaan tai ropaamaan?
Firmaa pyörittäessä koko kesä valunut hukkaan. Nyt olis tarkoitus roudata rumilus radalle 21.8 melu päivät motoparkissa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 15:44
- Auto: 325 tic/328coupe
- Paikkakunta: Joensuu
Antinontoxic kirjoitti:Mikäs taho se pitää päivät? Harmi sikäli kun on silloin menoja niin itse pääse...anspa87 kirjoitti:Micco kirjoitti:Kesä on kyllä mennyt niin, ettei ole pemuhommiin ennättänyt puuttua juuri ollenkaan. Ainoastaan sen verran, että kävin hakemassa projektiin "uuden" tekniikan. Tiedä vaikka ennen talvea pääsis ajamaan. Toki reissuhommissa näyttää menevän ainakin pitkälle syksyyn asti, joten saa nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu ettei ennätä/jaksa mitään tekemään vieläkään.
Mites muilla on kesä mennyt? Hellettä pidellessä, vai onko päästy jopa ajamaan tai ropaamaan?
Firmaa pyörittäessä koko kesä valunut hukkaan. Nyt olis tarkoitus roudata rumilus radalle 21.8 melu päivät motoparkissa
Speedconcept/talliporukka
Autojen huollot/viritykset/rakentamiset/maalaamiset Ap speed 0505616648
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
Käytännössä kaikki onnistuu
Joensuu connection - Ihan oikeesti rajoitinta vasten
- Micco
- Valvoja
- Viestit: 399
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 19:33
- Auto: Homewrecker E30 ikuisuusprojekti...
- Paikkakunta: Joensuu
Maailman ihme on tapahtunut. Ikuisuusrojekti on leimattu ja toistaiseksi ajossa. Bessille iso kiitos! Tuli jo vähän käytyä "ottamassa tuntumaa" talviominaisuuksiin. Nelivetoiseen isoon autoon tottuneelle tuo E30 lukkoperällä ja tehostamattomalla ohjauksella hieman "opetteluttaa"...
Noo, tästä on hyvä alkaa hiljalleen reenaamaan e30 saloja. Voi hiljalleen laitella kuntoon, kun voi välillä vaikka vähän ajellakin.
Noo, tästä on hyvä alkaa hiljalleen reenaamaan e30 saloja. Voi hiljalleen laitella kuntoon, kun voi välillä vaikka vähän ajellakin.